Wybór pomi?dzy CUBE AIM 2010, a CUBE AIM 2011

Data: 2011-02-20 13:43:10
Autor: Tomek
Wybór pomi?dzy CUBE AIM 2010, a CUBE AIM 2011

Pomijając to - że malowanie dużo bardziej mi się podoba w wersji anno
domini 2010 - zauważyłem jednak różnice w specyfikacji tych dwóch
modeli. Czy ktoś mógłby zobaczyć, czy te różnice są na tyle istotne,
aby się spieszyć (pomijam kwestie estetyczne - malowania)?

Nie wiem ile chcesz jeździc i jak chcesz jeździć ale przy takim budzecie zastanów się nad czymś rodzimej produkcji, moze malowanie nie jest tak czadowe ale osprzet bedzie sporo lepszy.

Tomek

Data: 2011-02-20 06:51:13
Autor: NomaD_FH
Wybór pomi?dzy CUBE AIM 2010, a CUBE AIM 2011
On 20 Lut, 13:43, Tomek <bi...@op.pl> wrote:
zastan w si nad czym rodzimej produkcji, moze malowanie nie jest tak
czadowe ale osprzet bedzie sporo lepszy.

Tomek

Wiesz, najpierw bardzo chcialem Krossa A2 lub A4, podobał mi się,
specyfikacja niezła, ale jak na niego wsiadłem i wypróbowałem w
sklepie - jakoś mi nie spasowała geometria.
Choć fakt, że Acera/Deore kusi. No ale - to pierwsze wrażenie
"sklepowe", więc korzystając z okazji - przejechałem kilka km na
Krossie znajomego - i podobne odczucie (fakt, bardzo subiektywne).
Później zobaczyłem Cube AIM, który spodobał mi się zarówno wizualnie,
jak i przy przymierzeniu się do niego.
Później testowałem jeszcze Meride (choć teraz nie pamiętam którą),
oraz Unibike Evolution (tu znów kusi napęd). Jednak to Cube jakoś cały
czas siedzi mi w głowie ;)

Wczoraj siedziałem jeszcze długo wgryzając się w specyfikacje. Wg
niektórych źródeł - kierownica i mostek w AD 2011 jest dużo lepsza niż
w CUBE AIM zeszłorocznym. Czy ktoś może to potwierdzić?

--
Grzesiek "Nomad_FH"

Data: 2011-02-22 10:12:44
Autor: Hokan Ashir

Użytkownik "NomaD_FH" <nomadfh@gmail.com> napisał w wiadomości news:daa29807-0e2a-45c8-8008-2d6dbe8fb8acl18g2000yqm.googlegroups.com...

Wczoraj siedziałem jeszcze długo wgryzając się w specyfikacje. Wg
niektórych źródeł - kierownica i mostek w AD 2011 jest dużo lepsza niż
w CUBE AIM zeszłorocznym. Czy ktoś może to potwierdzić?

Easton to jeden z najlepszych kompromisów jakość-masa jeśli chodzi o kokpit i tutaj model 2011 wygrywa, ale FSA też sroce spod ogona nie uciekli, więc na to bym uwagi nie zwracał.
Brałbym model 2010.

Pozdrawiam
HA

Data: 2011-02-28 07:58:17
Autor: NomaD_FH
Wybór pomi?dzy CUBE AIM 2010, a CUBE AIM 2011
Dzięki wszystkim za pomoc (i utwierdzenie mnie w decyzji ;)).
Rower (2010) zamówiony, cena 1450 zł, wysyłka gratis :)
Więc prawie 250 zł oszczędności.

Grzesiek "Nomad_FH"

Wybór pomi?dzy CUBE AIM 2010, a CUBE AIM 2011