Wybory 2020. Senat zajmuje się projektem PiS dot. wyborów korespondencyjnych - WP Wiadomości

Data: 2020-04-28 12:40:54
Autor: boukun
Wybory 2020. Senat zajmuje się projektem PiS dot. wyborów korespondencyjnych - WP Wiadomości
https://wiadomosci.wp.pl/wybory-2020-senat-zajmuje-sie-projektem-p
is-dot-wyborow-korespondencyjnych-6504696260118145a
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-04-28 03:54:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 12:40:57 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
https://wiadomosci.wp.pl/wybory-2020-senat-zajmuje-sie-projektem-p
is-dot-wyborow-korespondencyjnych-6504696260118145a

"Obecny na posiedzeniu wiceminister zdrowia przyznał, że jego resort dopiero zaczyna pracę nad rozporządzeniami do ustawy wprowadzającej wybory korespondencyjne. Waldemar Kraska dodał, że resort jest na etapie "konsultacji wśród ekspertów", ale nie doszło jeszcze do konsultacji międzyresortowych."

Nie no, zajebiście, wybory za dwa tygodnie, pakiety wydrukowane, PiS walczy o dane wyborców, a ci jeszcze konsultują rozporządzenia. Widać, że wszystko zapięte na ostatni guzik.

To może niech Pinokio wyda zarządzenie, że p.o.rezydentem zostaje Adrian i po sprawie.

--
Bruno

Data: 2020-04-28 15:30:22
Autor: boukun
Wybory 2020. Senat zajmuje się projektem PiS dot. wyborów korespondencyjnych - WP Wiadomości
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> Wrote in message:r
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 12:40:57 UTC+2 użytkownik boukun napisał:> https://wiadomosci.wp.pl/wybory-2020-senat-zajmuje-sie-projektem-p> is-dot-wyborow-korespondencyjnych-6504696260118145a> "Obecny na posiedzeniu wiceminister zdrowia przyznał, że jego resort dopiero zaczyna pracę nad rozporządzeniami do ustawy wprowadzającej wybory korespondencyjne. Waldemar Kraska dodał, że resort jest na etapie "konsultacji wśród ekspertów", ale nie doszło jeszcze do konsultacji międzyresortowych."Nie no, zajebiście, wybory za dwa tygodnie, pakiety wydrukowane, PiS walczy o dane wyborców, a ci jeszcze konsultują rozporządzenia. Widać, że wszystko zapięte na ostatni guzik.To może niech Pinokio wyda zarządzenie, że p.o.rezydentem zostaje Adrian i po sprawie.-- Bruno

Najważniejsze żeby się w ogóle odbyły i zamknąć ten temat. Gdyby
 wyborów w ogóle nie przeprowadzać, to byłoby złamanie Konstytucji
 i bezkrólewie, to lepiej trochę nagiąć prawo i je przeprowadzić.
 --
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-04-28 06:36:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 15:30:25 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

 wyborów w ogóle nie przeprowadzać, to byłoby złamanie Konstytucji
 i bezkrólewie, to lepiej trochę nagiąć prawo i je przeprowadzić.

Hint: stan klęski żywiołowej. Wszystko w Konstytucji opisane i nic nie będzie złamane.

--
Bruno

Data: 2020-04-28 06:38:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 15:36:31 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
>  wyborów w ogóle nie przeprowadzać, to byłoby złamanie Konstytucji
>  i bezkrólewie, to lepiej trochę nagiąć prawo i je przeprowadzić.
>  Hint: stan klęski żywiołowej. Wszystko w Konstytucji opisane i nic nie będzie złamane.

A wybory i tak się nie odbędą, bo ten plebiscyt kopertowy, który Sasin szykuje, na taką nazwę nie zasługuje.

--
Bruno

Data: 2020-04-28 18:11:32
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ale nie można ogłosić stanu klęski żywiołowej, tylko dlatego, że opozycja by chciała przełożenia wyborów prezydenckich, a żadnej klęski żywiołowej w Polsce nie ma. Stan klęski żywiołowej w obecnym czasie oznaczał by niewyobrażalny kryzys państwa, z którego nie prędko byśmy się podnieśli. Cała Polska poszłaby z torbami.

boukun

Data: 2020-04-28 13:52:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 18:11:35 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Ale nie można ogłosić stanu klęski żywiołowej, tylko dlatego, że opozycja by chciała przełożenia wyborów prezydenckich, a żadnej klęski żywiołowej w Polsce nie ma. Stan klęski żywiołowej w obecnym czasie oznaczał by niewyobrażalny kryzys państwa, z którego nie prędko byśmy się podnieśli. Cała Polska poszłaby z torbami.

Kryzys to już mamy. Gospodarka stanęła. "Rząd przyjął Aktualizację Programu Konwergencji, zgodnie z którą PKB w 2020 r. spadnie o 3,4 proc., a deficyt sektora instytucji rządowych wyniesie 8,4 proc. PKB - poinformowało we wtorek Ministerstwo Finansów."
https://www.wnp.pl/finanse/resort-finansow-pkb-w-2020-r-spadnie-o-3-4-proc,390395.html

A to wersja bardzo optymistyczna.

--
Bruno

Data: 2020-04-28 22:59:10
Autor: boukun
> [...]

r. spadnie o 3,4 proc., a deficyt sektora instytucji rządowych wyniesie 8,4
proc. PKB - poinformowało we wtorek Ministerstwo Finansów."

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No właśnie, cały świat ogarnia wraz z pandemią ogromny kryzys ekonomiczny, a
ty byś jeszcze chciał wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, bo postawiliście
na niewłaściwego konia.

boukun

Data: 2020-04-28 14:19:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 23:01:40 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

ty byś jeszcze chciał wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, bo postawiliście

A do kryzysu, dojdą jeszcze żądania odszkodowań, za zamknięcie firm wymuszone przez Rząd.

Na dokładkę mamy suszę.

Ale, wiem, wybory są najważniejsze, bo MKB ma 4% i lepsza okazja się nie zdarzy. --
Bruno

Data: 2020-04-28 23:26:50
Autor: boukun
> [...]

wymuszone przez Rząd.

Na dokładkę mamy suszę.

Ale, wiem, wybory są najważniejsze, bo MKB ma 4% i lepsza okazja się nie

Żądania o odszkodowania to by były przy stanie klęski żywiołowej. A tak to
rząd w dobie zagrożenie epidemicznego ma prawo wprowadzać bezkarnie
restrykcje, żeby chronić społeczeństwo przed zarazą, od tego jest rząd, żeby
rządził.

boukun

Data: 2020-04-28 15:02:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 23:28:56 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

zdarzy.

Bruno

Żądania o odszkodowania to by były przy stanie klęski żywiołowej.

O, następny co niby nie popiera, a przekazem partyjnym gada.

Przeczytaj ustawę z dnia 22 listopada 2002 r. o wyrównywaniu strat majątkowych wynikających z ograniczenia w czasie stanu nadzwyczajnego wolności i praw człowieka i obywatela, by dojść do wniosku, że pie... Wwaść jak potłuczony.

http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20022331955

Przeczytać należy ustawę, a nie jej tytuł.

--
Bruno

Data: 2020-04-29 07:00:53
Autor: Runt
W dniu 2020-04-28 o 18:11, boukun pisze:

Ale nie można ogłosić stanu klęski żywiołowej, tylko dlatego, że opozycja by chciała przełożenia wyborów prezydenckich,

Ludzie, nie opozycja. Nawet sukienkowi.

a żadnej klęski żywiołowej w Polsce nie ma.

Skoro tak skąd na ulicach tylu Zorro?

Stan klęski żywiołowej w obecnym czasie oznaczał by niewyobrażalny kryzys państwa,

Możesz to nazwać jak sobie tam tylko chcesz i tak to nie zmieni faktu, że przyszłość rysuje sie marnie.

z którego nie prędko byśmy się podnieśli.

POczekaj kilka miesięcy...

Cała Polska poszłaby z torbami.

Kazdy dzięń rzadów PiS przybliza do zrobienia z Polaków dziadów.

--
Runt

Data: 2020-04-29 07:00:57
Autor: Runt
W dniu 2020-04-28 o 15:30, boukun pisze:

Najważniejsze żeby się w ogóle odbyły i zamknąć ten temat. Gdyby
  wyborów w ogóle nie przeprowadzać, to byłoby złamanie Konstytucji
  i bezkrólewie, to lepiej trochę nagiąć prawo i je przeprowadzić.

Zmiłuj się i nie papuguj.

--
Runt

Data: 2020-04-29 07:01:01
Autor: Runt
W dniu 2020-04-28 o 12:54, Bruno Brunowski pisze:

To może niech Pinokio wyda zarządzenie, że p.o.rezydentem zostaje Adrian i po sprawie.

Kogo by tu ogłosic królem? Jakieś propozycje? ;-)))

--
Runt

Data: 2020-04-29 07:00:41
Autor: Runt
W dniu 2020-04-28 o 12:40, boukun pisze:
https://wiadomosci.wp.pl/wybory-2020-senat-zajmuje-sie-projektem-p
is-dot-wyborow-korespondencyjnych-6504696260118145a

Nauczyli się od PiS-u i "Beatki z broszką".

--
Runt

Wybory 2020. Senat zajmuje się projektem PiS dot. wyborów korespondencyjnych - WP Wiadomości