Wyborcy PiS skatowali uczennicę

Data: 2017-05-22 08:40:04
Autor: prezydent San Escobar
Wyborcy PiS skatowali uczennicę
Nikola Ronaz stała się ofiarą szkolnych kolegów, którzy nie zaakceptowali jej
ciemniejszej karnacji i braku palców u dłoni. Po miesiącach prześladowań, na
lekcji wychowania fizycznego - pod nieobecność nauczycielki - została przez
nich pobita. Najgorsze jest jednak to, że dyrektorka żałuje teraz przyjęcia jej
do szkoły.

Otóż, pod koniec marca tego roku Nikola została zaatakowana na wuefie. Kiedy w
sali nie było nauczycielki, 11-latka znalazła się pod materacem, po którym
zaczęło skakać troje dzieci. - Zabrakło mi oddechu, przestałam krzyczeć.
Trzymałam się za kark, bo mnie tak bolała głowa i plecy, że nie mogłam się
ruszać... - opowiada "Uwadze" TVN.

Nikola nosi kołnierz ortopedyczny, ma zaburzenia widzenia i bierze silne leki.

Dyrektorka placówki umywa ręce, twierdząc, że nie powinna przyjmować Nikoli. -
Zrobiłam daleko idący krok i uprzejmość, żeby tę panią wesprzeć i pomóc,
przyjęłam ją na jej prośbę. No i teraz są takie, a nie inne skutki tej mojej
decyzji - mówiła dziennikarzom.

Wyborcy PiS i ONR - prawdziwi Polacy są dumni z waszych dzieci !

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Wyborcy PiS skatowali uczennicę