Wybory blisko, kurdupel broni dziennikarza Gazety Wyborczej.

Data: 2011-06-14 17:34:25
Autor: Przemysław W
Wybory blisko, kurdupel broni dziennikarza Gazety Wyborczej.
Prawo i Sprawiedliwość złoży w Sejmie projekt uchwały w sprawie pomocy dla więzionego przez białoruskie władze dziennikarza "Gazety Wyborczej" Andrzeja Poczobuta.

- Sejm RP z oburzeniem przyjmuje fakt bezprawnego uwięzienia przez władze białoruskie Andrzeja Poczobuta - Prezesa Rady Naczelnej Związku Polaków na Białorusi, dziennikarza "Gazety Wyborczej" - brzmi fragment projektu uchwały. Znajduje się też w nim stanowcze żądanie "natychmiastowego uwolnienia Andrzeja Poczobuta oraz zaprzestania represji wobec całej polskiej mniejszości na Białorusi".

Na poświęconej sprawie Poczobuta wtorkowej konferencji prezes PiS Jarosław Kaczyński podkreślił, że na Białorusi dochodzi do łamania praw człowieka, czego drastycznym przykładem jest właśnie proces Poczobuta. Ocenił też, że główną przyczyną postawienia Poczobuta przed sądem jest fakt, iż jest on Polakiem.

- Wynika z tego obowiązek wszystkich Polaków, obowiązek państwa polskiego, żeby go bronić. To jest obowiązek, od którego w żadnym wypadku nie wolno się uchylać - podkreślił Kaczyński. Konferencja odbywała się na tle billboardu z napisem "Andrzej Poczobut więzień Łukaszenki - warszawiacy są z tobą". Tego typu plakaty mają pojawić się w całej Polsce.

W sprawie Poczobuta po raz kolejny zabrał też głos szef MSZ Radosław Sikorski. - Andrzej Poczobut jest zakładnikiem politycznym relacji polsko-białoruskich. Jest obywatelem Białorusi polskiego pochodzenia, którego niezależnie od tego, co on sam robi, prezydent Łukaszenka używa do komunikowania się z rządem Polskim - ocenił Sikorski w rozmowie z PAP.

Jak podkreślił, rząd RP uważa takie zachowanie za "kompletnie nie do przyjęcia". Zapewnił, że Polska nie da się zaszantażować i będzie bronić wszystkich więźniów sumienia.

Sikorski podpisał się pod apelem "Gazety Wyborczej" do białoruskich władz o uwolnienie Poczobuta. - Popieram to, że "Gazeta Wyborcza" tak konsekwentnie broni swojego korespondenta. Byliśmy też wdzięczni prezydentowi Stanów Zjednoczonych Barackowi Obamie, szefowi PE Jerzemu Buzkowi i wszystkim tym politykom, którzy domagają się jego uwolnienia - podkreślił.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9781586,Kaczynski_i_Sikorski_bronia_Poczobuta.html#ixzz1PGU7VNLj

Przemek

--

"Szczególnie "masz błoto na twarzy, ty wielka hańbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hańbo" ryczące z głośników podczas gdy prezes plącze się pomiędzy

Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępując do niej."

Data: 2011-06-14 18:54:19
Autor: wekon
"Przemysław W"  wrote in message news:it7v24$d0e$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Piękna sprawa. Przegapiłem to. Dzięki za linka. Tak przy okazji, jednej sprawy tylko nie rozumiesz, albo aż. Tu nie chodzi o to, że on jest z innej opcji, gazety itd., to nie tak jak na waszym reżimowym podwórku. Prezes się wstawił za Polakiem. Ot tak po prostu. Wiem, że w twojej łepetynce się to nie mieści, ale każdy porządny człowiek by tak postąpił. Już nie chcę mówić jakby wyglądało śledztwo smoleńskie i jego poziom za jego rządów. Polacy nie najedli by się tyle wstydu i nie było by tego upokorzenia przez Sowietów. Ale typowy Polak, taki np. jak ty lubi być jebany w dupę przez władzę, komuna takich nic nie nauczyła.

wekon

Data: 2011-06-14 21:27:43
Autor: Przemysław W
Wybory blisko, kurdupel broni dziennikarza Gazety Wyborczej.

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

ale każdy porządny człowiek by tak postąpił.

No widzisz, nieświadomie napisałeś, to o co chodzi. Zbyt inteligentny to ty nie jesteś, ale może coś dotrze do ciebie. Ponieważ Kaczyńskiemu jest tak daleko do porządnego człowieka jak tobie do człowieka rozumnego, więc jedynym wytłumaczeniem jego obrony rddaktora gazety, na którą pluje, jest to, że za kilka miesięcy są wybory. Zdanie trochę przydługawe, ale jak będziesz miał problem z jego zrozumieniem, to napisz. Postaram się prościej ci to wyklarować.

  Przemek

Data: 2011-06-14 23:03:22
Autor: wekon
"Przemysław W"  wrote in message news:it8cni$510$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czemu zawsze przejawiasz kompleks niższości? Za każdym razem jak coś z ciebie wyjdzie to zaraz inwektywy, nerwy i tak wkoło. Przecież to nie twoja wina, żeś się taki wykluł. Jeden zostaje Prezesem a inny pastuje wrzuty 24/dobę, takie życie. Tak jak pisałem, masz szansę na rehabilitację na jesieni. I pamiętaj, że towarzysze z Czerskiej karmią tylko do czasu aż troll staje się zbędny. A tacy się rodzą prawie z taką częstotliwością jak pastują, więc w odróżnieniu od Prezesa masz zajebistą konkurencję. A biorąc pod uwagę twoją "twórczość" to jest coraz gorzej. Obsesja którą przejawiasz na punkcie Prezesa ma dwa potencjalne źródła: albo jesteś chory psychicznie i tego nie kontrolujesz albo zazdrościsz. W pierwszym przypadku nie pomogę, ale w drugim jak najbardziej (czytaj aż do zrozumienia drugie, trzecie i czwarte zdanie).

wekon

Data: 2011-06-15 07:53:53
Autor: Przemysław W
Wybory blisko, kurdupel broni dziennikarza Gazety Wyborczej.

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

Czemu zawsze przejawiasz kompleks niższości?

He, he, he! Aleś mnie rozbawił. Mam nieodparte wrażenie, że pomyliłeś mnie ze swoim stutrzydziestocentymetrowym guru.

 Przemek

Data: 2011-06-17 23:08:56
Autor: pluton
Wybory blisko, kurdupel broni dziennikarza Gazety Wyborczej.
Prezes się
wstawił za Polakiem. Ot tak po prostu.

a czemu tak po prostu innemu polakowi nie zaniesie kwiatka ?
Ot tak, po prostu ?

Wawel za daleko ? Nie stac na bilet do Krakowa ?

Nullification

Data: 2011-06-18 07:55:09
Autor:
Wybory blisko, kurdupel broni dziennikarza Gazety Wyborczej.
On Fri, 17 Jun 2011 23:08:56 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

a czemu tak po prostu innemu polakowi nie zaniesie kwiatka ?
Ot tak, po prostu ?

Wawel za daleko ? Nie stac na bilet do Krakowa ?

 a moze poczucie winy? przeciez to buta i bezmyslnosc prezesa
 PiS doprowadzila do tej tragedii.

 wciaz otwartym pozostaje pytanie: kto jest pochowany na wawelu?  wg slow prezesa nie jest to jego brat co by tlumaczylo niechec
 prezesa do odwiedzin grobu lecha i marii.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-18 14:26:22
Autor: wekon
"pluton"  wrote in message news:itgfu7$ota$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A więc powiadasz, że to wszystko polega na tym, żeby na czas, w dodatku w świetle jupiterów paradować z kwiatkiem? A może nie masz się do czego przyczepić u Prezia (w przeciwieństwie do nieudolnego donka czy bula)? Dużo większą zbrodnią było pojawienie się ze zniczami ryżego, bula i grzesia po zabójstwie Rosiaka. Fałsz i obłuda, czysta zagrywka pijarowska zasługująca na potępienie. Ale WSI24 pokazały "wydarzenie" 20 razy w ciągu doby i tyleż razy pluto dostał orgazmu, jaką to słuszną linię ma nasza władza!

wekon

Data: 2011-06-18 17:16:05
Autor: pluton
> [...]

A więc powiadasz, że to wszystko polega na tym, żeby na czas, w dodatku w
świetle jupiterów paradować z kwiatkiem?

W mojej wypowiedzi nie ma ani slowa 'czas', ani slowa 'swiatlo',
ani slowa 'jupiter' ani slowa 'parada'.

Dużo
większą zbrodnią było pojawienie się ze zniczami ryżego, bula i grzesia po
zabójstwie Rosiaka.

Rozumiem! wariat nie chce wyjsc na zbrodniarza.
No ale nie musi przynosic znicza, wystarczy kwiatek.

Nullification

Wybory blisko, kurdupel broni dziennikarza Gazety Wyborczej.