Wybór trasy (droga 44)

Data: 2010-02-09 06:35:52
Autor: raadaar
Wybór trasy (droga 44)
On Feb 9, 3:19 pm, "Tomek" <swista...@op.pl> wrote:
Witam,
Za 3 tygodnie chciałbym jechać do Rabki skręcajac
z drogi S! na 934 przez Imielin i... co dalej.
W zeszłym roku odradziliście mi dorgę 44
przez Oświęcim z uwagi na problemy i zatory na moście.
Jechałem przez Chełmek drogą 780 (do Zatoru).
Jak to jest teraz?? Czy droga 44 ma już
wymienioną nawierzchnię? Nie ma korków? Po te zimie i soleniu
stan dróg jest taki jaki jest i wolałbym jechać mniej
dziurawymi, jednak bez zatorów i straty
czasu w korkach. Co byście polecali?
Ponad wszystko niechciałbym jechać przez
Olkusz i Kraków, Ale jeśłi droga 94 jest
w dobrym stanie to może warto?
T.

Na 44 chwilowo nie ma remontów, zatem przy założeniu przejazdu o
rozsądnej porze, nie ma porblemu z korkami. Odradzam piątek po
południu, oraz w dniach roboczych w godzinach 14:30 - 16:30, choć i na
to nie ma reguły. Drogi w miarę, chociaż dziury mogą wyskoczyć w
każdej chwili.
RR

Data: 2010-02-10 06:56:40
Autor: J_K_K
Wybór trasy (droga 44)

Użytkownik "raadaar" <roztojek@gmail.com> napisał w wiadomości news:7735c84e-1cef-4e7c-9580-7bbea8e79f9ff8g2000yqn.googlegroups.com...
Odradzam piątek po
południu, oraz w dniach roboczych w godzinach 14:30 - 16:30, choć i na
to nie ma reguły.
+ w okolicach "zmiany zmian" na Fiacie, Piaście i Dworach ;-)

Pzdr

JKK

Wybór trasy (droga 44)