Wybory do PE

Data: 2014-05-24 10:44:25
Autor: leming.show
Wybory do PE
W dniu piątek, 23 maja 2014 05:46:19 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
Każdy który weźmie udział w tej szopce zasługuje na żółte papiery.

I to by było na tyle, jak mawiał Prof. Jan Tadeusz Stanisławski.

Bez podania argumentu/argumentow rownie dobrze mogles napisac NIE BO NIE, i to mialoby tyle samo sensu. A ja bym chcial posluchac starych dziadow dlaczego NIE, moze czegos nie wiem, ale stare dziady nie chca sie dzielic wiedza, albo nie maja nic do powiedzenia.

Data: 2014-05-24 19:46:39
Autor: u2
Wybory do PE
W dniu 2014-05-24 19:44, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

bo to zwykle ob-lesne dziadki w stylu heblika

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-24 22:03:27
Autor: Fritz
Wybory do PE
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d87fae7f-8c9d-4fd4-ac3d-f0f78718b8e1googlegroups.com...
[...]

Tylko umysłowo chory, tępy niewolnik pójdzie na ustawki, sobie na zagładę...

Wybory do PE