Wybór sakw

Data: 2012-06-13 23:17:48
Autor: Rafał Wawrzycki
Wybór sakw
Dnia 13 cze 2012 w liście
[news:cb9c0c96-8cca-4976-a7e5-893ce3b624ddn16g2000vbn.googlegroups.c
om] Tomek Habiger [tomasz.habiger@gmail.com] napisał(a):
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi,

W skrócie: Ortlieb to pierwsza liga. Jak masz kasę, to kupuj. Ja użytkuję od lat Ortlieb Roller Classic na tyle (na przód nieużywane mam do sprzedania, jeżeli ktoś chętny) i jak dla mnie bomba. Oczywiście jeżeli nie potrzebujesz kieszeni dodatkowych, bo w tych sakwach wszystko wrzuca się do jednej przestrzeni. Od pierdółek mam sakwę na kierownicy (też Ortlieba).

Jeżeli masz ograniczony budżet bierz klony rollerów, czyli polskie Crosso.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak