"Wyborcza" tonie

Data: 2012-09-29 10:47:43
Autor: Tzva Adonai
"Wyborcza" tonie
Szczyt "popularności" "Wyborczej" przypadł na rok 2001 i wyniósł niespełna

Dla mnie to wciaz jedyna rzetelna i profesjonalna polska gazeta ogolnokrajowa, ktora wyznacza swiatowe standardy dziennikarstwa....

Data: 2012-09-29 21:50:33
Autor: Chiron
"Wyborcza" tonie
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:90baf906-16f6-4edd-a379-b20de2c0756fgooglegroups.com...

Szczyt "popularności" "Wyborczej" przypadł na rok 2001 i wyniósł niespełna

Dla mnie to wciaz jedyna rzetelna i profesjonalna polska gazeta ogolnokrajowa, ktora wyznacza swiatowe standardy dziennikarstwa....

Jeśli chodzi o te standardy światowego dziennikarstwa- to niestety, masz rację. W całej światowej prasie- tej wysokonakładowej- nie da się nie zauważyć spsienia ogólnego, szerzenia polit- gramoty w miejsce argumentów, wykończania niewygodnych ludzi poprzez propagandowe rażenie, etc.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

"Wyborcza" tonie