Wybory

Data: 2011-08-23 17:56:48
Autor: u2
Wybory
Znalezione w necie :

"Wpływowy poseł umiera i trafia do Nieba. Wita go Święty Piotr i mówi:
nie jestem pewien, co z tobą zrobić. Jak to co - wpuśćcie mnie - mówi
poseł. Cóż, chciałbym, ale mamy polecenia z samej góry. Zrobimy tak -
spędzisz jeden dzień w Piekle i jeden dzień w Niebie. Potem wybierzesz,
gdzie chcesz zostać. Ja już wiem - chcę zostać w Niebie mówi poseł.
Wybacz, ale mamy swoje zasady. Święty Piotr odprowadza go do windy i
poseł zjeżdża w dół wprost do Piekła. Drzwi otwierają się i poseł jest
pośrodku pełnego zieleni pola golfowego. W tle jest restauracja, a przed
nią stoją wszyscy jego przyjaciele oraz inni politycy, którzy pracowali
z nim. Wszyscy są szczęśliwi i świetnie się bawią. Podbiegają do posła i
witają go, ściskają oraz wspominają stare dobre czasy, gdy bogacili się
kosztem zwykłych ludzi. Potem grają w golfa a następnie jedzą kolację z
kawiorem i czerwonym winem. Jest także Szatan który jest naprawdę fajnym
i sympatycznym gościem - świetnie się bawi i tryska humorem opowiadając
dowcipy. Poseł bawi się tak doskonale, że nim się zorientuje, minie jego
czas. Wszyscy ściskają go i machają na pożegnanie, gdy winda rusza w
górę. Drzwi się otwierają w Niebie, gdzie czeka na niego Święty Piotr. I
tak mijają 24 godziny, w których poseł spędza czas z duszyczkami na
skakaniu z chmurki na chmurkę, graniu na harfach i śpiewaniu. Bawią się
nieźle, mija doba mija i powraca Święty Piotr i mówi-Wybierz zatem swój
los. Poseł myśli chwilkę i odpowiada: w Niebie jest naprawdę cudownie,
ale myślę, że lepiej mi będzie w Piekle. Tak więc Święty Piotr
odprowadza go do windy i poseł jedzie w dół wprost do Piekła. Otwierają
się drzwi i poseł jest pośrodku pustyni pokrytej śmieciami i odpadkami.
Widzi wszystkich swoich przyjaciół ubranych w szmaty, zbierających
śmieci do czarnych, plastikowych toreb. Nagle podchodzi do posła Szatan
i klepie go po ramieniu. "Nie rozumiem! mówi poseł. Wczoraj było tu pole
golfowe, restauracja, jedliśmy kawior, tańczyliśmy. Teraz jest tu tylko
pustynia pełna śmieci, a moi przyjaciele wyglądają strasznie! Szatan
spogląda na posła, uśmiecha się i mówi: Wczoraj mieliśmy kampanię
wyborczą! A dziś na nas zagłosowałeś. Już jest po wyborach."

Wybory