Wybory do PE

Data: 2014-05-22 20:46:19
Autor: Stachu Chebel
Wybory do PE
Każdy który weĽmie udział w tej szopce zasługuje na żółte papiery.

I to by było na tyle, jak mawiał Prof. Jan Tadeusz Stanisławski.

Data: 2014-05-23 10:49:39
Autor: Mark'Woydak
Wybory do PE

--

Ja bym chetnie wzi±ł i zagłosował na JKM ale nie mam żółtych papierów! ;-)

MW

Data: 2014-05-23 12:17:02
Autor: Fritz
Wybory do PE
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d681e5c5-a3a8-48a8-b10b-a91cffcd8e94googlegroups.com...
Każdy który weĽmie udział w tej szopce zasługuje na żółte papiery.

I to by było na tyle, jak mawiał Prof. Jan Tadeusz Stanisławski.

Bardzo m±drze napisałe¶ Stasiu..
Tylko umysłowo chory, pójdzie na ICH wybory...

Data: 2014-05-23 17:21:15
Autor: Mark'Woydak
Wybory do PE

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:lln76t$clo$1speranza.aioe.org...
[...]

No nie mów! A kto będzie głosować na SLD?

MW

Data: 2014-05-23 20:40:05
Autor: Fritz
Wybory do PE
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:llnp8n$up5$3news.albasani.net...

[...]

SLD w PO? Znajdzie się wystarczaj±co dosyć głupków...

Data: 2014-05-24 04:07:08
Autor: stevep
Wybory do PE
W dniu .05.2014 o 12:17 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

Masz racje, jako niepełnosprawny umysłowo zostań w domu.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-24 10:44:25
Autor: leming.show
Wybory do PE
W dniu pi±tek, 23 maja 2014 05:46:19 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
Każdy który weĽmie udział w tej szopce zasługuje na żółte papiery.

I to by było na tyle, jak mawiał Prof. Jan Tadeusz Stanisławski.

Bez podania argumentu/argumentow rownie dobrze mogles napisac NIE BO NIE, i to mialoby tyle samo sensu. A ja bym chcial posluchac starych dziadow dlaczego NIE, moze czegos nie wiem, ale stare dziady nie chca sie dzielic wiedza, albo nie maja nic do powiedzenia.

Data: 2014-05-24 19:46:39
Autor: u2
Wybory do PE
W dniu 2014-05-24 19:44, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

bo to zwykle ob-lesne dziadki w stylu heblika

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-24 22:03:27
Autor: Fritz
Wybory do PE
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d87fae7f-8c9d-4fd4-ac3d-f0f78718b8e1googlegroups.com...
[...]

Tylko umysłowo chory, tępy niewolnik pójdzie na ustawki, sobie na zagładę...

Data: 2014-05-24 19:13:42
Autor: Wiesiaczek
Wybory do PE
W dniu 23.05.2014 05:46, Stachu Chebel pisze:
Każdy który weźmie udział w tej szopce zasługuje na żółte papiery.

I to by było na tyle, jak mawiał Prof. Jan Tadeusz Stanisławski.

Howgh!

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach: