Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach

Data: 2020-03-30 12:59:57
Autor: Budzik
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Użytkownik z z@z.pl ...

Zatem dlaczego nie ogłoszono stanu wyjątkowego i opozycja ma czym "grać", a na wykopie burza? otóż dlatego, że istnieje w obrocie
prawnym USTAWA z dnia 22 listopada 2002 r. o wyrównywaniu strat
majątkowych wynikających z ograniczenia w czasie stanu
nadzwyczajnego wolności i praw człowieka i obywatela.

W sumie fajne podejscie.
Mamy prawo regulujace taka kwestie, ale poniewaz byłoby to drogie to nie mozemy tego prawa wykorzystac bo wtedy trzeba by było ludziom pomoc.
A tak niech robią jak uwazaja.

Mistrzostwo swiata.

Ale masz racje - dokładnie o to chodzi zeby odwołac te wybory dzien przed.

A ze przygotowujac je do tego czasu zmarnuje sie troche zasobów, wydrukuje sie troche niepotrzebnych protokołów i kart, zarazi sie pare osób to nie ma sie co przejmowac zbytnio. :(

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-03-30 15:13:44
Autor: z
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Ale przecież konstytucja jest ważniejsza od życia ludzkiego ;-)

Data: 2020-03-30 07:53:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 15:14:34 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ale przecież konstytucja jest ważniejsza od życia ludzkiego ;-)

Dobrze, że wspominasz o Konstytucji: art 123.1 "Rada Ministrów może uznać uchwalony przez siebie projekt ustawy za pilny, z wyjątkiem projektów ustaw podatkowych, ustaw dotyczących wyboru Prezydenta Rzeczypospolitej, Sejmu, Senatu oraz organów samorządu terytorialnego, ustaw regulujących ustrój i właściwość władz publicznych, a także kodeksów."

--
Bruno

Data: 2020-03-30 17:20:16
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Czyli w świetle Konstytucji to Sejm uznał wniosek Rady Ministrów za pilny? :-)

To co pisze w konstytucji (w węższej interpretacji) reguluje kiedy
uznanie projektu ustawy za pilny przez Radę Ministrów ma konsekwencje
prawne, kiedy Rada Ministrów może żądać a kiedy "tylko uprzejmie prosić".

Według literalnej interpretacji konstytucji prawo do obywatelstwa wymaga
obywatelstwa rodziców (liczba mnoga) czyli jeden rodzic z obywatelstwem
w literalnej interpretacji konstytucji nie wystarcza do uzyskania
obywatelstwa "z mocy konstytucji".
Chcesz *szerokiej* literalnej interpretacji konstytucji?  Może być.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-30 15:59:56
Autor: Budzik
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

O kurde, to na tym tez sie nie znasz? Wow...

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2020-03-30 18:31:37
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

A pokażesz tępy dupku jak ty się "znasz" dołączając uzasadnienie swojego
"bo racje musi być po mojej stronie"?

Jakby stosowanie prawa było bardzo proste prawnicy byliby ZNACZNIE biedniejsi.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-30 16:59:56
Autor: Budzik
[...]

"Tepy dupku" to sobie mozesz z tatusiem w ten sposób rozmawiac skoro nie dał rady cie wychować.

Jakby stosowanie prawa było bardzo proste prawnicy byliby ZNACZNIE
biedniejsi.
Przeciez ty nawet termometru nie potrafisz zastosowac bez podrecznika... ;-D To nic dziwnego ze nawet najprostsze zapisy prawa wydja ci sie skomplikowane, zniuansowane i mozliwe do podwazenia i zrelatywizowania.
Ciebie wkurwia niejednoznacznosc? ROTFL...

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2020-03-30 14:59:56
Autor: Budzik
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Użytkownik z z@z.pl ...

Ale przecież konstytucja jest ważniejsza od życia ludzkiego ;-)

Chcesz powiedziec ze w tym przypadku konstytucja przeszkadza w ogłoszeniu stanu wyjatkowego i w pomocy ludziom?

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2020-03-30 17:42:09
Autor: z
Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach
Jeśli to coś zmieni dla Kowalskiego to proszę bardzo niech będzie stan najwyższy wyjątkowy europejski ;-)

A jeśli chodzi tylko o STRACH przed wygraniem Dudy w pierwszej turze to nie chcę stanu żadnego nadzwyczajnego

Data: 2020-03-31 07:37:35
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 17:42, z pisze:
Jeśli to coś zmieni dla Kowalskiego to proszę bardzo niech będzie stan najwyższy wyjątkowy europejski ;-)
A jeśli chodzi tylko o STRACH przed wygraniem Dudy w pierwszej turze to nie chcę stanu żadnego nadzwyczajnego

Będziesz siedział! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 07:36:51
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 15:13, z pisze:
Ale przecież konstytucja jest ważniejsza od życia ludzkiego ;-)
Idź na wybory! Wybierz jedynego właściwego! Wyjdź z lokalu wyborczego. Możesz zdychać!

--
Runt

All's well that ends well.

Wyborów NIE BĘDZIE zasłyszane w internetach