Wybór używanego notebooka

Data: 2015-08-21 10:55:00
Autor: m4rkiz
Wybór używanego notebooka
"Heraklit" <rafal@f12.pl> wrote in message news:un1ruo13bg9o.1hfy1o3c3u03o.dlg40tude.net...
Niedawno padł mi laptop Toshiba (satellite l300d-11) a więc trochę już
leciwyy. Do moich potrzeb zupełnie wystarczał: net, office, film, proste
gry. Na olx znalazłem dwa "lapki" które obejrzałem i sprawdziłem. Jeden
to Sony Vaio

imho vaio to wynalazki, uzywanego bym nie bral

celowalbym raczej w thinkpada t410 lub wyzej, sprzet porzadny, popularny,
ew. czesci dostepne i tanie, biosy z usunieta whitelista dostepne od reki,
sporo roznych wersji - duze baterie, duze rozdzielczosci itd.

--
http://db.org.pl/

Wybór używanego notebooka