Wybór sakw

Data: 2012-06-13 14:18:15
Autor: rmikke
Wybór sakw
On Wednesday, June 13, 2012 10:43:54 PM UTC+2, Tomek Habiger wrote:
Witam,

chciałbym prosić o pomoc w podjęciu decyzji o zakupie sakw. Na
celowniku mam firmę Ortlieb z produktami Bike-Packer Classic i Back-
Roller Plus. Wersja classic zamykana "kapturem" wydaje mi się bardziej
pewnym rozwiązaniem, ale nie mam doświadczeń z zamknięciami tylko
rolowanymi. Czy w praktyce są gorsze/lepsze?

Zastanawiam się też nad trwałością sakw. Obecnie mam dwuletnie SL 55
MAINSTREAM MSX, które od dołu zaczynają zwyczajnie przeciekać - pod
światło widać prześwity na połączeniach materiału. Wcześniejsze
Bikehut, bardziej szmaciane niż ceratowe, też poległy po dwóch latach.
Sakwy są używane niemal codziennie przez cały rok, niekiedy z
obciążeniem do kilku dobrych kilogramów/szt. Czy przy takim
użytkowaniu warto wydawać ~500zł na Ortlieb, czy może po prostu żadne
sakwy tego na dłuższą metę nie zniosą i lepiej inwestować częściej w
jakiś tańszy produkt?

Warto, a zamknięcia rolowane są szczelniejsze od każdej klapy.

Wybór sakw