Wybory 2011.Wojewódzki: Boję się PiS. Potrzebny jest powszechny alert.

Data: 2011-10-02 14:54:27
Autor: Przemysław W
Wybory 2011.Wojewódzki: Boję się PiS. Potrzebny jest powszechny alert.
- Potrzebny jest powszechny alert, bo sytuacja zaczyna śmierdzieć obojętnością. A to może zaowocować powtórką z pisowskiej rozrywki - pisze Kuba Wojewódzki we "Wprost".

- Dziś, na tydzień przed wyborami, Polsce potrzebny jest apel, taki sam jak cztery lata temu, gdy nawet poza granicami kraju ustawiały się długie kolejki młodych Polaków, by znowu sprowadzić ojczyznę na mapę nowoczesnej Europy - pisze Kuba Wojewódzki.

"Pamiętam IV RP. Rządził odwet, inwigilacja, nienawiść"

Przestrzega przed "polityczną amnezją". - Rozsądek każe nam przekartkować dokładnie strona po stronie historię tak zwanej IV RP. Czasu, gdy w kraju rządziły odwet, podsłuch, inwigilacja, partyjniackie cwaniactwo, dyktafony, tandentne moralnie sojusze. Fetysz władzy, pasja władzy jako instrumentu dyscyplinowania, kontrolowania, wychowywania - pisze.

I dodaje. - Nienawiść, ta polska obok zawiści specjalność, sięgała najwyższych tonów. Do niekwestionowanych ideałów obywatelskich należy absolutna tolerancja. Każdy, kto ją kwestionuje, nadaje się do skansenu historii - zaznacza.

"Dziwkarski stosunek do polityków"

Ostro pisze o zmienności upodobań politycznych Polaków. - Przepraszam za dosadność, ale wielu Polaków ma dziwkarski stosunek do polityków i polityki; ci muszą spełniać ich fantazje i zachcianki. Jak się rozczarują, to zmieniają dziwkę. A najgorsze są te, które potrafią się wystroić do wyborów w dowolnie skrojony mundurek zachowań, haseł i frazesów - pisze. - Mnie się w głowie nie mieści, że ktoś się jeszcze nabiera na prezesa przebierańca, jakim jest Jarosław Kaczyński. Człowiek, który bez najmniejszego problemu wciągnie na plakat wyborczy najpiękniejsze młode entuzjastki pisowskiej filozofii, by po 10 października odesłać je na ostatnie miejsca do kolejki czekających na swój czas w rządzeniu.

"Będzie więcej świebodzińskich Jezusów"

Jego zdaniem Kaczyński to "specyficzne skrzyżowanie świętego z rewolucjonistą". - On, oni zdają się mówić: postęp moralny jest możliwy tylko dzięki nam. Postęp gospodarczy jest możliwy tylko dzięki nam. Postęp cywilizacyjny jest możliwy tylko dzięki nam. Słowo "zbawiciel" może jest nieco przesadzone. Ale na pewno nie dla partyjnych ministrantów.

Kuba Wojewódzki przekonuje, że niegłosowanie jest "robieniem na złość swojej przyszłości". Napisał, że wygrana PiS wywołuje specyficzny rodzaj marzeń: O przebudowie kraju z kondominium na nasz kraj. O katolickim porządku w katolickim domu. Bez Nergala w telewizji, ale za to z księdzem Natankiem i większą liczbą świebodzińskich Jezusów - cytuje Wojewódzkiego w serwisie "Kampania na żywo" Tomasz Machała.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10392820,Wybory_2011__Wojewodzki__Boje_sie_PiS__Potrzebny_jest.html#ixzz1Zd1SJdyG

Przemek

--

"- Gdybym miał prostować kłamstwa, nieścisłości, nadużycia w wypowiadane przez oponentów politycznych,
w tym przez prezesa Kaczyńskiego, to od rana do wieczora musiałbym robić wyłącznie to - powiedział Tusk."

Data: 2011-10-02 14:56:06
Autor: raff
Wybory 2011.Wojewódzki: Boję się PiS. Potrzebny jest powszechny alert.
Oho, juz sie posrancom pali pod nogami.

R.

Data: 2011-10-02 18:13:23
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

Oho, juz sie posrancom pali pod nogami.

Owszem. PALI im się.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-02 14:59:34
Autor: zdumiony
W dniu 2011-10-02 14:54, Przemysław W pisze:
- Potrzebny jest powszechny alert, bo sytuacja zaczyna śmierdzieć
obojętnością. A to może zaowocować powtórką z pisowskiej rozrywki -
pisze Kuba Wojewódzki we "Wprost".

Pomyśleć że Wojewódzki czy Majewski są autorytetami młodzieży...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6826695,Wojewodzki_i_Majewski_na_czele_rankingu_autorytetow_.html

Data: 2011-10-02 15:29:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j69n7k$5lm$10news.onet.pl...
[...]

Jeśli się z tym nie zgadzasz - protestuj. Ostatnio modne jest samozapalenie. Jak to zrobić, to chyba nie muszę ci wyjaśniać?

Data: 2011-10-02 15:31:46
Autor: raff

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4e886720$0$3492$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pokaz Bodzio, najlepiej zademonstruj.

R.

Data: 2011-10-02 18:55:42
Autor: 'HeÂŽSk'
Wybory 2011.Wojewódzki: Boję się PiS. Potrzebny jest powszechny alert.
On Sun, 02 Oct 2011 14:59:34 +0200, zdumiony <zdumiony@jestem.pl>
wrote:

> [...]
> pisze Kuba Wojewódzki we "Wprost".

Pomyśleć że Wojewódzki czy Majewski są autorytetami młodzieży...

 najwyrazniej nie zaliczam sie do mlodziezy.
 w/w to szmaciarze. prostacy. kto ich promuje? ninka?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-02 15:53:56
Autor: boukun
Wybory 2011.Wojewódzki: Boję się PiS. Potrzebny jest powszechny alert.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał
Kuba Wojewódzki przekonuje, że niegłosowanie jest "robieniem na złość swojej przyszłości".

Głosowanie na PO, to jest robienie krzywdy swoim dzieciom i wnukom... Na bandę czworga nie powinien żaden normalny Polak głosować, jak można głosować na swoich wrogów i ciemiężycieli?

boukun

Data: 2011-10-02 18:18:44
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-02 15:53, boukun pisze:

[...]

trzeba, bo sa tacy ktorzy dają Ci marchewke i bija po plecach zadając szybszego ciagniecia wozka, a sa tacy ktorzy bija po plecach a na koniec zabieraja Ci marchewke.

--
the_foe

Data: 2011-10-02 20:50:29
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:j6a2t1$7fn$1news.dialog.net.pl...
[...]

Tak czy owak, wrogów swoich się nie wybiera... Jak być bitym, to z godnością...

boukun

Data: 2011-10-03 05:12:15
Autor: stevep
Dnia 02-10-2011 o 20:50:29 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Ty to akurat wolisz być głupim z przytupem.

--
stevep

Data: 2011-10-02 18:55:43
Autor: 'HeÂŽSk'
Wybory 2011.Wojewódzki: Boję się PiS. Potrzebny jest powszechny alert.
On Sun, 2 Oct 2011 14:54:27 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

- Potrzebny jest powszechny alert, bo sytuacja zaczyna śmierdzieć obojętnością. A to może zaowocować powtórką z pisowskiej rozrywki - pisze Kuba Wojewódzki we "Wprost".

 zarowno wojewodzki jak i majewski to prymitywni prostacy.
 niech lepiej namawiaja do glosowania na PiS.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-02 21:06:05
Autor: wekon
"Przemysław W"  wrote in message news:j69mu3$kje$1news.onet.pl...

[...]

Obawiam się, że nawet impotent nie pomoże peło.

wekon

Wybory 2011.Wojewódzki: Boję się PiS. Potrzebny jest powszechny alert.