Wybór parowaru.

Data: 2011-11-13 09:11:15
Autor: adams99
Wybór parowaru.
Zastanawiam się nad dwoma modelami - Tefal Vitacousine Compact VS 4003 i
Philips HD9160. Oba mają dobre opinie i jakoś nie mogę się zdecydować. Jak
ktoś miał doświadczenia z którymś to proszę o opinię.

Data: 2011-11-14 09:31:41
Autor: Dziobak
Wybór parowaru.

Użytkownik "adams99" napisał w wiadomości

Zastanawiam się nad dwoma modelami - Tefal Vitacousine Compact VS 4003 i
Philips HD9160. Oba mają dobre opinie i jakoś nie mogę się zdecydować. Jak
ktoś miał doświadczenia z którymś to proszę o opinię.

Tego drugiego po gwarancji raczej nie naprawisz.

Dziobak

Data: 2011-11-30 08:31:00
Autor: widow
Wybór parowaru.

Zastanawiam się nad dwoma modelami - Tefal Vitacousine Compact VS 4003 i
Philips HD9160. Oba mają dobre opinie i jakoś nie mogę się zdecydować. Jak
ktoś miał doświadczenia z którymś to proszę o opinię.

Ja od roku używam podanego przez Ciebie Tefala. Z żoną jesteśmy bardzo
zadowoleni ze sprzętu. Generalnie bardzo udana konstrukcja, niewiele miejsca
zajmująca (jeden element w drugi wchodzi), do mycia w zmywarce. Smaki z
różnych potraw nie przenikają się. Np. kotlety schabowe maks w 25 minut gotowe
i są bardzo dobre, a wcześniej nie chciałem czegoś takiego jeść:) Warzywa
mrożone, pierś z kurczaka + ziemniaki i wszystko na 3 "piętrach" w 25 minut
gotowe. Jednym słowem fajna sprawa, z której obecnie bardzo często korzystamy.
Ogólnie polecam! Aha sznur elektryczny mógłby być z 30cm dłuższy.

Data: 2011-12-07 14:27:04
Autor: _ąćęłńóśźż.
Wybór parowaru.
W sumie dziwne, że Tefal na Europę robi sznury krótsze (we wszystkich urządzeniach doprowadza mnie to do szału), a na Japonię dłuższe o te Twoje 30 cm ;-))

-- -- -