Wybór ubezpieczyciela Autocasco

Data: 2009-05-27 01:09:24
Autor: Moon
yabba wrote:
> Taką możliwość znalazłem tylko w Liberty w wariancie AC Premium.

ja swoje ubezpieczenie w głupim PZU miałem oszacowane na kilkaset zł taniej niż w Liberty i babeczka od nich mając konkretny target (parametry umowy z PZU) nie była w stanie go dorównać.
właściwie to boleję nad tym - nie myślałem ,ze 20 lat po rewolucji bedę ubezpieczał auto w starym, dobrym(?), czerwonym PZU.
coś jest nie-tak.

moon

Data: 2009-05-27 01:23:11
Autor: yabba
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvhrqu$qs$1news.interia.pl...
yabba wrote:
> [...]

właściwie to boleję nad tym - nie myślałem ,ze 20 lat po rewolucji bedę ubezpieczał auto w starym, dobrym(?), czerwonym PZU.

Do tej pory też zawsze najtaniej miałem w PZU, ale w zeszłym roku przy przedłużaniu umowy już nie było opcji naprawy "na oryginałach".
U mnie PZU wyliczyło teraz OC+AC+NW+Assistane na trochę ponad 1800.
W Liberty wychodzi mi 1635, przy trochę lepszych parametrach AC i Assistance.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-05-29 09:16:45
Autor: yabba
yabba wrote:
> [...]

właściwie to boleję nad tym - nie myślałem ,ze 20 lat po rewolucji bedę ubezpieczał auto w starym, dobrym(?), czerwonym PZU.

Ostatecznie ja też ubiezpieczyłem się w PZU. :) Poszedłem do inspektoratu zanieść pismo o rozwiązaniu umowy OC i poprosiłem o jeszcze jedną wycenę OC+AC+NW+Asistance (poprzednią wycenę za 1850 zł zrobili mi u dealera u którego kupowałem samochód). W inspektoracie podali mi cenę 1618 zł, bez udziału własnego, bez amortyzacji, wycena na oryginałach (opcja Warsztat). Podobno jest jakaś dodatkowa promocja -20%, o której nie wszyscy wiedzą. Dopłąciłem jeszcze trochę za najwyższy pakiet Assistance i zdecydowałe się kontynuować ubecpieczenie w PZU.
Tu podziękowania dla miłego Pana, który załatwił wszystkie formalności ubezpieczenia już po zakończeniu pracy oddziału. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Wybór ubezpieczyciela Autocasco