Wybor trasy

Data: 2012-07-30 21:32:10
Autor: Stig911
Wybor trasy
Witam kolegow.

Mam pytanie - ktoredy lepiej jechac z Niemiec do Gdanska, dokladnie rzecz biorac do Pruszcza Gdanskiego? Ostatni raz jechalem pare lat temu, wtedy mialem do wyboru dwie trasy - "polnocna" przez Szczecin - Koszalin - Slupsk i "poludniowa" przez Gorzow -> Walcz -> Czluchow i Starogard Gdanski. Wolalem w sumie zawsze ta ostatnia, bo byla krotsza, ale w koncu zauwazylem, ze nawierzchnia jest fatalna, jest duzo kolein i spory ruch. I wtedy znowu zaczalem jedzzci droga "polnocna".
Czy sytuacja na drodze krajowej nr 22 ulegla zmianie? Czy moze warto jest jechac jakimis nowymi drogami np. autostrada na Poznan, potem droga ekspresowa nr5 na Torun i potem autostrada A1 do Gdanska?
Dziekuje z gory za odpowiedzi

PS. Pozdrawiam wszystkich, ciekawy jestem, czy sa tu jeszcze jacys starzy weterani p.m.s. :) Kiedys bylem stalym czytelnikiem i nawet sporo postow napisalem. Pamieta ktos p.m.s-owe podkladki pod tablice? Albo dyskusje z DziadziaM (Swiec Panie nad jego dusza) ? Albo techniczna wiedze Wojtka, doktora z Politechniki, ktory pisal bardzo ciekawie o roznych aspektach technicznych rozwiazan stosowanych w nowoczesnych samochodach?
Jak sobie to wszystko przypominam, to mam ochote znowu czytac p.m.s. :) pozdrawiam :)

Data: 2012-07-31 00:45:51
Autor: PiteR
Wybor trasy
na  ** p.m.s **   Stig911 pisze tak:

ciekawy jestem, czy sa tu jeszcze jacys starzy weterani p.m.s. :)
Kiedys bylem stalym czytelnikiem i nawet sporo postow napisalem.

Na serwerze news-archive.icm.edu.pl nadal s± posty z 1996 roku.
Time machine ;)

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2012-07-31 01:08:18
Autor: Dman-666
Wybor trasy
Tak se patrze i patrze jak  Stig911 nawija makaron na uszy:
Czy moze warto jest jechac jakimis nowymi drogami np. autostrada na Poznan, potem droga ekspresowa nr5 na Torun i potem autostrada A1 do Gdanska?
Dziekuje z gory za odpowiedzi

Warto...poki co poza weekendami...

PS. Pozdrawiam wszystkich, ciekawy jestem, czy sa tu jeszcze jacys starzy weterani p.m.s. :)

Nie poczuwam sie ze wzgldu na staz, ale jednak ;-), ale kolegi nie pamietam.

Pamieta ktos p.m.s-owe podkladki pod tablice?

Mialem, sprzedalem z autem, zaluje chociaz jakosc byla chujowa maksymalnie (po kilku myjniach byly nieczytelne)

Albo dyskusje z DziadziaM (Swiec Panie nad jego dusza) ?

....mistrzostwo...brakuje mi.

Albo techniczna wiedze Wojtka, doktora z Politechniki, ktory pisal bardzo ciekawie o roznych aspektach technicznych rozwiazan stosowanych w nowoczesnych samochodach?

Bori chyba czyta...z autopsji wiem, ze Ci ktorzy wzieli rozwod z PMS z powodow roznorakich jednak tu zagladaja

Jak sobie to wszystko przypominam, to mam ochote znowu czytac p.m.s.
:)

eee...przereklamowane, ztrolowane, zapomniane....uset nie w modzie ;-)

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-31 21:46:49
Autor: Artur Maśląg
Wybor trasy
W dniu 2012-07-31 01:08, Dman-666 pisze:
Tak se patrze i patrze jak  Stig911 nawija makaron na uszy:
(...)
Nie poczuwam sie ze wzgldu na staz, ale jednak ;-), ale kolegi nie
pamietam.

