Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy

Data: 2010-08-10 12:00:48
Autor: Czesuaw P.
Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy
Ktora plyte wybrac?

1. TEKA
http://model-agd.pl/product_info.php/products_id/117
ku tej się skłaniam. Choć nie najtańsza.
Ale nie znam zupełnie producenta (ale czesto sie pojawia w poradnikach, odkąd zacząłem szukac o tym informacji)
Gwarancja 2 lata
Sterowanie sensory
Cena... niestety 1230 zł.

2. GORENJE
http://www.eukasa.pl/sprzet-do-zabudowy/sklep/1145718/gorenje/gorenje-it320ac/
Znany producent. Najdroższa.
Garancja 2 lata.
Sensory
Cena tragiczna 1655 zł.

3. ARDO
http://www.eminet.pl/index.php?products=product&prod_id=4483
Jakoś mnie ten producent nie przekonuje - może niesłusznie, moze nie mam racji.
Brak info o gwarancji.
Sensory
Cena 930 zł.

4. Inne wasze propozycje:
tylko dwupolowe, ok. 30 cm szerokosci
w znośnej cenie, dobrego producenta

Czy znacie moze tańsze małe dobre płyty niż wymienione?
Czy szukac płyty ze sterowaniem pokrętłami? Wymienione mają sensory - co jest lepsze?

Wystarczy mała "dwupolowa" płyta indukcyjna. Mała bo:
- dla jednej/dwóch osób osób
- do niewielkiej kuchni, b. mało miejsca
- woda w czajniku elektrycznym
- gdyby byly potrzebne wiecej niz dwa miejsca grzania - mozna podgrzewac w piekarniku lub mikrofali

Mała/małej mocy, bo instalacja elektryczna 230V w bloku.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

Data: 2010-08-10 12:36:50
Autor: KJ Siła Słów
Czesuaw P. pisze:

Czy szukac płyty ze sterowaniem pokrętłami? Wymienione mają sensory - co jest lepsze?

Sensory sa znacznie wygodniejsze, ponoc mniej trwale, ale mialem sensory w ceramicznej przez kilka lat, teraz mam ponad rok indukcyjna i nie zaobserwowalem problemow.

Mała/małej mocy, bo instalacja elektryczna 230V w bloku.

Kazdy "palnik" ma oddzielnie zasilanie 230V, Ty i tak musisz podlaczyc oba palniki do jednej fazy i wtedy pytanie jak grube sa przewody i czy nie zaczna sie przegrzewac i czy cala kuchnia (mikrofala, czajnik itd...) jest zasilania z 1 obwodu tzn. idzie 1 kabel do rodzielni czy kilka.

KJ

Data: 2010-08-10 21:18:16
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:i3ra44$q0e$1inews.gazeta.pl...
Czesuaw P. pisze:

[...]

Teka ma tylko jeden kabel i podłącza się ją do 1 fazy. Maksymalny pobór mocy 3500W.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-12 15:14:39
Autor: KJ Siła Słów
Jan Werbiński pisze:

Teka ma tylko jeden kabel i podłącza się ją do 1 fazy. Maksymalny pobór mocy 3500W.

Fakt, pewnie w 2 palnikowych tak jest, sugerowalem sie swoja.

Tym bardziej warto zwrocic uwage na instalacje i kabel w scianie.

KJ

Data: 2010-08-10 21:17:22
Autor: Jan Werbiński

Użytkownik "Czesuaw P." <czechu.p@op.pl> napisał w wiadomości news:i3r809$ks$1news.onet.pl...
[...]

Mam taką, albo bardzo podobną. Stoi w kartonie i wkrótce zamontuję.

Sensory IMO lepsze, bo łatwiej myć. Gorsze bo trzeba uważać jak się coś kładzie.

Data: 2010-08-11 14:40:17
Autor: Majka
Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy
> 1. TEKA
> http://model-agd.pl/product_info.php/products_id/117

Mam taką, albo bardzo podobną. Stoi w kartonie i wkrótce zamontuję.

Płyta ta jest dostepna w zasadzie tylko w wysyłce.
Powiedz prosze, czy jest zapakowana tak, ze mozna bez obaw zamowic kurierem i zaplacic przed rozpakowaniem?

Jest dobrze zabezpieczona?

M.

Data: 2010-08-11 18:02:55
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Majka" <majabezjajaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000011bd.4c629a31newsgate.onet.pl...
> [...]

Płyta ta jest dostepna w zasadzie tylko w wysyłce.
Powiedz prosze, czy jest zapakowana tak, ze mozna bez obaw zamowic kurierem i

Myślę, że rzucanie na beton nawet nie zaszkodzi. Porządne wylewki styropianowe.
Zawsze możesz przed odbiorem zażądać kontroli zawartości. Ja tak robię i nie ma problemu.

Data: 2010-08-17 08:54:51
Autor: Majka
Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy
Jan W.:

> Jest dobrze zabezpieczona?

Myślę, że rzucanie na beton nawet nie zaszkodzi. Porządne wylewki styropianowe.
Zawsze możesz przed odbiorem zażądać kontroli zawartości. Ja tak robię i nie ma problemu.

Kupiona. Już działa. Dziekuję.

--

Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy