Wybór ramy

Data: 2014-08-03 10:47:25
Autor: Jacek Maciejewski
Wybór ramy
Witam
Muszę kupić ramę do swojego nowego składaka ale musze się douczyć.  Nie
chcę mieć w rowerze hamulców canti, chcę v-brejki. Jak to jest z
konstrukcją hamulców? Czy piwoty na cantilevery i na v-brejki są identyczne
i w takich samych miejscach montowane? Rządzą tym jakieś prawidłowości?
--
Jacek

Data: 2014-08-03 10:54:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Wybór ramy
[...]

Piwoty są te same. Zbędna jest przelotka, stanowiąca opór dla końcowego odcinka pancerza.
Pamiętaj, że do V-brake'ów potrzebujesz nowe klamki.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Wybór ramy