Wybor trasy

Data: 2012-07-31 01:08:18
Autor: Dman-666
Wybor trasy
Tak se patrze i patrze jak  Stig911 nawija makaron na uszy:
Czy moze warto jest jechac jakimis nowymi drogami np. autostrada na Poznan, potem droga ekspresowa nr5 na Torun i potem autostrada A1 do Gdanska?
Dziekuje z gory za odpowiedzi

Warto...poki co poza weekendami...

PS. Pozdrawiam wszystkich, ciekawy jestem, czy sa tu jeszcze jacys starzy weterani p.m.s. :)

Nie poczuwam sie ze wzgldu na staz, ale jednak ;-), ale kolegi nie pamietam.

Pamieta ktos p.m.s-owe podkladki pod tablice?

Mialem, sprzedalem z autem, zaluje chociaz jakosc byla chujowa maksymalnie (po kilku myjniach byly nieczytelne)

Albo dyskusje z DziadziaM (Swiec Panie nad jego dusza) ?

....mistrzostwo...brakuje mi.

Albo techniczna wiedze Wojtka, doktora z Politechniki, ktory pisal bardzo ciekawie o roznych aspektach technicznych rozwiazan stosowanych w nowoczesnych samochodach?

Bori chyba czyta...z autopsji wiem, ze Ci ktorzy wzieli rozwod z PMS z powodow roznorakich jednak tu zagladaja

Jak sobie to wszystko przypominam, to mam ochote znowu czytac p.m.s.
:)

eee...przereklamowane, ztrolowane, zapomniane....uset nie w modzie ;-)

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-31 21:46:49
Autor: Artur Maśląg
Wybor trasy
W dniu 2012-07-31 01:08, Dman-666 pisze:
Tak se patrze i patrze jak  Stig911 nawija makaron na uszy:
(...)
Nie poczuwam sie ze wzgldu na staz, ale jednak ;-), ale kolegi nie
pamietam.

Ja też.

Bori chyba czyta...z autopsji wiem, ze Ci ktorzy wzieli rozwod z PMS z
powodow roznorakich jednak tu zagladaja

Wojtek nawet czasem coÅ› napisze, ale patrzÄ…c po tym co siÄ™ tutaj
wyczynia to ...

eee...przereklamowane, ztrolowane, zapomniane....uset nie w modzie ;-)

W modzie jest trollowanie, ignorancja oraz odreagowywanie problemów
życia codziennego. Taka rzeczywistość.

Data: 2012-07-31 23:14:40
Autor:
Wybor trasy
begin Artur Maśląg
W modzie jest trollowanie, ignorancja oraz odreagowywanie problemów
życia codziennego. Taka rzeczywistość.

A Ty siÄ™ doskonale wpisujesz w tÄ… konwencjÄ™. :)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-04 20:00:50
Autor: Stig911
Wybor trasy
Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com> napisa³(a):
> Nie poczuwam sie ze wzgldu na staz, ale jednak ;-), ale kolegi nie
> pamietam.

Ja też.

Bo wystepowalem wtedy pod nazwiskiem... :) PS. A teraz prosze o pomoc: jak jechac z Niemiec do Pruszcza Gd.? Warianty trasy: 1. Slubice -> Gorzow Wlkp. -> Walcz -> Czluchow -> Starogard Gd.
2. Kolbaskowo -> Koszalin -> Slupsk -> 3city
3. Poznan -> Torun -> Pruszcz przez autostrade

Jutro wyjezdzam, a nie mam jeszcze koncepcji. Wasza pomoc jest bardzo mile widziana :)
pozdrowienia
Krzysztof P. --

Data: 2012-08-05 00:15:29
Autor: WildS
Wybor trasy
On 2012-08-04,  Stig911 <borusse@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Jeśli masz kasę na autostrady i nie zależy Ci na najkrótszej trasie to
opcja 3 jak najbardziej bezstresowa i najbardziej komfortowa.

Z A2 zjazd na nowÄ… S5 od A2 do Gniezna, 15 do Torunia i dalej A1.
Od granicy z niemcami jedyny nieautostradowy kawałek to 15
Gniezno-Toruń.

--
WildS

Wybor trasy