Wyborcy za Leninem! ;-) [Ekwador]

Data: 2017-04-03 08:08:42
Autor: A. Filip
Wyborcy za Leninem! ;-) [Ekwador]
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/ekwador-lenin-moreno-nowym-prezydentem,728838.html
03 kwietnia 2017, 6:35
Lewicowy polityk Lenin Moreno wygrał drugą turę wyborów prezydenckich
w Ekwadorze. Komisja wyborcza poinformowała, że Moreno zdobył 51,07
procent głosów, zaś jego rywal, konserwatysta Guillermo Lasso Mendoza
- 48,93 procent.
Komisja podała te wyniki po przeliczeniu 94 procent głosów. [...]

| przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Wyborcy za Leninem! ;-) [Ekwador]