Wybory bez prawa do sprzeciwu.

Data: 2010-06-20 20:04:18
Autor: jendrysz
Wybory bez prawa do sprzeciwu.
Byłem spaliłem.
Pozdrawiam wszystkich niewolników i naganiaczy.

jendrysz

Data: 2010-06-20 20:28:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-20 20:04, jendrysz pisze:
Byłem spaliłem.
Pozdrawiam wszystkich niewolników i naganiaczy.

jendrysz

I co? - Znowu miałeś nieprzyjemności z tego powodu?

Data: 2010-06-20 21:22:32
Autor: jendrysz
jadrys pisze:
W dniu 2010-06-20 20:04, jendrysz pisze:
Byłem spaliłem.
Pozdrawiam wszystkich niewolników i naganiaczy.

jendrysz

I co? - Znowu miałeś nieprzyjemności z tego powodu?

Chwilowo nie. Policja zawiozła mnie na komisariat i raczej było wesoło.
Oni już to rozumieją, żałują tylko, że zmuszam ich do dodatkowej pracy.
Komisja nie chce zarejestrować mojego sprzeciwu, to Policja musi.
Oczywiście w sądzie już nie będzie tak wesoło, ale cóż, mamy bandyckie prawo.

jendrysz

Data: 2010-06-21 22:41:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-20 21:22, jendrysz pisze:
jadrys pisze:
[...]

No tak. Być może w następnych wyborach pójdę w Twoje ślady.

Data: 2010-07-03 05:53:37
Autor: jendrysz
jadrys pisze:
[...]

Jeśli Komisja nie będzie przygotowana to może ostro reagować, dlatego
najpierw trzeba tej Komisji trochę wyjaśnić pytaniami.
Dlaczego na karcie są tylko pozycje poparcia?
Dlaczego na karcie nie ma pozycji sprzeciw?
Dlaczego nie rejestrują twoją wolę?
Dlaczego nie chcą rejestrować twojego sprzeciwu?
Po takich pytaniach możesz, zażądać zarejestrowania twojego sprzeciwu i
przystąpić do symbolicznego spalenia, ale z zachowaniem Ppoż.
Oczywiście przydała by się druga osoba, która by przypilnowała, by nic
złego się nie wydarzyło.

Wybory bez prawa do sprzeciwu.