Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach

Data: 2020-03-30 12:05:20
Autor: z
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
"Nikt o zdrowych zmysłach nie zorganizuje wyborów, gdy trwa pandemia, pomijając już to że narażonych zostanie miliony obywateli to skąd władza weźmie ludzi do komisji wyborczych. Kaczyński czy Morawiecki to wbrew pozorom ludzie mądrzejsi niż 99% wykopków w tym mądrzejsi niż ja ( abstrahując od poglądów) i oni doskonale o tym wiedzą, że wybory się nie odbędą i odbyć się nie mogą. ( chyba, że stanie się cud i nagle nie będzie żadnych zachorowań)

Zatem dlaczego nie ogłoszono stanu wyjątkowego i opozycja ma czym "grać", a na wykopie burza? otóż dlatego, że istnieje w obrocie prawnym USTAWA z dnia 22 listopada 2002 r. o wyrównywaniu strat majątkowych wynikających z ograniczenia w czasie stanu nadzwyczajnego wolności i praw człowieka i obywatela.

Rządzący nie mają pojęcia jak epidemia będzie się rozwijała i jakie jeszcze trzeba środki podjąć, aby ograniczyć jej skutki. Budżet żadnego Państwa, a co tutaj mówić o Polsce nie jest gotowy na takie roszczenia. Już nie mówić o małych firmach bo skala jak i możliwości dochodzenia roszczeń takie firmy nie mają dużych. Jednak zagraniczne korporacje i tzw. montownie z kapitałem zagranicznym mają sztaby prawników i nikt nie będzie maił skrupułów jak ten syf się skończy dochodzić roszczeń od Państwa.

Te same tuzy intelektu które teraz krzyczą, o zaniechaniu wprowadzenia przez rząd stanu nadzwyczajnego, za rok krzyczeliby zapewne jak to rząd płaci miliardy zachodnim korporacjom, gdy w kraju bieda aż piszczy ( i pewnie by rząd płacił)
W takiej sytuacji dobrze i kilka tygodni odwlec wprowadzenie stanu nadzwyczajnego, co może nieść za sobą miliardy oszczędności."

Data: 2020-03-30 03:46:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 12:05:36 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Ale będzie można powprowadzać komisarzy do opozycyjnych samorządów, pod zarzutem torpedowania wyborów (co raz więcej, także tych pisowskich, zgłasza brak możliwości zorganizowania elekcji), a później wybory się odwoła.

Zatem dlaczego nie ogłoszono stanu wyjątkowego i opozycja ma czym
"grać", a na wykopie burza? I nie trzeba ogłaszać stanu wyjątkowego. Wystarczy stan klęski żywiołowej.

A i jeszcze jedno: USTAWA z dnia 22 listopada 2002 r. o wyrównywaniu strat majątkowych wynikających z ograniczenia w czasie stanu nadzwyczajnego wolności i praw człowieka i obywatela nic nie mówi o wysokości odszkodowania. Ba, art. 4.2.ustawy mówi wyraźnie: "odszkodowanie, o którym mowa w ust. 1, obejmuje wyrównanie straty majątkowej, bez korzyści, które poszkodowany mógłby osiągnąć, gdyby strata nie powstała."
Podsumowując cała twoja argumentacja jest do bani.

--
Bruno

Data: 2020-03-30 14:24:04
Autor: z
[...]

A Runt się zaczerwieni ze łości ;-)

I nie trzeba ogłaszać stanu wyjątkowego. Wystarczy stan klęski żywiołowej.

Czepiasz się słówek

Podsumowując cała twoja argumentacja jest do bani.

Nie moja. Ja bym czegoś takiego nie napisał ;-)

Data: 2020-03-30 05:32:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 14:24:26 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

A Runt się zaczerwieni ze łości ;-)

> I nie trzeba ogłaszać stanu wyjątkowego. Wystarczy stan klęski żywiołowej.

W przypadku tekstów odnoszących się do przepisów pojedyncze słówka i przecinki są bardzo ważne. Pozornie drobna zmiana może powodować odmienne od założonego działanie przepisu.

> Podsumowując cała twoja argumentacja jest do bani.

Nie moja. Ja bym czegoś takiego nie napisał ;-)

Skoro wkleiłeś bez podania źródła, to najwyraźniej podzielasz tezy tam zawarte.

--
Bruno

Data: 2020-03-30 15:11:37
Autor: z
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Skoro wkleiłeś bez podania źródła, to najwyraźniej podzielasz tezy tam zawarte.

Albo... manipuluję Runtem aby go już całkiem skołować. ;-)

Data: 2020-03-31 07:35:46
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 15:11, pajac z pisze:
Skoro wkleiłeś bez podania źródła, to najwyraźniej podzielasz tezy tam zawarte.
Albo... manipuluję Runtem aby go już całkiem skołować. ;-)

Za cienki jesteś ;-))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 07:35:11
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 14:24, z pisze:
[...]

Ty się juz walisz rzadkim w kalesony! ;-))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 10:07:46
Autor: japanizer

https://img.wiocha.pl/images/c/f/cfa0e4f1925b11187e570905854738aa.jpg

Data: 2020-03-30 12:20:25
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

https://img.wiocha.pl/images/c/f/cfa0e4f1925b11187e570905854738aa.jpg

I w niemczech również. Nie tylko mogą, ale właśnie się odbyły:)

Czego japa nie napisze, to internet uzupełni.

A jak już niemce przetarli szlaki, to co?

Data: 2020-03-30 21:39:15
Autor: boukun
Użytkownik "Alojzy Gąska"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W Niemczech wybory są listowne!

boukun

Data: 2020-03-31 07:38:39
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 19:07, japanizer@japanizer.org pisze:

https://img.wiocha.pl/images/c/f/cfa0e4f1925b11187e570905854738aa.jpg

Po cholerę nam Sejm, Senat, rząd, prezydent skoro najważniejsza jest kuweta?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 12:07:40
Autor: boukun
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup

[...]

Terlecki znajdzie nawet komisarzy:
https://wiadomosci.wp.pl/marszalek-terlecki-wybory-powinny-sie-odbyc-w-terminie-do-samorzadow-mozemy-wprowadzic-komisarzy-6494426803058305a

Niemoralna władza???!!!!??
2 godziny temu

Terlecki słupki sondażowe poprzewracały wam w głowach. Z takich pobudek
jesteście w stanie ryzykować zdrowie i życie obywateli. Za takie coś
powinniście dostać czerwoną kartkę!!! POLSKA POMAŁU ZAMIENIA SIĘ W JEDEN
WIELKI ODZIAŁ ZAKAŹNY!!!! Zamiast na organizację farsy wyborów przekażcie te
pieniądze na służbę zdrowia!!!!!!!!!!!

suchodolski-wrocław
2 godziny temu

Terlecki , najlepiej po jednym komisarzu rosyjskim , niemieckim i zamiast
austriackiego dwóch amerykańskich !!! Przez takich myślicieli jak ty były
rozbiory !!!

Andre
2 godziny temu

Najgorsze zło z Bruseli Tusk.
Władzo obudź się!!!
Jesteśmy w przededniu katastrofy niewidzianej od czasów II wojny światowej.
Zacznijcie się leczyć w szpitalach dla plebsu a swoje kliniki rządowe
oddajcie najbardziej potrzebującym, wtedy szybko wróci wan wzrok i
dostrzeżecie co jest w tej chwili najważniejsze dla społeczeństwa nie dla
elit.

polak
2 min. temu

to wygląda na zamach stanu ...

Data: 2020-03-30 12:59:57
Autor: Budzik
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

W sumie fajne podejscie.
Mamy prawo regulujace taka kwestie, ale poniewaz byłoby to drogie to nie mozemy tego prawa wykorzystac bo wtedy trzeba by było ludziom pomoc.
A tak niech robią jak uwazaja.

Mistrzostwo swiata.

Ale masz racje - dokładnie o to chodzi zeby odwołac te wybory dzien przed.

