Wybór używanego notebooka

Data: 2015-08-20 21:45:02
Autor: Przemysław Ryk
Wybór używanego notebooka
Dnia Tue, 18 Aug 2015 11:32:11 +0200, Heraklit napisał(a):

Niedawno padł mi laptop Toshiba (satellite l300d-11) a więc trochę już
leciwyy. Do moich potrzeb zupełnie wystarczał: net, office, film, proste
gry. Na olx znalazłem dwa "lapki" które obejrzałem i sprawdziłem. Jeden
to Sony Vaio vgn-ar21m z prockiem Intel Core2Duo (t5600 1,83), a drugi
to Toshiba Satellite l350d-211 z prockiem AMD Athlon X2 Dual-Core QL-64
(2.1GHz). Ceny zbliżone, system w7. Jedyna różnica to ilość pamięci RAM:
Toshiba 4 GiB RAM a Sony tylko 2 GiB RAM bez możliwości rozbudowy.
Bardziej podoba się mi Sony z Intelem, ale 2GiB RAM trochę studzi mój
zapał. Czy przy moich wymaganiach ilość "RAM-u" będzie miało istotny
wpływ na komfort użytkowania?

VAIO - nigdy w życiu tego badziewia. Ostatnio się z jednym takim szarpałem i
to co Sony nawyprawiało, to niech ich szlag trafi.

Co do samego lapa - przewrotnie Ci napiszę, że ani tego, ani tego. :) Do
tych zastosowań, o których piszesz, to się rozejrzyj za jakimś Dellem
Latitude D630. Sam mam takiego z matrycą 1440×900 i 3GB ramu. Jedyne co mu
wymieniłem, to dysk, bo na 80GB by mi troszku ciasno było. :)

[ House: There's a lot of porn piling up on the Internet. Doesn't download ]
[ itself.                               ("House M.D. 3x20 House Training") ]

Data: 2015-08-21 19:57:30
Autor: Krzysztof Kucharski
Wybór używanego notebooka

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:1wo6zyg6rzdd6.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...

[...]
[...]

:-)

Od siebie dodam, że D630 z dwoma HHD i 8GB RAM daje radę ze współczesnymi OSami. Pierwszy HDD - SSD, mały jedynie na system i podstawowe oprogramowanie, drugi - normalny, "terabajtowy", w kieszeni zamiast DVD, na wszelkie multimedialne śmieci. Do tego drugi, zewnętrzy monitor, dobra klawiatura i mysz (oczywiście DELL'a) :-) i w ten oto sposób, za śmieszne pieniądze otrzymuje się solidne, stabilne i ciche środowisko do pracy. Sam mam i polecam.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Data: 2015-08-21 23:44:47
Autor: Przemysław Ryk
Wybór używanego notebooka
Dnia Fri, 21 Aug 2015 19:57:30 +0200, Krzysztof Kucharski napisał(a):

Od siebie dodam, że D630 z dwoma HHD i 8GB RAM daje radę ze współczesnymi OSami.

Skubany ogarnia 8GB ram? To nawet nie wiedziałem. :-O

Pierwszy HDD - SSD, mały jedynie na system i podstawowe oprogramowanie, drugi - normalny, "terabajtowy", w kieszeni zamiast DVD, na wszelkie multimedialne śmieci.

Też mam takie coś w planach. :)

Do tego drugi, zewnętrzy monitor,

Tylko analogowe wyjście - niestety suabo. :D

dobra klawiatura i mysz (oczywiście DELL'a) :-)

No czy ja wiem? ;)

i w ten oto sposób, za śmieszne pieniądze otrzymuje się solidne, stabilne
i ciche środowisko do pracy. Sam mam i polecam.

To jeszcze pytanie do jakiej pracy. :)

[ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the     ]
[ least amount of effort.                        ("House M.D. 1e01 Pilot") ]

Data: 2015-08-22 06:42:45
Autor: Jan Niezbędnik
WybĂłr uĹźywanego notebooka
  rozejrzyj za jakimś Dellem
Latitude D630. Sam mam takiego z matrycą 1440×900 i 3GB ramu. Jedyne co mu
wymieniłem, to dysk, bo na 80GB by mi troszku ciasno było. :)

zdecydowanie dell

kupiłem E6500 z3GB ram i super matrycą 1440x900 WIDE VIEW (niespotykane wręcz unikalne szerokie kąty widzenia) i to wszystko za 5 stówek

gdybym chciał kupić nowego lapka z taką matrycą to 3k w górę

Wybór używanego notebooka