Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach

Data: 2020-03-30 03:46:37
Autor: Bruno Brunowski
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 12:05:36 UTC+2 użytkownik z napisał:
"Nikt o zdrowych zmysłach nie zorganizuje wyborów, gdy trwa pandemia, pomijając już to że narażonych zostanie miliony obywateli to skąd władza weźmie ludzi do komisji wyborczych. Kaczyński czy Morawiecki to wbrew pozorom ludzie mądrzejsi niż 99% wykopków w tym mądrzejsi niż ja ( abstrahując od poglądów) i oni doskonale o tym wiedzą, że wybory się nie odbędą i odbyć się nie mogą. ( chyba, że stanie się cud i nagle nie będzie żadnych zachorowań)

Ale będzie można powprowadzać komisarzy do opozycyjnych samorządów, pod zarzutem torpedowania wyborów (co raz więcej, także tych pisowskich, zgłasza brak możliwości zorganizowania elekcji), a później wybory się odwoła.

Zatem dlaczego nie ogłoszono stanu wyjątkowego i opozycja ma czym
"grać", a na wykopie burza? I nie trzeba ogłaszać stanu wyjątkowego. Wystarczy stan klęski żywiołowej.

A i jeszcze jedno: USTAWA z dnia 22 listopada 2002 r. o wyrównywaniu strat majątkowych wynikających z ograniczenia w czasie stanu nadzwyczajnego wolności i praw człowieka i obywatela nic nie mówi o wysokości odszkodowania. Ba, art. 4.2.ustawy mówi wyraźnie: "odszkodowanie, o którym mowa w ust. 1, obejmuje wyrównanie straty majątkowej, bez korzyści, które poszkodowany mógłby osiągnąć, gdyby strata nie powstała."
Podsumowując cała twoja argumentacja jest do bani.

--
Bruno

Data: 2020-03-30 14:24:04
Autor: z
[...]

A Runt się zaczerwieni ze łości ;-)

I nie trzeba ogłaszać stanu wyjątkowego. Wystarczy stan klęski żywiołowej.

Czepiasz się słówek

Podsumowując cała twoja argumentacja jest do bani.

Nie moja. Ja bym czegoś takiego nie napisał ;-)

Data: 2020-03-30 05:32:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 14:24:26 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

A Runt się zaczerwieni ze łości ;-)

> I nie trzeba ogłaszać stanu wyjątkowego. Wystarczy stan klęski żywiołowej.

W przypadku tekstów odnoszących się do przepisów pojedyncze słówka i przecinki są bardzo ważne. Pozornie drobna zmiana może powodować odmienne od założonego działanie przepisu.

> Podsumowując cała twoja argumentacja jest do bani.

Nie moja. Ja bym czegoś takiego nie napisał ;-)

Skoro wkleiłeś bez podania źródła, to najwyraźniej podzielasz tezy tam zawarte.

--
Bruno

Data: 2020-03-30 15:11:37
Autor: z
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Skoro wkleiłeś bez podania źródła, to najwyraźniej podzielasz tezy tam zawarte.

Albo... manipuluję Runtem aby go już całkiem skołować. ;-)

Data: 2020-03-31 07:35:46
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 15:11, pajac z pisze:
Skoro wkleiłeś bez podania źródła, to najwyraźniej podzielasz tezy tam zawarte.
Albo... manipuluję Runtem aby go już całkiem skołować. ;-)

Za cienki jesteś ;-))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 07:35:11
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 14:24, z pisze:
[...]

Ty się juz walisz rzadkim w kalesony! ;-))

--
Runt

All's well that ends well.

Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach