Wybor ramy (ALU vs STAL vs CARBON) dluuuugie

Data: 2014-05-03 17:07:23
Autor: ToMasz
Wybor ramy (ALU vs STAL vs CARBON) dluuuugie
OK, to wszystko :] Odnosze wrazenie, ze takie podejscie do stali jak ma
moj kolega zahacza troche o dogmat, ale moze sie myle. Bylbym wdzieczny
za uwagi i komentarze.
Ja mam pytanie. jak jest liczona sprężystość ramy? Maszyna ją łapie za tylną oś i ster? To by było miarodajne, ale my jeździmy na rowerach nie na ramach. Więc taką ramę trzeba by chwycić za tylną oponę i chwyty. czy przy takim zamocowaniu da się stwierdzić jaka jest różnica pomiędzy alu i stalą?

ToMasz

PS mam alu niemalowane lato/zima z 5 sezonów albo dłużej. LEkko skorodowały miejsca mocowania bidonu

Wybor ramy (ALU vs STAL vs CARBON) dluuuugie