Data: 2013-07-04 05:47:26 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Wybór roweru trekkingowego | |
Dnia Thu, 04 Jul 2013 07:47:33 +0200, bans napisał(a):
http://tablica.pl/oferta/trekking-hybryda-viking-windsor-sora-rasowy-turysta-ID1DkrD.html No ja właśnie chcę coś takiego, szkoda tylko że rama taka duża. ps. A do klamkomanetek szosowych bez problemu będą pasować hamulce canti, a V-ki tylko z przejściówką? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-04 08:35:37 | |
Autor: bans | |
Wybór roweru trekkingowego | |
W dniu 2013-07-04 07:47, piecia aka dracorp pisze:
ps. A do klamkomanetek szosowych bez problemu bêd± pasowaæ hamulce canti, Tak a V-ki tylko z przej¶ciówk±? Albo mini v-brake. Albo tarczówki szosowe (w³a¶nie wczoraj dotar³y do mnie Avidy BB7 Road, hura! :) -- bans |
|
Data: 2013-07-04 10:07:32 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Wybór roweru trekkingowego | |
Dnia Thu, 04 Jul 2013 08:35:37 +0200, bans napisał(a):
Albo mini v-brake. Hmm, no teraz wbiłeś mi ćwieka. Z jednej strony chcę mieć lekki rower ale z drugiej szukam ramy i widelca pod tarcze. Sam nie wiem czego chcę. Aczkolwiek teraz się zastanawiam jakie najlepsze było by rozwiązanie: * rama Accent Nordkap * widelec Accent CX-One (widelców RDX X-F11 i podobnych się nie już nie doszukałem) * kierownica baranek, najlepiej jakaś inna niż 31.8mm, za dużo kłopotów z montowaniem lemondki, lampek itp. * no i hamulce, albo BB7 Road albo mini V. Canti raczej odpadają a z tego co się doczytałem to do V potrzeba przejściówki. Część sprzętu przeniósłbym z szosówki aczkolwiek klamkomanetki (3x9) wymagają wymiany (lub tylko serwisu, sprawdzimy). Tarcze zapasowe mam, więc pozostaną jeszcze jakieś koła. Ostatnio w sklepie mechanik doradził mi, żebym lepiej poszukał ramy/ widelca stalowego na allegro zamiast kupować Nordkappa. Kolejna osoba która przemawia za stalą. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-04 10:34:56 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Wybór roweru trekkingowego | |
Dnia Thu, 04 Jul 2013 12:34:41 +0200, bans napisał(a):
Skoro widelec CX-one to czemu by i nie rama CX-One? Ponoć bardzo lekka,Nie wiem dlaczego? Wkradł się błąd. CX-one nie ma mocowania na bagażnik. Aczkolwiek już dzięki górnym mocowaniom mogę zamontować bagażnik Crosso. No chyba że ktoś zna jakiś widelec z V-kami, pod ewentualne tarcze i na lowrider. W planach jest złożenie szybkiego turystyka. Ale już teraz szukając nieprzemakalnej torby na kierę do górala widzę że taka torba koliduje z lemondką nawet montowaną na górze kierownicy. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-04 12:53:39 | |
Autor: bans | |
Wybór roweru trekkingowego | |
W dniu 2013-07-04 12:34, piecia aka dracorp pisze:
CX-one nie ma mocowania na baga¿nik. Ja w razie czego skorzystam z tego: http://twomark.pl/obejma-siodla-giant-na-zamykacz-z-mocowaniem-bagaznika,p,20106 W planach jest z³o¿enie szybkiego turystyka. No tu siê ró¿nimy, mi zale¿y na tym, ¿eby pon...aæ po lesie ;) -- bans |
|
Data: 2013-07-04 11:15:15 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Wybór roweru trekkingowego | |
Dnia Thu, 04 Jul 2013 12:53:39 +0200, bans napisał(a):
W dniu 2013-07-04 12:34, piecia aka dracorp pisze:bagaznika,p,20106 O dzięki. Pytanie na ile dobre jest takie rozwiązanie? No też. --W planach jest złożenie szybkiego turystyka. piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-04 12:34:41 | |
Autor: bans | |
Wybór roweru trekkingowego | |
W dniu 2013-07-04 12:07, piecia aka dracorp pisze:
* rama Accent Nordkap Skoro widelec CX-one to czemu by i nie rama CX-One? Ponoæ bardzo lekka, M-ka to nieco ponad 1,5kg. Ja tak± zamówi³em :) -- bans |
|
Data: 2013-07-04 08:38:15 | |
Autor: bans | |
Wybór roweru trekkingowego | |
W dniu 2013-07-04 07:47, piecia aka dracorp pisze:
No ja w³a¶nie chcê co¶ takiego, szkoda tylko ¿e rama taka du¿a. Ile masz wzrostu? Trzeba by zapytaæ sprzedaj±cego o dok³adne wymiary ramy (szczególnie d³ugo¶æ górnej rury _horyzontalnie_) -- bans |
|
Data: 2013-07-04 07:45:09 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Wybór roweru trekkingowego | |
Dnia Thu, 04 Jul 2013 08:38:15 +0200, bans napisał(a):
Trzeba by zapytać sprzedającego o dokładne wymiary ramy (szczególnie176cm a w rękach trochę więcej. Zobaczymy co odpisze. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-04 09:56:54 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Wybór roweru trekkingowego | |
Dnia Thu, 04 Jul 2013 10:00:05 +0200, bans napisał(a):
Jeśli jeszcze nie korzystałeś to pomierz się i porównaj wymiary roweru zTej stronki nie widziałem. Kiedyś dawno temu korzystałem z innej jak kupowałem szosówkę przez internet. Teraz nie mam jak pomierzyć. Ale czy oprócz rozmiaru ramy dostanę jeszcze inne wymiary/ustawienia? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-04 12:37:57 | |
Autor: bans | |
Wybór roweru trekkingowego | |
W dniu 2013-07-04 11:56, piecia aka dracorp pisze:
Teraz nie mam jak pomierzyæ. Ale czy oprócz rozmiaru ramy dostanê jeszcze Dostajesz takie wyniki (to poni¿ej to oczywi¶cie moje ;) The Competitive Fit (cm) (dla mnie najlepsza kombinacja, aczkolwiek w przypadku roweru do cyclocrossu mo¿na/trzeba wzi±æ mniejsza ramê) -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Seat tube range c-c: 56.4 - 56.9 Seat tube range c-t: 58.1 - 58.6 Top tube length: 54.7 - 55.1 Stem Length: 11.5 - 12.1 BB-Saddle Position: 74.6 - 76.6 Saddle-Handlebar: 54.4 - 55.0 Saddle Setback: 6.7 - 7.1 The Eddy Fit (cm) -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Seat tube range c-c: 57.6 - 58.1 Seat tube range c-t: 59.3 - 59.8 Top tube length: 54.7 - 55.1 Stem Length: 10.4 - 11.0 BB-Saddle Position: 73.8 - 75.8 Saddle-Handlebar: 55.2 - 55.8 Saddle Setback: 7.9 - 8.3 The French Fit (cm) -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Seat tube range c-c: 59.3 - 59.8 Seat tube range c-t: 61.0 - 61.5 Top tube length: 55.9 - 56.3 Stem Length: 10.6 - 11.2 BB-Saddle Position: 72.1 - 74.1 Saddle-Handlebar: 56.9 - 57.5 Saddle Setback: 7.4 - 7.8 -- bans |
|
Data: 2013-07-04 10:36:28 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Wybór roweru trekkingowego | |
Dnia Thu, 04 Jul 2013 12:37:57 +0200, bans napisał(a):
The Competitive Fit (cm) (dla mnie najlepsza kombinacja, aczkolwiek wA w przypadku "szosówki" turystycznej? Tak samo mniejsza będzie wygodniejsza? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-04 12:56:29 | |
Autor: bans | |
Wybór roweru trekkingowego | |
W dniu 2013-07-04 12:36, piecia aka dracorp pisze:
A w przypadku "szosówki" turystycznej? Tak samo mniejsza bêdzie Raczej nic, w prze³ajówce chodzi o zwrotno¶æ roweru, a temu sprzyja mniejsza rama. Teoretyzujê, oczywi¶cie ;) -- bans |
|
Data: 2013-07-04 10:00:05 | |
Autor: bans | |
Wybór roweru trekkingowego | |
W dniu 2013-07-04 09:45, piecia aka dracorp pisze:
176cm a w rêkach trochê wiêcej. Zobaczymy co odpisze. Je¶li jeszcze nie korzysta³e¶ to pomierz siê i porównaj wymiary roweru z twoimi wynikami z tej strony: http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=FIT_CALCULATOR_INTRO -- bans |