Data: 2012-07-20 07:43:13 | |
Autor: Ignac | |
Wybór osła | |
Krzysiek <illgore@wp.pl> napisał(a):
Cześć, Krzyś imo masz problem z głowy bo z egzotycznych komponentów w napędzie zrezygnowałbym od razu na nich niech jeżdzą prezesi tych firm,a Vipera w tym roku juz sobie nie kupisz bo NIE MA!i innych sensownych unibików tyż. I mnie z powyższych powodów totalny wkórw strzelił bo środek sezonu jest. W przyszłym roku gotuj sie na zakupy. Ignac -- |
|
Data: 2012-07-20 11:12:43 | |
Autor: pawlin | |
Wybór osła | |
W dniu 2012-07-20 09:43, Ignac pisze:
Krzysiek <illgore@wp.pl> napisał(a):w wawie http://www.activbike.pl jest dostepny od reki |
|
Data: 2012-07-20 21:01:22 | |
Autor: Krzysiek | |
Wybór osła | |
Dnia Fri, 20 Jul 2012 07:43:13 +0000 (UTC), Ignac napisał(a):
Ale które są egzotyczne? Bo mnie się tam wydaje wszystko do bólu sztampowe. Chyba, że masz na myśli firmowe obręcze, czy wsporniki. Tu liczyłem, że może coś wiecie na temat tych jakości owych w Kellys, czy Giancie. -- Pozdrawiam, Krzysiek pisząc na mail dodaj k na początku adresu |
|
Data: 2012-07-20 22:05:44 | |
Autor: Ignac | |
Wybór osła | |
Krzysiek <illgore@wp.pl> napisał(a):
Dnia Fri, 20 Jul 2012 07:43:13 +0000 (UTC), Ignac napisał(a): Viper ma najlepiej dobrany napęd(wszystko jest Shimano),dzisiaj bawiłem się nim,łańcuch chodzi po zębatkach/tarczach poezyjnie i tak samo na przekosach,ponadto mostek regulowany,sztyca z amorem,szprychy kół są pięknie dociągnięte i cena wcale nie najdroższa Kellys ma korby egzotyczne-suntour,sztyca bez amora ,przerzutka przednia niskich lotów i cena większa Giant odpada w przedbiegach,jedynie idea napędu 3x8 w nim mi się podoba, a komponenty napędu jak w Kellysie,mostek bez regulacji,sztyca bez amora Ignac -- |
|
Data: 2012-07-21 22:22:14 | |
Autor: Krzysiek | |
Wybór osła | |
Dnia Fri, 20 Jul 2012 22:05:44 +0000 (UTC), Ignac napisał(a):
Kellys ma korby egzotyczne-suntour,sztyca bez amora ,przerzutka przednia niskich lotów i cena większa Ale to chyba nie jest takie jednoznaczne - nawet w modelach kellysa powyżej 3 tys też jest Suntour (coraz wyższe modele). Powiedzmy sobie szczerze, że korba to nie jest jakaś rocket science - prosta część, żadnych ruchomych elementów. Sztyca rzeczywiście nie jest amortyzowana, ale w Unibiku o oczko wyżej (Zethos) też jest sztywna sztyca. Słabi mnie natomiast jak widzę te opony z Axella czy Gianta Roam - ekstremalna tandeta. Jeśli chodzi o cenę to Axella mogę akurat kupić 150 zł taniej niż Vipera. Giant odpada w przedbiegach,jedynie idea napędu 3x8 w nim mi się podoba, Co do mnożenia biegów w rowerach mam te same odczucia. Do jazdy niezawodniczej to jest dla mnie przerost formy nad treścią. No i z tego co zauważyłem im więcej przełożeń tym droższe komponenty - czasami nawet znaczenie. Natomiast w Giantach z serii Roam w ogóle nie ma amortyzowanych sztyc i regulowanych mostków. Widzę, że oni to rezerwują dla trekkingów i rowerów miejskich. Tym niemniej generalnie widzę to w zasadzie podobnie - Viper jest najbardziej wypasiony, tylko: a) z racji tego, że jest trudnodostępny nie miałem możliwości zobaczyć go na żywo b) za 2 tys. dostaję amor tak samo słabiutki jak ten w Giancie za 1500. -- Pozdrawiam, Krzysiek pisząc na mail dodaj k na początku adresu |
|
Data: 2012-07-21 21:25:08 | |
Autor: Ignac | |
Wybór osła | |
Krzysiek <illgore@wp.pl> I słusznie zauważyłeś,że każdy ma jakieś priorytety.
Ja mam niezawodnośc/minimalną obsługowość i komfort jazdy. A poszczególne komponenty są wymieszane,żeby dezorientacja była większa,pojęcia nie mam czemu ma służyć taka polityka. Ignac -- |
|