Wyborco! Zostań nauczycielem!

Data: 2019-03-12 07:23:35
Autor: Pajdak
Wyborco! Zostań nauczycielem!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24536357,suski-komentuje-zarobki-w-szkolnictwie-jest-nieduza-roznica.html#a=167&c=154&s=BoxNewsLink

"Marek Suski komentuje zarobki w szkolnictwie. "Jest nieduża różnica między posłem a nauczycielem"

"Posłowie mają 8 tys zł brutto pensji podstawowej, więc jeśli nauczyciel dyplomowany ma z kawałkiem 5 tys zł brutto to jest to nieduża różnica między posłem a nauczycielem."

"Wynagrodzenie zasadnicze nauczycieli waha się od 2,5 do 3,5 tys. zł."

Faktycznie! Nieduża różnica.

8 tys. za bimbanie, spanie w ławie sejmowej.
3,5 tys za użeranie się przez 6 godzin dziennie z dzieciakami.

Słuszną linię ma wasza partia!

--
Pajdak

Wyborco! Zostań nauczycielem!