Wyborcze nękanie

Data: 2019-03-20 07:39:29
Autor: Pajdak
Wyborcze nękanie
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24562275,kolejne-grozby-pod-adresem-beaty-kempy-prokuratura-rozpoczela.html#a=167&c=154&s=BoxNewsLink

"W rozmowie z TVP Info Beata Kempa poinformowała, że przypadki agresywnych wypowiedzi i zachowań wobec niej są od jakiegoś czasu nagminne. Posłanka zapewniła, że sprawą nękania zajęła się już policja - "Wiem, że teraz jesteśmy w okresie ostrej kampanii wyborczej, ale to niczego nie usprawiedliwia. Nie wiem co siedzi w głowach tych ludzi, ale próba odbierania nam prawa do udziału w życiu publicznym to coś niebywałego."

Czy "wieszanie na szubienicach" to coś zwykłego?

--
Pajdak

Wyborcze nękanie