Wybór sakw - prosze o pomoc - porady!

Data: 2010-07-08 18:06:27
Autor: dżepe
Wybór sakw - prosze o pomoc - porady!
Ptrzebuje duże sakwy na harde wyprawy ale tez nie za drogie gdyz dysponuje ograniczoną ilościa gotówki. Dotychczas używałem 2 par sakw toro, 1 była super ale druga żenua, także sakw kellys nie pamietam modelu ale nie zachwycały wykoaniem oraz ostatnio sakw Basil Casper II, które juz po tygodniu wyprawy miały oderwany zaczep i rozerwany suwak- tych także nie polecam. Rozważam teraz zakup sakw  Crosso Dry Big, czy ktos z grupiwczóe może mi cos o nich powiedzieć?
 z góry dzieki, pozdro

Data: 2010-07-08 20:14:02
Autor: MadMan
Dnia Thu, 8 Jul 2010 18:06:27 +0000 (UTC), dżepe napisał(a):

Rozważam teraz zakup sakw  Crosso Dry Big, czy ktos z grupiwczóe może mi cos o nich powiedzieć?

Ciągle używam, są bardzo fajne, niemniej po paru upadkach nie jestem w
100% przekonany co do ich wodoszczelności. Stosunek cena/jakość - bardzo
dobry. Rolowane zamknięcie sprawdza się bardzo dobrze. Zaliczyły do tej pory 1 większą wyprawę (35 dni po Rumunii i krajach
bałkańskich) oraz parę mniejszych, używam czasami do jazdy po mieście
(aczkolwiek odkąd kupiłem Dry Front - bardzo rzadko). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-15 10:30:39
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
[...]

jak za nieduże stosunkowo pieniądze, to są bardzo fajne. Nie dawaj w razie
czego wiary w informacje miłośników ortlieba, że crosso ma badziewny system
mocowania, co tylko czeka na odpięcie się od bagażnika i skok w przepaść.
jak się wyreguluje paski, to sakwy siedzą na bagażniku bardzo pewnie.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Wybór sakw - prosze o pomoc - porady!