A ze przygotowujac je do tego czasu zmarnuje sie troche zasobów, wydrukuje sie troche niepotrzebnych protokołów i kart, zarazi sie pare osób to nie ma sie co przejmowac zbytnio. :(

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-03-30 15:13:44
Autor: z
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Ale przecież konstytucja jest ważniejsza od życia ludzkiego ;-)

Data: 2020-03-30 07:53:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 15:14:34 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ale przecież konstytucja jest ważniejsza od życia ludzkiego ;-)

Dobrze, że wspominasz o Konstytucji: art 123.1 "Rada Ministrów może uznać uchwalony przez siebie projekt ustawy za pilny, z wyjątkiem projektów ustaw podatkowych, ustaw dotyczących wyboru Prezydenta Rzeczypospolitej, Sejmu, Senatu oraz organów samorządu terytorialnego, ustaw regulujących ustrój i właściwość władz publicznych, a także kodeksów."

--
Bruno

Data: 2020-03-30 17:20:16
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Czyli w świetle Konstytucji to Sejm uznał wniosek Rady Ministrów za pilny? :-)

To co pisze w konstytucji (w węższej interpretacji) reguluje kiedy
uznanie projektu ustawy za pilny przez Radę Ministrów ma konsekwencje
prawne, kiedy Rada Ministrów może żądać a kiedy "tylko uprzejmie prosić".

Według literalnej interpretacji konstytucji prawo do obywatelstwa wymaga
obywatelstwa rodziców (liczba mnoga) czyli jeden rodzic z obywatelstwem
w literalnej interpretacji konstytucji nie wystarcza do uzyskania
obywatelstwa "z mocy konstytucji".
Chcesz *szerokiej* literalnej interpretacji konstytucji?  Może być.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-30 15:59:56
Autor: Budzik
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

O kurde, to na tym tez sie nie znasz? Wow...

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2020-03-30 18:31:37
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

A pokażesz tępy dupku jak ty się "znasz" dołączając uzasadnienie swojego
"bo racje musi być po mojej stronie"?

Jakby stosowanie prawa było bardzo proste prawnicy byliby ZNACZNIE biedniejsi.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-30 16:59:56
Autor: Budzik
[...]

"Tepy dupku" to sobie mozesz z tatusiem w ten sposób rozmawiac skoro nie dał rady cie wychować.

Jakby stosowanie prawa było bardzo proste prawnicy byliby ZNACZNIE
biedniejsi.
Przeciez ty nawet termometru nie potrafisz zastosowac bez podrecznika... ;-D To nic dziwnego ze nawet najprostsze zapisy prawa wydja ci sie skomplikowane, zniuansowane i mozliwe do podwazenia i zrelatywizowania.
Ciebie wkurwia niejednoznacznosc? ROTFL...

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2020-03-30 14:59:56
Autor: Budzik
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Użytkownik z z@z.pl ...

Ale przecież konstytucja jest ważniejsza od życia ludzkiego ;-)

Chcesz powiedziec ze w tym przypadku konstytucja przeszkadza w ogłoszeniu stanu wyjatkowego i w pomocy ludziom?

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2020-03-30 17:42:09
Autor: z
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Jeśli to coś zmieni dla Kowalskiego to proszę bardzo niech będzie stan najwyższy wyjątkowy europejski ;-)

A jeśli chodzi tylko o STRACH przed wygraniem Dudy w pierwszej turze to nie chcę stanu żadnego nadzwyczajnego

Data: 2020-03-31 07:37:35
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 17:42, z pisze:
Jeśli to coś zmieni dla Kowalskiego to proszę bardzo niech będzie stan najwyższy wyjątkowy europejski ;-)
A jeśli chodzi tylko o STRACH przed wygraniem Dudy w pierwszej turze to nie chcę stanu żadnego nadzwyczajnego

Będziesz siedział! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 07:36:51
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 15:13, z pisze:
Ale przecież konstytucja jest ważniejsza od życia ludzkiego ;-)
Idź na wybory! Wybierz jedynego właściwego! Wyjdź z lokalu wyborczego. Możesz zdychać!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 07:33:47
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 12:05, z pisze:
"Nikt o zdrowych zmysłach nie zorganizuje wyborów, gdy trwa pandemia,
/.../

Jesteś naiwny jak ślepe kocię.

