Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".

Data: 2010-03-27 18:07:32
Autor: u2
Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".
W dniu 2010-03-27 17:57, karwan jestem kretynem pisze:
BronisÂław Komorowski apeluje do Prawa i SprawiedliwoÂści

Bronuś się zsikał :)

Data: 2010-03-27 18:19:16
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hole5o$ko7$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-27 17:57, karwan jestem kretynem pisze:
Bronis3aw Komorowski apeluje do Prawa i Sprawiedliwo?ci

Bronuś się zsikał :)
-- -- -- -- -- -- -- -
a jaki milutki byl ten buraczek, a jak sie wdzieczyl do kamer - po prostu miodzio. Fantastycznie bedzie wygladal z te swoja zonka - p. Kaczynska to modelka

Data: 2010-03-27 19:07:26
Autor: cytryna
Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".

> Bronuś się zsikał :)
-- -- -- -- -- -- -- -
a jaki milutki byl ten buraczek, a jak sie wdzieczyl do kamer - po prostu miodzio. Fantastycznie bedzie wygladal z te swoja zonka - p. Kaczynska to modelka

Broniu, spoko poznasz smak porażki w październiku, kilka miesięcy późnie kop ze stanowiska zapewniony. Wdzięczyć to się możesz do SOWY i chłopców z WSW.

Data: 2010-03-27 19:33:34
Autor: u2
W dniu 2010-03-27 19:07, cytryna pisze:
[...]

Będzie jeszcze śpiewać : "my ze spalonych wsi" :)

Data: 2010-03-28 18:31:08
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:holj70$7ug$2atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

ze stanowiska zapewniony. Wdzięczyć to się możesz do SOWY i chłopców z WSW.

Będzie jeszcze śpiewać : "my ze spalonych wsi" :)
cos ci wierszem ze tak powiem pierdolnie na odchodne, jak na pajaca przystalo
awe

Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".