Ja teĹĽ.

Bori chyba czyta...z autopsji wiem, ze Ci ktorzy wzieli rozwod z PMS z
powodow roznorakich jednak tu zagladaja

Wojtek nawet czasem coĹ› napisze, ale patrzÄ…c po tym co siÄ™ tutaj
wyczynia to ...

eee...przereklamowane, ztrolowane, zapomniane....uset nie w modzie ;-)

W modzie jest trollowanie, ignorancja oraz odreagowywanie problemĂłw
życia codziennego. Taka rzeczywistość.

Data: 2012-07-31 23:14:40
Autor:
Wybor trasy
begin Artur Maśląg
W modzie jest trollowanie, ignorancja oraz odreagowywanie problemĂłw
życia codziennego. Taka rzeczywistość.

A Ty siÄ™ doskonale wpisujesz w tÄ… konwencjÄ™. :)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-04 20:00:50
Autor: Stig911
Wybor trasy
Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com> napisał(a):
> Nie poczuwam sie ze wzgldu na staz, ale jednak ;-), ale kolegi nie
> pamietam.

Ja teĹĽ.

Bo wystepowalem wtedy pod nazwiskiem... :) PS. A teraz prosze o pomoc: jak jechac z Niemiec do Pruszcza Gd.? Warianty trasy: 1. Slubice -> Gorzow Wlkp. -> Walcz -> Czluchow -> Starogard Gd.
2. Kolbaskowo -> Koszalin -> Slupsk -> 3city
3. Poznan -> Torun -> Pruszcz przez autostrade

Jutro wyjezdzam, a nie mam jeszcze koncepcji. Wasza pomoc jest bardzo mile widziana :)
pozdrowienia
Krzysztof P. --

Data: 2012-08-05 00:15:29
Autor: WildS
Wybor trasy
On 2012-08-04,  Stig911 <borusse@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Jeśli masz kasę na autostrady i nie zależy Ci na najkrótszej trasie to
opcja 3 jak najbardziej bezstresowa i najbardziej komfortowa.

Z A2 zjazd na nowÄ… S5 od A2 do Gniezna, 15 do Torunia i dalej A1.
Od granicy z niemcami jedyny nieautostradowy kawałek to 15
Gniezno-Toruń.

--
WildS

Data: 2012-07-31 07:37:02
Autor: Cavallino
Wybor trasy

Użytkownik " Stig911" <borusse@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

PS. Pozdrawiam wszystkich, ciekawy jestem, czy sa tu jeszcze jacys starzy
weterani p.m.s. :) Kiedys bylem stalym czytelnikiem i nawet sporo postow
napisalem. Pamieta ktos p.m.s-owe podkladki pod tablice?

Niektórzy je nawet cały czas maj± na samochodzie....

[...]

To już nie to samo, obecnie pms składa się głównie z kapeluszników i trolli w rodzaju to.

Data: 2012-07-31 07:10:49
Autor:
Wybor trasy
begin Cavallino
To już nie to samo, obecnie pms składa się głównie z kapeluszników i
trolli w rodzaju to.

I koni w rodzaju Cavallino:
http://u.42.pl/2IUu_cavallino

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-31 21:37:03
Autor: jerzu
Wybor trasy
On Tue, 31 Jul 2012 07:37:02 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Niektórzy je nawet cały czas maj± na samochodzie....

Dokładnie :))

http://www.pixhost.org/show/2483/13591806_20120602_144004.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-08-04 20:03:17
Autor: Stig911
Wybor trasy
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał(a):
On Tue, 31 Jul 2012 07:37:02 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

>Niektórzy je nawet cały czas maj± na samochodzie....

> [...]

Czy kiedys miales Fiata Cinquecento? :)
Tak jakos mi sie kojarzy. --

Data: 2012-08-05 10:26:47
Autor: jerzu
Wybor trasy
On Sat, 4 Aug 2012 20:03:17 +0000 (UTC), " Stig911"
<borusse@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Czy kiedys miales Fiata Cinquecento? :)
Tak jakos mi sie kojarzy.

Dobrze.