Wybory....

Data: 2012-10-25 23:30:17
Autor: Tasiorsa
Wybory....
Jutro wielki dzien. Dowiemy sie czy sa szanse na zmiany - Boniek. Czy bedziemy udawac ze reformujemy - Kosecki czy tez mamy kolejne 4 lata zalane betonem dzieki panu Potokowi.
Zalozylem ten temat bo gdzies trzeba wylewac zale - a podejrzewam ze po jutrzejszych wyborach frustracja w narodzie siegnie zenitu :P
Krzysztof

Data: 2012-10-26 09:37:10
Autor: Rafał Wiśniewski
Wybory....
http://testwawrzyna.wordpress.com/2012/10/25/tekst-na-zamowienie-zibi-naprawi-futbol-uzdrowi-chorych-a-takze-przejdzie-po-wodzie/

Data: 2012-10-26 12:06:12
Autor: Trybun
Wybory....
W dniu 2012-10-25 23:30, Tasiorsa pisze:
[...]

Myślę że zbyt duże znaczenie przykładasz do znaczenia funkcji prezesa w PZPNie. A w praktyce jest on od pobierania sutych wynagrodzeń i zwoływania zebrań,..

Data: 2012-10-26 13:31:28
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
[...]

Oglądam, i moja konstatacja jest taka: Piłką rządzą analfabeci funkcjonalni. Ci goście nie panują nad przyciskiem do głosowania - jak maja panowac nad piłką?

Czas się przerzucić na cymbergaja. Albo bierki.

Data: 2012-10-26 18:21:05
Autor: Cavallino
Wybory....

Użytkownik "Tasiorsa" <tasiorsa@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6cb1e$iif$1@news2.ipartners.pl...
[...]

No i się pomyliłeś.
I dobrze.
Może to zapowiedź zmian na lepsze.

Data: 2012-10-26 18:54:38
Autor: Pablo
Wybory....
W dniu 2012-10-26 18:21, Cavallino pisze:

[...]

Po raz pierwszy od wieków w tej całej beznadziei coś pozytywnego.. przynajmniej nadzieja na coś pozytywnego

Data: 2012-10-26 21:10:27
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
[...]

Z pewnością, pytanie tylko dla kogo. Delegaci nie w ciemię bici, wiedzą gdzie stoją konfiturki...
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome.
Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach.
(Łk 12,1-3).

Data: 2012-10-27 07:09:23
Autor: Cavallino
Wybory....

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6en7a$cth$2@news.vectranet.pl...
[...]

Pewnie tak, ale lepszego kandydata po prostu nie było.
Jak Boniek nie da rady posprzątać, to myślisz, że zrobiłby to Antkowiak, o Potoku nie wspominając?
Bo przecież nie Kosecki na pasku PO.

Data: 2012-10-27 11:54:34
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
W dniu 2012-10-27 07:09, Cavallino pisze:

[...]

MoĹźe to zapowiedĹş zmian na lepsze.

[...]

A czy Boniek chce cokolwiek sprzątać? Sprzątanie już było, zaczęło się od aresztowania Fijarczyka i innych co nie chcieli nowej miotły w piłce. Fryzjer wysiadł, wsiadł ktoś nowy, z rozmachu akcji czyszczenia wnosząc - mocniejszy. Obstawiam środowisko bukmacherskie któremu Fryzjer psuł biznes (a którego biznes polega na tym że NIE wygrywa lepszy). Tu nowy król panuje z nową królową i KAZDY kandydat na prezesa musi się ukorzyć :)

Data: 2012-10-27 23:06:47
Autor: Cavallino
Wybory....

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6gb12$3q8$1@news.vectranet.pl...
[...]

Prezio nie powstydziłby się tak daleko idącej teoriii spiskowej....

Data: 2012-10-28 16:47:06
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
W dniu 2012-10-27 23:06, Cavallino pisze:
Prezio nie powstydziłby się tak daleko idącej teoriii spiskowej....

A co ma do tego Prezio? Lepiej się zastanów dlaczego Twój Lech gra z kiepską Jagą piach na własnym stadionie :)

Bo lepiej nie umieją? Nonsens :)

Wiesz kto będzie mistrzem w tym sezonie? Tak po dzisiejszej tabeli patrząc?

Bo na dwie kolejki przed końcem poprzedniego chyba nie było desperata który by postawił grosz na Śląsk :)

Data: 2012-10-28 18:39:21
Autor: Cavallino
Wybory....

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6jk1s$o46$1@news.vectranet.pl...
W dniu 2012-10-27 23:06, Cavallino pisze:
Prezio nie powstydziĹ,by siÄT tak daleko idÄ.cej teoriii spiskowej....

A co ma do tego Prezio?

A jak myślisz?

Lepiej się zastanów dlaczego Twój Lech gra z kiepską Jagą piach na własnym stadionie :)

Bo stracił kretyńską bramkę jako pierwszy?

Bo lepiej nie umieją? Nonsens :)

Nie jestem przekonany.
Lech piach to gra od dawna, wyniki Rumaka są dużo lepsze niż gra.

Wiesz kto będzie mistrzem w tym sezonie? Tak po dzisiejszej tabeli patrząc?

Bo na dwie kolejki przed końcem poprzedniego chyba nie było desperata który by postawił grosz na Śląsk :)

I mówisz, że ktoś ustawił tą końcówkę?
Znaczy co, zapłacili Legii żeby słabo grała?
Czy jej kopaczom?

Tak to sobie można wszystko wytłumaczyć, nie uważasz?

Data: 2012-10-28 18:54:10
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
W dniu 2012-10-28 18:39, Cavallino pisze:

[...]

Myślę, że lepiej żebyś się za niego nie chował, bo może się okazac przezroczysty :)
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

"Wady wielkich ludzi są pociechą matołów"

Data: 2012-10-28 18:54:51
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
W dniu 2012-10-28 18:39, Cavallino pisze:
I mówisz, że ktoś ustawił tą końcówkę?
Znaczy co, zapłacili Legii żeby słabo grała?
Czy jej kopaczom?

A myślisz że kopacze nie graja u buków?

Data: 2012-10-28 23:02:29
Autor: Cavallino
Wybory....

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6jrhb$rdd$3@news.vectranet.pl...
W dniu 2012-10-28 18:39, Cavallino pisze:
I mówisz, że ktoś ustawił tą końcówkę?
Znaczy co, zapłacili Legii żeby słabo grała?
Czy jej kopaczom?

A myślisz że kopacze nie graja u buków?

I zagrali na zrobienie Śląska majstrem?
Kilka drużyn naraz?

Myślałem, że tylko pisiory mogą być aż tak nawiedzone....

Data: 2012-10-29 21:40:14
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
W dniu 2012-10-28 23:02, Cavallino pisze:

[...]

Jaja w lidze dzieją się juz od dwóch sezonów - i trwają. Trzebaby być ślepym żeby tego nie widziec, zwłaszcza kibicując Lechowi który w zeszłym roku i jeszcze poprzednim miał zespół na majstra w cuglach - a grał co grał.

Nie wierzę w to, że spółdzielnie umarły razem z grupą Fryzjera.

A wracając do Bońka - on jest prezesem jak kazdy poprzedni. Z woli ludu. Tego samego ludu który wybierał poprzednich prezesów i nie zmieni w PZPN nic, czego ten "lud" nie klepnie. PZPN musi miec wolę samooczyszczenia aby dało się go oczyścić i sprofesjonalizować. Tyle.

Ligę+ wczoraj widział?

Data: 2012-10-29 22:02:11
Autor: Cavallino
Wybory....

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6mpjg$8e4$1@news.vectranet.pl...
[...]

I to na pewno z winy układów i buków....

[...]

Nie, byłem tak zniechęcony do oglądania kopaniny po piątku, że przed tv tylko Formułę zaliczyłem.
Też zresztą dość nudną.

A co było?

Data: 2012-10-29 22:16:40
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
W dniu 2012-10-29 22:02, Cavallino pisze:
I to na pewno z winy układów i buków....

Jakaś przyczyna musi być. W drewniactwo nie wierzę. Nie podoba Ci sie moja teoria ale lepszej nie masz. W sabotaż przeciwko Bakero też nie wierzę bo Bakero się skończył a padaka nie.

Chciałbym zobaczyc jak Lech teraz zagrałby z Juventusem czy Man City.

Cholernie bym chciał.

Bo wydaje mi się że nie zagraliby źle. Nawet bez Rudnevsa.

Data: 2012-10-29 22:33:13
Autor: Cavallino
Wybory....

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6mrnq$9ch$1@news.vectranet.pl...
[...]

No jak to nie?
Rumak w 2012 ma chyba najlepsze wyniki w lidze.
Ale umiejętności za małe, żeby podnieść jakość gry, zwłaszcza że mu zespół konkretnie osłabili.

Chciałbym zobaczyc jak Lech teraz zagrałby z Juventusem czy Man City.

Cholernie bym chciał.

Bo wydaje mi się że nie zagraliby źle. Nawet bez Rudnevsa.

Lech cały czas nie gra jakoś bardzo źle, tylko cholernie nierówno.

Data: 2012-10-29 22:45:25
Autor: Cavallino
Wybory....

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6msp7$a1u$1@news.vectranet.pl...
W dniu 2012-10-29 22:33, Cavallino pisze:
Lech cały czas nie gra jakoś bardzo źle, tylko cholernie nierówno.

No właśnie.

Co właśnie?
Składu już nie ma na miażdżenie rywali, więc trzeba mierzyć siły na zamiary.
Mieliby grać równo, równie źle w każdym meczu, jak nie przymierzając Wisła ostatnio?
To ja już wolę wpadki co jakiś czas, gdy przeciwnikowi uda się pierwszemu bramkę strzelić i sędzia mu pomaga.

Oczywiście Ty sobie możesz wierzyć, że sprzedają mecze bukom, czy rywalom......

Data: 2012-10-31 18:33:59
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
On 29.10.2012 22:45, Cavallino wrote:
Co właśnie?
Składu już nie ma na miażdżenie rywali, więc trzeba mierzyć siły na
zamiary.

No jak patrzę na siły i zamiary Lecha to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera. Niezmiennie od dwóch lat. Zresztą juz niebawem, 18 mecz Lech - Legia. Dobry sprawdzian i dla jednych i dla drugich.

Data: 2012-10-29 22:19:26
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
W dniu 2012-10-29 22:02, Cavallino pisze:>> Ligę+ wczoraj widział?

> Nie, byłem tak zniechęcony do oglądania kopaniny po piątku, że przed tv
> tylko Formułę zaliczyłem.
> Też zresztą dość nudną.
>
> A co było?

Duuuużo Bońka. I ciekawie gadali. Temat bukmacherki tez się przewinął. Obejrzyj powtórkę, ciekawie było.

Data: 2012-10-29 22:33:59
Autor: Cavallino
Wybory....

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6mrsv$9ch$2@news.vectranet.pl...
W dniu 2012-10-29 22:02, Cavallino pisze:>> Ligę+ wczoraj widział?

> Nie, byłem tak zniechęcony do oglądania kopaniny po piątku, że przed tv
> [...]

Ja nie lubię gadania po próżnicy, popatrzę na efekty jak już będą.
A jak nie będzie, to szkoda mojego czasu.

Data: 2012-10-31 18:37:54
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
On 29.10.2012 22:33, Cavallino wrote:

> [...]

Duuuużo Bońka. I ciekawie gadali.

Ja nie lubię gadania po próżnicy, popatrzę na efekty jak już będą.
A jak nie będzie, to szkoda mojego czasu.

Ale to nie były żadne deklaracje tylko po prostu luźna rozmowa gości lubiących piłke nozną :) I musze powiedzieć że Boniek ma klasę. Tyle. A co do jego ewentualnych dokonań to nie wszystko jest zależne od niego.

Data: 2012-10-31 22:45:34
Autor: Smok Eustachy
Wybory....
W dniu 31.10.2012 18:37, Andrzej Zbierzchowski pisze:
/.../
Ale to nie były żadne deklaracje tylko po prostu luźna rozmowa gości
lubiących piłke nozną :) I musze powiedzieć że Boniek ma klasę. Tyle. A
co do jego ewentualnych dokonań to nie wszystko jest zależne od niego.

Wszystkie mecze Repry o punkty na Basenie Narodowym - czy to dobry pomysł?

Data: 2012-11-01 00:10:55
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wybory....
On 31.10.2012 22:45, Smok Eustachy wrote:
[...]

Tak samo dobry jak kazdy inny. Zawsze będa niezadowoleni.

Data: 2012-10-29 04:47:41
Autor: etyci
Wybory....
zeby nie powtarzac, tu tez pare dyskusyjnych slow zawarto

http://www.90minut.pl/news/199/news1995785.html

Wybory....