Wybory 10 maja br potrzebne są PiS bo mają szanse na to, że Duda pozostanie jako strażnik żyrandola. Przegrana moze oznaczać jedno!
Inny prezydent (np Bosak) nie bedzie sie certolił! Wprowadzi jakis tam stan (bez znaczenia nazwa), rozgoni Sejm i Senat co będzie oznaczało, że setki PiS-owców trafia do pierdla. To jest dla PIS większe zagrożenie niż pandemia. Zycie suwerena ich nie interesuje. Dbaja wyłacznie o własne tyłki. Proste?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 11:08:20
Autor: z
W dniu 2020-03-31 o 07:33, Runt pisze:

Wybory 10 maja br potrzebne są PiS bo mają szanse na to, że Duda pozostanie jako strażnik żyrandola.

Tylko że Jarosław wie (bo jest mądrzejszy od Ciebie) że z naturą nie wygra. Już za godzinę będziesz się mógł publicznie pochlastać ;-)

Data: 2020-04-01 07:38:24
Autor: Runt
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w z-internetach
W dniu 2020-03-31 o 11:08, palant z pisze:
W dniu 2020-03-31 o 07:33, Runt pisze:
Wybory 10 maja br potrzebne są PiS bo mają szanse na to, że Duda pozostanie jako strażnik żyrandola.
Tylko że Jarosław wie (bo jest mądrzejszy od Ciebie)
A ty od Jarosława? ;-))))
że z naturą nie wygra.
PiS wygra. ;-)
Już za godzinę będziesz się mógł publicznie pochlastać ;-)
czy ja ci zabraniam? Onanizuj lub masturbuj ile tam sobie chcesz.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 01:01:17
Autor: mrbluesky.pl
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Bendom KOresPOndencyjnie...a kto chce to moze przyjsc osobiscie i tez mu POzwolom wrzucic do urny ;)
A kto z wlodarzy POdsKOczy dostanie zastepstwo KOmisaryczne za lamanie KONstytucji i PO krzyku ;P

Data: 2020-04-01 11:08:03
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Bendom KOresPOndencyjnie...a kto chce to moze przyjsc osobiscie i tez mu POzwolom wrzucic do urny ;)
A kto z wlodarzy POdsKOczy dostanie zastepstwo KOmisaryczne za lamanie KONstytucji i PO krzyku ;P

Hmm, a jak zmuszą ludzi, żeby zasiadali w komisjach, wychodzili z domów nagle? 1000+?

boukun

Data: 2020-04-01 12:20:12
Autor: z
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Bo wyborów nie będzie.

Gdyby chcieli je zrobić to by zrobili tylko elektroniczne i mucha by nie siadała ;-)

Data: 2020-04-01 12:27:58
Autor: boukun
[...]

No nie bardzo, bo emeryci w większości nie mają komputerów.

08:35
Ikona
Tomasz Siemoniak w Radiowej "Jedynce"

Nikt z Polek i Polaków nie rozmawia dziś o wyborach. Rozmawiają o zdrowiu, martwią się o najbliższych, o pracę, o to, co będzie jutro. Każda wyborcza kalkulacja jest absurdalna w takim czasie.

Data: 2020-04-01 20:08:24
Autor: Runt
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
W dniu 2020-04-01 o 12:20, z pisze:
Bo wyborów nie będzie.

Prezes popuści wentyl? ;-)))

Gdyby chcieli je zrobić to by zrobili tylko elektroniczne i mucha by nie siadała ;-)

Na czym? Na kremlowskich serwerach?
A co z terminalami? W każdej komisji czy laptop dla każdego? ;-)))
Suweren 60+ już szuka światłowodów po piwnicach by się podpiąć do sieci.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 20:05:37
Autor: Runt
W dniu 2020-04-01 o 11:08, boukun pisze:
[...]

Lucek, masz swoje lata. Scenariusz z 13 grudnia roku pamiętnego jest do powtórzenia. TVP przebierze się w mundurki, OTK posadzi się w komisji i będzie git! Chiński syf zniknie i bedzie hajlajf.

--
Runt

All's well that ends well.

Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach