Wybór rowera komunijnego trochę inaczej

Data: 2009-05-21 10:25:08
Autor: marek mak
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Witam,

Proszę o pomoc w wyborze rowera komunijnego dla chłopaka. Kryteria wyboru
będą trochę inne niż zazwyczaj przy wyborze rowerka ale mam nadzieję że coś
razem uradzimy. Oczywiście ważne jest bezpieczeństwo, bezawaryjność itd są
to kryteria niezbędne, dodatkowo dochodzi kolejne kryterium- dziecko musi
być zadowolone z prezentu a tu kryteria oceny roweru są na poziomie
podwórkowym czyli:
1. Musi mieć co najmniej 18 biegów. Najlepiej 21 lub powyżej.
2. Amortyzator przedni.
3. Rower znanej firmy.
4. Wyglądem przypominać ma http://www.wheelerpolska.home.pl/mtb_wl600.html -
takiż rower został zakupiony koledze syna więc i synek chce być posiadaczem
conajmniej tak dobrego jak wspomniany a najlepiej lepszego.
Cena: do 1200zł.

Uwaga: Zdaję sobie sprawę że ilość przerzutek czy kształt ramy nie świadczy
o tym czy jest to dobry rower czy nie ale na poziomie podwórka ta świadomość
nie jest tak wysoka tak więc chciałbym by rower spełniał kryteria rozsądkowe
oraz podwórkowe jednocześnie - przekonywanie wszystkich chłopaków z podwórka
że nie są w stanie wykorzystać 21 biegów jaźdżąc wokół piaskownicy jest
ponad moje siły.

Pozdrawiam i liczę na pomoc,
Marek

Data: 2009-05-21 01:53:10
Autor: Slawek
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Kross level a6 replica dla juniora :-)   dla mnie bomba, nawet nie
wiedzialem ze takie modele robia. Taki jak moj tylko mniejszy :-D

http://www.kross.pl/581-g524-k2195-level_a6_replica.html

a tu drugi

http://www.kross.pl/581-g524-k2194-sign_ds_replica.html

Dla 8 letniego knypka ramy chyba beda dobre. Moj syn ma na razie nieco
ponad pol metra dlugosci, wiec nie mam doswiadczenia w rozmiarach
rowerow dzieciecych ;) No bo 17" rama w standardowym rowerze XC to
chyba za duzo jak na dziecko w tym wieku. Jakby co to Kross level a2
na alivio z bajeranckim amorem Rock Shox Dart 2 100mm bedzie jak na
moj gust super http://www.allegro.pl/item634252696_kross_najlepszy_za_taka_kase_level_a2_full_alivio.html

Jako zwolennik  polskich marek polecilbym tez poszukanie jakiegos
unibike'a (w sumie podobnie jak w krossie polska jest jedynie nazwa)

pozdr
Slawek

Data: 2009-05-21 10:57:53
Autor: acelnószz
Wybór roweru komunijnego troche inaczej
Proponuje tez polska marke adidasów i polska marke dresu - nie ma to jak unieszczesliwic malolata.....
JaC

-- -- -

Data: 2009-05-21 02:21:16
Autor: Slawek
Wybór roweru komunijnego troche inaczej
No pewnie lepiej dziecko od malego uczyc, ze co Polskie to gowno,
nawet jesli jest lepsze od taniego i biednego Wheelera. A Author to
czeskie dziadostwo i kojarzy sie z Rumburakiem. Nie wspomne juz o
Słowackich Kellysach.
Mialem trzy tanie Wheelery i moge smialo powiedziec, ze za ta cene
mozna miec i niebo lepszy rower Krossa czy unibka.  Sporo dzieciakow w
wieku gimnazjalnym jezdzi na freeride'owych Krossach, wiec nie sadze
zeby to byl obciach. Zawsze mozna wybadac syna przed zakupem.

pozdr
Slawek

Data: 2009-05-21 12:43:30
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 21.05.2009 10:57 użytkownik acelnószz napisał :
Proponuje tez polska marke adidasów i polska marke dresu - nie ma to
jak unieszczesliwic malolata.....

Masz jakieś kompleksy?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-21 13:15:32
Autor: ąćęłńóśźż
Wybór roweru komunijnego troche inaczej
Trochę mam - przeciętnej zasępionej skrzywionej twarzy Polaka i przeciętnej twarzy Włocha czy Hiszpana (żeby pozostać w kręgu katolickim).
Za "twarz" możesz też wstawić język, buty, garnitur, samochód, sposób zwracania się do siebie na grupie dyskusyjnej.
Całe szczęście żarcie mamy jako-takie, choć niekoniecznie urozmaicone ;-)
JaC

-- -- -

Masz jakieś kompleksy?

Data: 2009-05-21 19:38:11
Autor: fabian
ąćęłńóśźż wrote:
[...]

Łączę się z Tobą w bólu, ale czy mógłbyś odpowiadać pod cytatem? Tak się lepiej czyta.

Fabian.

Data: 2009-05-21 13:12:25
Autor: AL
Slawek pisze:
[...]

te rowerki na zywo wygladaja naprawde bajerancko.

Wszelkie ganty czy whelery (w zblizonej cenie) nawet sie nie umywaja.
Po prostu perelka w kazdym szczegole i wykonczeniu (mowa o rowerze dla dziecka na 24" kolach) :)

Pozatym - dla osmiolatka - rower z kolami 26" to pomylka.
Nieraz widze jak sie taki dzieciak meczy - na siodelku siada tylko jak nie pedaluje, a wczasie pedalowania na stojaco.
Zero przyjemnosci - no ale rodzice kupuja dziecku wszystko na wyrost :/

p.s.
Ja swojemu 8-mio latkowi kupilem czerwonego Authora Matrix
http://www.bikekatalog.pl/2008/?ppg=show&baza=rowery&pid=747
-tyle, ze dalem mu go juz 2 miesiace temu - bo nie chcialem by Komunia Sw. kojarzyla mu sie z rowerem i prezentami wylacznie.

Ale jakbym chcial przeznaczyc do 1200pln kupilbym wlascie a6 replice kross'a - obejrzalem sobie ja bardzo dokladnie w sklepie :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-05-21 02:05:59
Autor: witkowska.anka
"marek mak" wrote:

1. Musi mieć co najmniej 18 biegów. Najlepiej 21 lub powyżej.
2. Amortyzator przedni.
3. Rower znanej firmy.

przede wszystkim ważny jest wzrost chłopca - jeśli nie jest wyższy niż
145cm, to prawdopodobnie najlepszy dla niego będzie rowerek na kole
24". Jeśli ma już około 150cm - a wzrost "komunistów" jest bardzo
zróżnicowany :) - wtedy już najlepszym rozwiązaniem dla mlodego będzie
zakup roweru na kole "dla dorosłych", czyli 26".
Jeśli 24" - to na przykład Giant, który pokusił sie w tym roku o
młodzieżowego XTC:
XTC Junior Team - http://giant-bicycles.com/pl-PL/bikes/kids/3215/34790/

Jeśli 26" - to wiadomo, wybór w zasadzie nieograniczony, rama w
rozmiarze 14-15".

Data: 2009-05-21 11:10:59
Autor: marek mak
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
(...)

Jeśli 26" - to wiadomo, wybór w zasadzie nieograniczony, rama w
rozmiarze 14-15".

Jako że nawet niemały jest to zdecydowałem się na 26". Już się dowiedziałem
że mniej niż 18 biegów to nie kupię czyli jest dobrze, w tej chwili zostaje
mi to co napisałeś "wybór nieograniczony". Zawężając cenę do 1200zł szukam
czegość bardzo wartego wydanych pieniędzy.

Data: 2009-05-21 12:35:42
Autor: ąćęłńóśźż
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Mój wybór padł swojego czasu na Nakamura czyli marka firmowa Inter-Sport, ale odczekałem na przeceny (z 1900 zł na 1400 zł czy jakoś podobnie, ale były i tańsze modele).
Od razu kup do kompletu dobre zapięcie rowerowe, czyli dolicz co najmniej kilkadziesiat złotych!!
JaC

-- -- -

Zawężając cenę do 1200zł szukam czegość bardzo wartego wydanych pieniędzy.

Data: 2009-05-21 12:57:01
Autor: ąćęłńóśźż
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Nie dodałem:  mój komunista był "przerośniety" (katechetka na religii skutecznie zgnębiła ;)) więc trzeba było mocniej potrząsnąć kiesą niż dla 2-3.klasisty.
JaC

-- -- -

odczekałem na przeceny (z 1900 zł na 1400 zł czy jakoś podobnie, ale były i tańsze modele).

Data: 2009-05-21 10:41:05
Autor: ąćęłńóśźż
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
1. Musi mieć co najmniej 18 biegów.

Takich gównianych rowerków to już nie robią.

Najlepiej 21 lub powyżej.

A to każdy niemal śmieć marketowy tyle ma.

JaC
PS. Swojemu komuniście kupiłem 27 biegów, aż z życzeniami na święta do mnie zadzwonił :-))

Data: 2009-05-21 11:03:30
Autor: marek mak
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości
1. Musi mieć co najmniej 18 biegów.
Takich gównianych rowerków to już nie robią.
Najlepiej 21 lub powyżej.
A to każdy niemal śmieć marketowy tyle ma.

Tak też myślałem, a po przewertowaniu internetu trochę to 18 biegów wydawało
mi się za mało zwłaszcza w tym rowerze (na www było 21 biegów). Co
oczywiście nie zmienia faktu że kolega synka chodzi po podwórku i mówi że ma
18 biegów i jest z tego dumny. Inną sprawą jest to że wykorzysta te 21
biegów w takim samym stopniu jakby miał 21.

JaC
PS. Swojemu komuniście kupiłem 27 biegów, aż z życzeniami na święta do mnie
zadzwonił :-))

To przynajmniej pochwal się co kupiłeś.

Data: 2009-05-21 11:27:16
Autor: lukas
Dnia 21-05-2009 o 10:41:05 ąćęłńóśźż <usun_to@wp.eu> napisał(a):

1. Musi mieć co najmniej 18 biegów.
Takich gównianych rowerków to już nie robią.

Najlepiej 21 lub powyĹźej.
A to każdy niemal śmieć marketowy tyle ma.

a nie lepiej jakiś rower, co ma biegi w piaście? Dzieciaki tylko rzucają  rowerami, piasek się dostaje itp... Według mnie od razu będzie niezłym  gościem, bo mało kto taki ma ;)

--
Pozdrawiam,
  lukas

Data: 2009-05-21 02:30:09
Autor: Slawek
[...]

Dzieci w tym wieku zazwyczaj chca miec to co wszyscy koledzy. A
przerzutka w piascie jest za  malo profesjonalna :-)

pozdr
Slawek

Data: 2009-05-21 12:29:35
Autor: ąćęłńóśźż
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Na oko te wystające linki do piasty łatwiej uszkodzić, niżtradycyjną przerzutkę, w szeczególności jesli na ramie jest stalowy hak i osłona przerzutki (polecam dla małolata. groszowa sprawa i bojowo wyglada).
JaC

-- -- -

 A przerzutka w piascie jest za malo profesjonalna

Data: 2009-05-21 13:15:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Panie Slawek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

[...]

To trzeba kupić Alfine i zamontować dwa hamulce tarczowe. Wtedy jest pro!
:-D

Data: 2009-05-21 12:25:39
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 21.05.2009 10:41 użytkownik ąćęłńóśźż napisał :
1. Musi mieć co najmniej 18 biegów.

Takich gównianych rowerków to już nie robią.

Patrz pan jaki gówniany rowerek:
http://miki.menek.one.pl/xtc/003-4.jpg
;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-21 21:07:18
Autor: Kosu
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Patrz pan jaki gówniany rowerek:
http://miki.menek.one.pl/xtc/003-4.jpg

Podejrzewałem, że ktoś wrzuci takie zdjęcie:
http://www.scott.pl/photograph/431/1227.jpg
ale zawsze miło pochwalić się swoim (szczególnie w takim ładnym kolorze - mój też niebieski, ale w tańszym niebieskim :P).

BTW: co to za wentyle?

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-05-21 21:41:53
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 21.05.2009 21:07 użytkownik Kosu napisał :
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

Bo niebieskie rowery są najlepsze. :-D

BTW: co to za wentyle?

Presta, tyle że z niebieskimi nakrętkami w kształcie naboi, o takimi: http://middleburn.net/access_bullet_valve_caps.php ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-21 11:26:38
Autor: Kacper Perschke
WybĂłr rowera komunijnego trochĂŞ inaczej
Dnia 21.05.2009 marek mak <marekmak1@poczta.onet.pl> napisał:
[...]
4. WyglÂądem przypominaĂŚ ma http://www.wheelerpolska.home.pl/mtb_wl600.html -
takiÂż rower zostaÂł zakupiony koledze syna wiĂŞc i synek chce byĂŚ posiadaczem
conajmniej tak dobrego jak wspomniany a najlepiej lepszego.
Cena: do 1200zÂł.
[...]

Na stronach www.wheeler.pl model "WL PRO 600" rocznik 2009 kosztuje złotówkę
poniĹźej gĂłrnego zakresu kryteriĂłw.

KAcper

Data: 2009-05-21 11:41:56
Autor: marek mak
Wybór rowera komunijnego troche inaczej
(...)

Na stronach www.wheeler.pl model "WL PRO 600" rocznik 2009 kosztuje
złotówkę
poniżej górnego zakresu kryteriów.

KAcper

Masz rację, zapewne można by nawet trochę utargować ale mam nadzieję że
znajdzie się jakiś szczęśliwy posiadacz roweru czy doświadczony sprzedawca
który napisze że jest taki to a taki rower w podobnej cenie z osprzętem
lepszym niż WL 600, lżejszy który bardziej się opłaca kupić niż WL 600 :-)

Data: 2009-05-21 13:14:48
Autor: Paweł Suwiński
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Dnia czw, 21 maj 2009 tako rzecze marek mak:

[...]

Znajomy  miał  podobny  problem  z   tym,  że  obawiał  się  zdolności
dewastacyjnych chłopców w tym wieku  i ostatecznie wybrał bmx'a. Fakt,
że to  nie góral, więc  gadżetów i biegów  brak, ale mimo  wszystko na
podwórku szacun :), a rower gniotsa nie łamiotsa.

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-05-21 13:54:05
Autor: AL
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
marek mak pisze:
Witam,

[...]

jak juz kupisz ten rower - to kup mu od razu jakies swiatelka i/lub odblaski.
Mam nadzieje, ze  nie bedzie obciachu na podworku.

(niestety wiekszosc rowerow nawet swiatelek odblaskowych nie posiada - a rodzice jakos nie czuja sie odpowiedzialni by takie cos domontowac samemu, wiec spotyka sie wieczorami maluchow na osiedlach pomykajacych jak 'ninja'

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-05-21 20:58:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Panie AL, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gv3fcr$aea$1inews.gazeta.pl> przy ul....

wiec spotyka sie wieczorami maluchow na osiedlach pomykajacych jak 'ninja'

Batman. To są batmani.

Data: 2009-05-21 16:41:17
Autor: Enagem

Użytkownik "marek mak" <marekmak1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv33sj$8bo$1mx1.internetia.pl...
Witam,

Proszę o pomoc w wyborze rowera komunijnego dla chłopaka. Kryteria wyboru

Witam
O proszę bardzo tutaj:
-na kołach 24:
http://www.skiteam.pl/rower/cube/team-kid-boy-240/
-na kolach 26
http://www.skiteam.pl/rower/cube/team-kid-boy-240/
I do poczytania:
http://www.forumrowerowe.pl/viewtopic.php?f=36&t=7231

pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-05-22 11:25:36
Autor: marek mak
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej

Użytkownik "Enagem" <enagem@op.pl> napisał w wiadomości
(...)
Witam
O proszę bardzo tutaj:
(...)
-na kolach 26
http://www.skiteam.pl/rower/cube/team-kid-boy-240/

Ładny i fajny ale na podwórku nikt nie kojarzy takiej marki.

I do poczytania:
http://www.forumrowerowe.pl/viewtopic.php?f=36&t=7231

No dobre, mnóstow informacji i kilka mądrych pomysłów. Dzięki.

pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-05-22 11:45:46
Autor: AL
marek mak pisze:
[...]

to niech maluch wprowadzi nowy "trynd" na swoim podworku.
Kazdy z nich pewnie ma internet i potrafi sprawdzic co znaczy marka "Cube"

(troche dziwne myslenie - kupic badziew i placic tylko za marke a nie porownywac co ten rower sam w sobie jest wart)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-05-22 12:38:30
Autor: ąćęłńóśźż
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Nigdy nie zrozumiesz marzeń żony o torebce ;-)
JaC

-- -- -

(troche dziwne myslenie - kupic badziew i placic tylko za marke a nie porownywac co ten rower sam w sobie jest wart)

Data: 2009-05-22 15:33:52
Autor: BoDro
"AL" napisał:

to niech maluch wprowadzi nowy "trynd" na swoim podworku.
Kazdy z nich pewnie ma internet i potrafi sprawdzic co znaczy
marka "Cube"

słusznie - bo niech sobie dzieciaki obejrzą np. któryś z etapów obecnie
jechanego Giro i zobaczą, na jakich bicyklach jadą zawodowcy. O wielu
topowych markach rowerów na codzień się nie usłyszy.

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-05-22 17:18:47
Autor: Enagem

Użytkownik "marek mak" <marekmak1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv5rq3$675$1mx1.internetia.pl...

http://www.skiteam.pl/rower/cube/team-kid-boy-240/

Ładny i fajny ale na podwórku nikt nie kojarzy takiej marki.

Witam
Proszę podaj marki rowerów o jakie chodzi,będzie łatwiej coś doradzić.
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-05-25 09:08:10
Autor: marek mak
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej

Użytkownik "Enagem"  napisał
(..)

Witam
Proszę podaj marki rowerów o jakie chodzi,będzie łatwiej coś doradzić.
pozdrawiam
Enagem

Jak się już zorientowałem :
1. Marki znane i lubiane ale za drogie: od Authora w górę (cena)
2. Marki które są w zasięgu cenowym: Kross, Giant, Merida, Arcus, Unibika,
Eurobike, Weeler. (jeśli jakaś marka mi umknęła proszę o dodanie)
3. Hipermarkety
Wśród powyższych szukam z drugieg grupy. Jak na razie to najszerszy wybór ma
chyba Kross:
MTB Hexagon X2 1200zł 16,3kg 26" 24biegów
MTB Hexagon X1 900zł 16,3kg 26" 21biegi
Hexagon V4, 1050zł, 14kg, 21biegów
Level A2 1450zł, 14kg, 24biegi (za drogi ale w którymś z wątków przeczytałem
że w sklepie można stargować nawet do 20% więc może się uda, poza tym okres
komunii się już kończy więc myślę że sprzedawcy może pójdą na ustępstwa
cenowe).
Z pozostałych
Może:
http://www.wheelerpolska.home.pl/mtb_wl600.html chociaż firma trochę budzi
moje wątpliwości bo na stronie nie ma ani wagi rowerka ani nawet informacji
czy ma koła 26 cali
zapewne nie http://www.unibike.pl/evolution.html bo nikt mi go za 1200zł nie
sprzeda (nawet na allegro ceny wyższe)...

Wszystkim którzy starali się mi pomóc dziękuję, w wątku znalazłem mnóstwo
cennych informacji, prosiłbym jeszcze może o rady odnośnie tego co napisałem
powyżej, a ja zapewne pójdę do sklepu z Krossami...

