Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".

Data: 2010-03-27 17:57:29
Autor: karwanjestkretynem
Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".
Bronisław Komorowski apeluje do Prawa i Sprawiedliwości o przedstawienie swojego kandydata na prezydenta. Marszałek Sejmu, który wygrał prawyborcze starcie o poparcie PO z Radosławem Sikorskim, chce teraz poznać nazwisko konkurenta z PiS, z którym zmierzy się w jesiennych wyborach.

Komorowski zaapelował do PiS i prezydenta Lecha Kaczyńskiego, aby szybko ujawniona została informacja o tym kto będzie głównym kandydatem tego środowiska a zarazem największym konkurentem marszałka Sejmu w wyborach.

Kampania wyborcza ruszy prawdopodobnie w czerwcu. Decyzję w tej sprawie podejmie Państwowa Komisja Wyborcza. Wcześniej marszałek Sejmu na przełomie maja i czerwca ogłosi termin wyborów. Możliwe są trzy terminy - począwszy od niedzieli 19 września 2010 roku.

Komorowski wygrał we wszystkich regionach PO

Komorowski wygrał w prawyborach prezydenckich PO ze swoich kontrkandydatem Radosławem Sikorskim we wszystkich regionach w Polsce. Najlepszy wynik otrzymał w regionie mazowieckim. Sikorski największe poparcie uzyskał w regionie kujawsko-pomorskim.

Szczegółowe statystyki dotyczące frekwencji w prawyborach - która wyniosła 47,47 proc. - i rozkładu głosów zaprezentował wiceszef klubu PO Sławomir Nowak Najwyższa frekwencja była w województwach: pomorskim - 64 proc., zachodniopomorskim i podlaskim po 59 proc., warmińsko-mazurskim - 56 proc., dolnośląskim, kujawsko-pomorskim oraz wielkopolskim po 50 proc.

Mniej niż połowa uprawnionych członków PO zagłosowała w województwach: mazowieckim - 49 proc., małopolskim, lubelskim oraz śląskim po 45 proc., opolskim i łódzkim po 41 proc., lubuskim - 39 proc., podkarpackim - 36 proc., świętokrzyskim - 35 proc.

Komorowskim wygrał z Sikorskim we wszystkich 16 regionach. Najlepszy wynik marszałek Sejmu uzyskał na Mazowszu i wygrał z szefem MSZ stosunkiem głosów 78:22. Z kolei na Sikorskiego najwięcej głosów padło w jego macierzystym regionie, czyli kujawsko-pomorskim - 46 proc. Jednak i tutaj został pokonany przez marszałka Sejmu, który uzyskał 54 proc.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7708191,Wybory_2010__Komorowski_do_PiS___Chce_poznac_przeciwnika_.html

Artur Borubar

Najwyraźniej strach obleciał Lecha Kaczyńskiego i boi się wystartowac, he, he, he! Nie po raz pierwszy Lech Kaczyński zachowuje się w ten sposób. Po przegranych wyborach pisu w 2007 roku, nie pokazywał się publicznie przez dwa tygodnie.

--

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 270 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-27 18:07:32
Autor: u2
Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".
W dniu 2010-03-27 17:57, karwan jestem kretynem pisze:
BronisÂław Komorowski apeluje do Prawa i SprawiedliwoÂści

Bronuś się zsikał :)

Data: 2010-03-27 18:19:16
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hole5o$ko7$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-27 17:57, karwan jestem kretynem pisze:
Bronis3aw Komorowski apeluje do Prawa i Sprawiedliwo?ci

Bronuś się zsikał :)
-- -- -- -- -- -- -- -
a jaki milutki byl ten buraczek, a jak sie wdzieczyl do kamer - po prostu miodzio. Fantastycznie bedzie wygladal z te swoja zonka - p. Kaczynska to modelka

Data: 2010-03-27 19:07:26
Autor: cytryna
Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".

> Bronuś się zsikał :)
-- -- -- -- -- -- -- -
a jaki milutki byl ten buraczek, a jak sie wdzieczyl do kamer - po prostu miodzio. Fantastycznie bedzie wygladal z te swoja zonka - p. Kaczynska to modelka

Broniu, spoko poznasz smak porażki w październiku, kilka miesięcy późnie kop ze stanowiska zapewniony. Wdzięczyć to się możesz do SOWY i chłopców z WSW.

Data: 2010-03-27 19:33:34
Autor: u2
W dniu 2010-03-27 19:07, cytryna pisze:
[...]

Będzie jeszcze śpiewać : "my ze spalonych wsi" :)

Data: 2010-03-28 18:31:08
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:holj70$7ug$2atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

ze stanowiska zapewniony. Wdzięczyć to się możesz do SOWY i chłopców z WSW.

Będzie jeszcze śpiewać : "my ze spalonych wsi" :)
-- -- -- -- -- -- -
cos ci wierszem ze tak powiem pierdolnie na odchodne, jak na pajaca przystalo
awe

Data: 2010-03-27 19:01:59
Autor: heÂŽsk
Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przec iwnika".
On Sat, 27 Mar 2010 17:57:29 +0100, "karwanjestkretynem" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> wrote:

Bronisław Komorowski apeluje do Prawa i Sprawiedliwości o przedstawienie swojego kandydata na prezydenta. [...]

 po cholere mu to potrzebne? --

 HeSk

Data: 2010-03-30 00:11:41
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

przed pisem@op.pl> wrote:

Bronisław Komorowski apeluje do Prawa i Sprawiedliwości o przedstawienie
swojego kandydata na prezydenta. [...]

 po cholere mu to potrzebne?

Pewnie chce się dowiedzieć kto ze Szmają trafi do drugiej tury. ;)
--
Pit

Data: 2010-03-27 20:36:19
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-27 17:57, karwanjestkretynem pisze:
Bronisław Komorowski apeluje do Prawa i Sprawiedliwości o przedstawienie
swojego kandydata na prezydenta.

Artur Borubar

No i już zaczyna się urabianie polaków..  Żeby tylko nie zaczęli myśleć o jakimś innym kandydacie spoza układu, np. o Andrzeju Lepperze.

Data: 2010-03-28 19:43:42
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:holn8e$equ$1news.onet.pl...
[...]

Ja stale o nim myślę jako o kryminaliście.

--
stevep

Data: 2010-03-28 21:11:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-28 19:43, cirrus pisze:
[...]

"Oni" chcą żebyś właśnie tak myślał.

Data: 2010-03-29 13:34:42
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hoo9v8$bro$1news.onet.pl...
[...]

A kto są "oni" co tego chcą? Jak znasz "onych" to powiedz, że mogą mnie pocałować w cztery litery.

--
stevep

Data: 2010-03-30 21:59:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-29 13:34, cirrus pisze:
[...]

"Oni" to układ okrągłostołowy panie Stefanie.

Data: 2010-03-31 16:21:27
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hotlah$21l$1news.onet.pl...
[...]

I sądzisz, że ja się ich słucham?

--
stevep

Data: 2010-03-31 20:20:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-31 16:21, cirrus pisze:

[...]

Tak, właśnie tak sądzę - słuchasz ich nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Masz to tak zręcznie podane że sądzisz ze to twoje osobiste zdanie.

Data: 2010-03-28 12:27:55
Autor: konserwator

Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:holddq$gno$1news.onet.pl...
[...]

zesral sie komu-rusek i placze....
niech cierpliwie czeka, w korytarzu... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".