Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Wyborcy Biedronia przestali być wysokim priorytetem Trzaskowskiego (PO): "Jestem przeciw adopcji dzieci przez pary jednopłciowe"

Data: 2020-07-04 15:00:35
Autor: A. Filip
Wyborcy Biedronia przestali być wysokim priorytetem Trzaskowskiego (PO): "Jestem przeciw adopcji dzieci przez pary jednopłciowe"
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie2020/najnowsze-fakty/news-trzaskowski-jestem-przeciw-adopcji-dzieci-przez-pary-jednopl,nId,4592344
4 lipca (10:36)

Jestem przeciw adopcji dzieci przez pary jednopłciowe; w tej akurat
kwestii zgadzam się z ubiegającym się o reelekcję prezydentem -
powiedział w sobotę w Kaliszu kandydat KO na prezydenta Rafał
Trzaskowski. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!