Pozdrawiam,
Marek Mak

Data: 2009-05-25 13:05:59
Autor: deepblue
Użytkownik "marek mak" <marekmak1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvdgsg$pr2$1mx1.internetia.pl...
MTB Hexagon X2 1200zł 16,3kg 26" 24biegów
MTB Hexagon X1 900zł 16,3kg 26" 21biegi
Hexagon V4, 1050zł, 14kg, 21biegów
Level A2 1450zł, 14kg, 24biegi (za drogi ale w którymś z wątków przeczytałem

Te 2 pierwsze to tzw "makrokesze", szkoda pieniędzy na nie.
IMO celowałbym w Hexagona V4, którego na Allegro można dostać za ok 750zł lub w jego lepszą wersję V5 lub V6(kaseta, 24 biegi, lepszy osprzęt) 900-1000zł
Level A2 byłby najlepszy, pytanie tylko czy rama 17" nie będzie za duża i czy warto wydawać tyle na pierwszy rower dla 8 latka, który przez najbliższe lata nie wykorzysta jego potencjału. Tu masz aukcje z A2 w zbliżonej do twoich wymagań cenie.
http://www.allegro.pl/item634252696_kross_najlepszy_za_taka_kase_level_a2_full_alivio.html
http://www.allegro.pl/item643990631_kross_level_a2_17_alivio_okazja_polecam.html

Sam wybrałem Hexagona 4 dla syna (też tegoroczny komunikant), nadwyżkę syn wolał przeznaczyć na komórkę, aparat foto i inne "niezbędne" w życiu 8 latka rzeczy ;)

--
deepblue

Data: 2009-05-25 15:50:47
Autor: ąćęłńóśźż
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Sprawdź jeszcze ofertę Decathlon i Intersport, poza tym Delta Sport i sklepów HiMountain (w sezonie mają całkiem całkiem rowerki).
Normalnie takie sobie ceny, ale jak się załapiesz na "wyprzedaż" to warto.
JaC

-- -- -

za drogi

Data: 2009-05-26 13:02:08
Autor: marek mak
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej

Użytkownik "deepblue" napisał
(...)
[...]

Jeden problem. Skoro wymieniasza po kolej Haxogen V4, V5, V6 rozumiem że
chodzi Ci o rocznik 2008 bo w 2009 nie ma ani V5 ani V6. Poza tym jeszcze
jeden problem. Niestety w kilkanaście dni wertowania internetu można
dowiedzieć się dużo o rowerach ale nie na tyle żeby rozróżnić marokesza od
roweru tak jak To to zrobiłeś patrząc na Hexagon X1 czy X2. Dlatego jeszcze
jedna wątpliwość: Haxogen V4 2008 i 2009 różni się większością wyposażenia,
wklejając do excela wyposażenie rocznika 2008 i 2009 to są prawie same
różnice tak więc pytanie o którym Haxogenie V4 piszesz, z 2008r czy 2009?

Przykład poniżej. Jak się w tym połapać? Co jest makrokeszowe co nie?

                                              Hexagon V4
                               2009                 |    2008
Rama           |26'' aluminium 6061      |26'' Alu 6061
Widelec       |SR Suntour SF-XCM   |Suntour XCM 100 mm
Przerzprzód |Shimano TY-10            |Shimano C051
Przerz tył     |ShimanoAcera M360-L |Shimano Altus
H.przód      |Alhonga HJ-806AD       |Alhonga HJ805AD
Hamulec tył |Alhonga HJ-806AD       |Alhonga HJ805AD
Korba        |Shimano FC-M191        |Cyclone AL7-324P
Suport        |Kaseta Alfred Thun        |-
Kaseta        |WolnobiegShimMF-TZ21|Jive S
Piasty          |Shunfeng                       |Joy Tech
Obręcze      |Kross                            |Kross Rock
Kierownica  |HL Corp stal                 |Stal
Wspornik kier|HL Corp aluminium     |Zoom Alu
Wsp. ksiodła |HL Corp aluminium      |Zoom Alu
Stery           |Super Express H703      |VP-A71
Siodło         |Selle Royal                     |VELO
Pedały         |NATTY CS-225           |VP
Waga          |14kg                              |14,4kg

Data: 2009-05-22 21:30:50
Autor: Schliesky
Wybór rowera komunijnego trochę inaczej
Eee, rower? Teraz kupuje się quady!