Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".

Data: 2010-03-28 12:27:55
Autor: konserwator
Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".

Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:holddq$gno$1news.onet.pl...
Bronisław Komorowski apeluje do Prawa i Sprawiedliwości o przedstawienie swojego kandydata na prezydenta. Marszałek Sejmu, który wygrał prawyborcze starcie o poparcie PO z Radosławem Sikorskim, chce teraz poznać nazwisko konkurenta z PiS, z którym zmierzy się w jesiennych wyborach.

zesral sie komu-rusek i placze....
niech cierpliwie czeka, w korytarzu... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Wybory 2010: Komorowski do PiS: "Chcę poznać przeciwnika".