Wybory bez pieczatki

Data: 2020-07-01 03:33:57
Autor: Animka
Wybory bez pieczatki
W dniu 2020-06-29 o 20:52, J.F. pisze:
https://wiadomosci.radiozet.pl/Polityka/Wybory-prezydenckie-2020/Wybory-2020.-Jak-glosowac-Brak-czerwonej-pieczeci-i-niewazne-glosy-w-Zakopanem ''W Zakopanem, na Chramcówkach KO nr 7 ludzie głosowali na kartach bez czerwonej pieczęci. "

Trąbili wszędzie, że karta powinna mieć dwie pieczcie. Tylko jakiś kanciarz wziął taką kartę. Ja swoją kartę obejrzalam przy stole po odebraniu.

--
animka

Data: 2020-07-01 13:11:46
Autor: J.F.
Wybory bez pieczatki
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rdgpit$i1e$1@gioia.aioe.org...
[...]

TVP nie ogladam, to nie zobaczylem "trabili wszedzie".

Gdzies tam chyba byl wystawiony wzor karty ... ale czy byl sens czytac ?

J.

Wybory bez pieczatki