Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Wybór osła

Wybór osła

Data: 2012-07-20 09:46:19
Autor: ...::QRT::...
Wybór osła
Dnia Fri, 20 Jul 2012 01:38:37 +0200, Krzysiek napisał(a):


Pytania brzmią: - czy konfiguracja któregoś z tych rowerów ma jakieś ewidentnie słabe
punkty?

wiesz one sie troche różnią ale nie sa to jakieś drastyczne różnice. Viper
faktycznie wyglada najlepiej ale z drugiej strony różnice nie sa na tyle
duże by nie brać tego który sie bardziej podoba :) Sprawdź tylko które korby są rozbieralne (można wymieniać zębatki) to
obniża koszty serwisu przy zmianie napędu. W unibikeu korba jest
rozbieralna na pewno - czy rozbieralny jest suntour z gianta i kellysa
tego nie wiem. 
- czy warto rozważać taką opcję: kupuję najtańszego z nich Gianta, a za
różnicę w cenie dokupuję jakiś lepszy amor z tłumieniem olejowym?

zasadniczo to jest bardzo dobra opcja - uważam osobiście ze dobry
amoryzator znacznie bardziej przekłada sie na komfort jazdy niż przerzutka,
korba, kasta, support czy piasty - bo tych elementów poprostu nie czuć w
odróżnieniu od amortyzatora. Owszem te z niższych grup mogą być mniej
trwałe i cięższe ale to inna sprawa.   Kłopot w zasadzie polega na tym ze za 300 zł chyba moze problem z zakupem
dobrego amortyzatora - aczkolwiek nie orientuje sie w temacie amortyzatorów
trekingowych wiec mogę sie mylić :)

Data: 2012-07-20 21:19:09
Autor: Krzysiek
Wybór osła
Dnia Fri, 20 Jul 2012 09:46:19 +0200, ...::QRT::... napisał(a):

Sprawdź tylko które korby są rozbieralne (można wymieniać zębatki) to
obniża koszty serwisu przy zmianie napędu. W unibikeu korba jest
rozbieralna na pewno - czy rozbieralny jest suntour z gianta i kellysa
tego nie wiem. 

Dzięki za radę.
 

- czy warto rozważać taką opcję: kupuję najtańszego z nich Gianta, a za
różnicę w cenie dokupuję jakiś lepszy amor z tłumieniem olejowym?

Kłopot w zasadzie polega na tym ze za 300 zł chyba moze problem z zakupem
dobrego amortyzatora - aczkolwiek nie orientuje sie w temacie amortyzatorów
trekingowych wiec mogę sie mylić :)

Nie wiem czy jest dobry, ale Suntour z tłumieniem olejowym (NCX-DLO)
kosztuje ok 350 zł, a RST (WISH TNL) - 400 zł. BTW są między nimi jakieś
istotne różnice poza brakiem blokady na kierownicy w SR?


--
Pozdrawiam,
Krzysiek

pisząc na mail dodaj k na początku adresu

Wybór osła

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona