Wybory - ktos glosowal za mnie.

Data: 2010-11-21 16:44:31
Autor: D±browski
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Witam
Zacznę od tego, że w kilkunastu ostatnich wyborach nie uczestniczyłem. Teraz jednak postanowiłem wzi±ć udział w samorz±dowych. Po wej¶ciu do lokalu wyborczego przygotowałem dowód osobisty do pokazania dla członków komisji, żeby udowodnić że ja to ja. Ku memu zdziwieniu nikt o pokazanie tego dokumentu mnie nie poprosił. Zapytano tylko o ulicę i nazwisko. Jeszcze większe było moje zdziwienie gdy okazało się, że już kto¶ za mnie zagłosował. W rubryce podpis wpisany był jaki¶ zygzak, ale na pewno nie ja to pisałem. Gdy zwróciłem na to uwagę, kto¶ z komisji poradził mi abym wzi±ł karty do głosowania, skre¶lił swoich kandydatów i karty wrzucił do urny a podpisywać już nie muszę. Oczywi¶cie nie skorzystałem.
Czy teraz jest to normalne w czasie wyborów, że nie sprawdza się tożsamo¶ci głosuj±cych? Kogo powinienem powiadomić o takim oczywistym oszustwie? Policję?

Data: 2010-11-21 16:48:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-21 16:44, D±browski pisze:
[...]

   Warto choćby z uwagi na podrobienie podpisu.

   O tym, że oszustwa w polskich wyborach s± norm±, ¶wiadczy chociażby fakt, że w wyborach prezydenckich w drugiej turze były nowe listy wyborców (głosuj±cy w II turze nie mógł zobaczyć, czy w I kto¶ się za niego nie podpisał). Wcze¶niej listy wyborcze były ł±czne.

   Taka to bananowo-SBcka demokracja dla naiwnych.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-21 17:01:17
Autor: Dysiek
[...]

G*** prawda. Siedzialem wtedy w komisji i mielismy listy z I tury.

Dysiek

Data: 2010-11-21 17:44:04
Autor: neoniusz
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 10-11-21 17:01, Dysiek pisze:
   O tym, Âże oszustwa w polskich wyborach s± norm±, ¶wiadczy chociaÂżby
fakt, Âże w wyborach prezydenckich w drugiej turze byÂły nowe listy wyborcĂłw
(g³osuj±cy w II turze nie móg³ zobaczyæ, czy w I kto¶ siê za niego nie
podpisaÂł).

G*** prawda. Siedzialem wtedy w komisji i mielismy listy z I tury.

Ja tez siedzialem i byly nowe listy.

Data: 2010-11-21 17:51:34
Autor: Dysiek
Wybory - ktos glosowal za mnie.

G*** prawda. Siedzialem wtedy w komisji i mielismy listy z I tury.

Ja tez siedzialem i byly nowe listy.

No to nie wiem, jestem pewny, ze u nas byly stare na sto% bo jeden koles sie zle podpisal (nie byl na I turze i na II podpisal sie w I) i musielismy sie tlumaczyc.

Dysiek

Data: 2010-11-21 18:54:20
Autor: Maciek
Wybory - ktos glosowal za mnie.
begin o nicku Liwiusz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
   O tym, ĹĽe oszustwa w polskich wyborach sÄ… normÄ…, Ĺ›wiadczy chociaĹĽby
fakt, że w wyborach prezydenckich w drugiej turze były nowe listy
wyborców (głosujący w II turze nie mógł zobaczyć, czy w I ktoś się za
niego nie podpisał). Wcześniej listy wyborcze były łączne.

   Taka to bananowo-SBcka demokracja dla naiwnych.
Właśnie! Wybory prezydenckie były sfałszowane i uzurpator wygrał przez
pomyłkę. Prezes to jasno powiedział. --
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-11-21 19:01:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-21 18:54, Maciek pisze:
[...]

   Szeremietiewa uniewinnili, kiedyĹ› Komorowski obiecywaĹ‚, ĹĽe jeĹ›li tak bÄ™dzie, wycofa siÄ™ z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest czĹ‚owiekiem honorowym. Ma teraz okazjÄ™ udowodnić czy speĹ‚nia swoje obietnice, czy jest po prostu ... ech, szkoda sĹ‚Ăłw.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-21 12:36:08
Autor: witek
Wybory - ktos glosowal za mnie.
On 11/21/2010 12:01 PM, Liwiusz wrote:

będzie, wycofa się z polityki.

polityka sie wycofała, wiec on juz nie musi.

Data: 2010-11-21 19:25:56
Autor: Maciek
[...]

będzie, wycofa się z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest człowiekiem
honorowym. Ma teraz okazję udowodnić czy spełnia swoje obietnice, czy
jest po prostu ... ech, szkoda słów.
Kosy na sztorc i hajda! Tylko Powstanie Narodowe może uratować wolną Polskę!
Niech ĹĽyje prezes i Chrystus w Ĺšwiebodzinie!

Data: 2010-11-21 23:51:45
Autor: p 47

Użytkownik "Maciek" <maciek@emti.one.nospam.pl> napisał w wiadomości news:4ce96434$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To są prymitywne demagogiczne chwyty, które nie zmieniają faktu, ze gajowy Bronek wciaskał kit i nie jest człowiekiem, który szanuje swoje słowo, a takze że rzucał potwarze na innych. Przypominam, ze to działo się w okresie najwiekszych przetargów w wojsku i po wyslizganiu Szeremietewa to Bronek przejął decydowanie o przyznaniu zamówien (na F16, Rosomaki i Spiki). A jak mawia Michalkiewicz, tylko z kurzu przy przeliczaniu tych dziesiątków miliardów powstać mogło wiele starych fortun;-))

Data: 2010-11-22 06:16:11
Autor: spp
W dniu 2010-11-21 23:51, p 47 pisze:

A jak mawia Michalkiewicz, tylko z kurzu przy
przeliczaniu tych dziesiątków miliardów powstać mogło wiele starych
fortun;-))

Ten Michalkiewicz wyglÄ…da mi na kaprala Jedziniaka. :)

--
spp

Data: 2010-11-22 19:31:21
Autor: Hades
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Użytkownik "spp"
[...]

Jesli ten kapral to od dziadka Poszepszynskiego to byl to zdecydowanie
kapral Idziniak.
AM

Data: 2010-11-22 20:09:04
Autor: spp
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 2010-11-22 19:31, Hades pisze:

Ten Michalkiewicz wygl�da mi na kaprala Jedziniaka. :)
spp

Jesli ten kapral to od dziadka Poszepszynskiego to byl to zdecydowanie
kapral Idziniak.

Upieram się przy swoim, aczkolwiek rzeczywiście to nazwisko trzeba umieć wypowiadać. :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzina_Poszepszyńskich

--
spp

Data: 2010-11-22 07:09:51
Autor: Johnson
Liwiusz pisze:

  Szeremietiewa uniewinnili, kiedyĹ? Komorowski obiecywaĹ?, ĹĽe jeĹ?li tak bÄ?dzie, wycofa siÄ? z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest czĹ?owiekiem honorowym.

Polityk i człowiek honorowy to dwie sprzeczno¶ci. Nie b±dĽ naiwny.

--
@2010 Johnson
Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

Data: 2010-11-22 14:31:33
Autor: Przemek
Wybory - ktos glosowal za mnie.

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icbmpv$qp3$1news.onet.pl...
begin o nicku Liwiusz napisał(a) na pl.soc.prawo następuj±ce bzdety:

[...]

Wła¶nie! Wybory prezydenckie były sfałszowane i uzurpator wygrał przez
pomyłkę. Prezes to jasno powiedział.

  Szeremietiewa uniewinnili, kiedy¶ Komorowski obiecywał, że je¶li tak będzie, wycofa się z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest człowiekiem honorowym. Ma teraz okazję udowodnić czy spełnia swoje obietnice, czy jest po prostu ... ech, szkoda słów.

-- Liwiusz

Kiedys Korwin mowil ze w jakichs wyborach ludzie glosowali na niego lub na UPR i goscie zrobili zdjecie swych kart komrka- przychodza rano zobaczyc liste wynikow i sie okazalo ze nikt nie glosowal na UPR  lub niego (nie pamietam dokladnie o ktore wybory chodzilo).

Przemek

Data: 2010-11-22 14:39:35
Autor: MW
W dniu 2010-11-22 14:31, Przemek pisze:

[...]

KojarzÄ™ to,
Podopisywano krzyżyki tworząc głos nieważny.

p,M

Data: 2010-11-22 14:42:07
Autor: spp
W dniu 2010-11-22 14:39, MW pisze:

[...]

Tak? Ale to mówił Korwin Mikke - polityk. A wszyscy politycy kłamią. :)

--
spp

Data: 2010-11-22 15:13:16
Autor: MW
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 2010-11-22 14:42, spp pisze:
[ciach]
A wszyscy politycy kłamią. :)

Trudno się nie zgodzić.

http://rozliczplatforme.pl/
http://www.skubi.net/obiecanki2-a6.html

p,M

Data: 2010-11-24 09:22:58
Autor: Massai
Przemek wrote:

> [...]
rano zobaczyc liste wynikow i sie okazalo ze nikt nie glosowal na UPR
lub niego (nie pamietam dokladnie o ktore wybory chodzilo).

Nie wiem jak tam z korwinem było, ale w czasie studiów sam zagłosowałem
na jednego kandydata i ze zdziwieniem się po wyborach dowiedziałem że w
tym okręgu NIKT na niego nie zagłosował.

Przy czym był to okręg mocno studencki (osiedle PrzyjaĽń na Jelonkach),
a ten kandydat miał duże poparcie studentów...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-24 10:30:53
Autor: Henry(k)
Dnia Wed, 24 Nov 2010 09:22:58 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Nie wiem jak tam z korwinem było, ale w czasie studiów sam zagłosowałem
na jednego kandydata i ze zdziwieniem się po wyborach dowiedziałem że w
tym okręgu NIKT na niego nie zagłosował.

I co z tym zrobiłe¶?

Henry

Data: 2010-11-24 10:46:38
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-24 10:30, Henry(k) pisze:
[...]

   A co można było zrobić? Takich sygnałów było wiele, z wielu wyborów i z wielu lokali wyborczych.

   Ale jak były pomysły, aby wła¶nie fotografować karty wyborcze itp., to już "o¶wieceni" przypinali takim osobom łatkę teorii spiskowych i oszołomów. Taka to nasza polska bantukracja.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-24 11:31:20
Autor: Tomasz Chmielewski
On 24.11.2010 10:22, Massai wrote:

[...]

Zupelnie nikt, zadnego glosu?

To juz nawet w bananowych republikach staraja sie, aby oponent dostal chociaz kilka glosow.

A tu zupelnie zero, gdzie kandydat cieszyl sie duzym poparciem :)) Strasznie pewni siebie musza byc ci, ktorzy dokonuja takich falszerstw, i do tego taka konspiracja :))

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-11-24 11:54:28
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
W dniu 24.11.2010 11:31, Tomasz Chmielewski pisze:

A tu zupelnie zero, gdzie kandydat cieszyl sie duzym poparciem :))
Strasznie pewni siebie musza byc ci, ktorzy dokonuja takich falszerstw,
i do tego taka konspiracja :))

Internet przyjmie wszystko.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-11-24 17:55:46
Autor: Massai
Tomasz Chmielewski wrote:

> [...]

Strasznie pewni siebie musza byc ci, ktorzy dokonuja takich
falszerstw, i do tego taka konspiracja :))

Autentycznie, nikt. Chodziło o wybory w 1995, i z tego co słyszałem
-wielu studentów się wybierało zagłosować na Zielińskiego.
Sam na niego głosowałem.
A tu kuĽwa - na wywieszonej kartce zero głosów.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-23 14:13:49
Autor: Tapatik
Użytkownik Liwiusz napisał:

[...]

Swojego czasu uczestniczyłem w pracach w komisji wyborczej.
Moim zdaniem to co piszesz to jaki¶ ewenement, bo musieli by być w to zamieszani wszyscy członkowie komisji.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-11-24 23:52:41
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-23 14:13, Tapatik pisze:

Swojego czasu uczestniczyłem w pracach w komisji wyborczej.
Moim zdaniem to co piszesz to jaki¶ ewenement, bo musieli by być w to
zamieszani wszyscy członkowie komisji.

A jaki to problem w małym mie¶cie czy dzielnicy?

--

Tomy M.

Data: 2010-11-24 17:13:17
Autor: witek
On 11/24/2010 4:52 PM, Tomy M. wrote:
[...]

taki sam jak w duzym.
w komisji zwykle s± przedstawiciele róznych grup i wcale nie maj± ochoty nadstawić własnego karku dla sprawy innych.

Cieżko jest pojedynczego policjanta namówić na łapówkę, a dwóch to już szczególnie, bo kazdy się boi, a tym mówisz o namówieniu sporej grupy osób. realne, ale mało prawdopodobne. 15 lat temu bardziej. można było zrobić sobie jaja bo i tak nikt by jednemu protestuj±cemu ludĽkowi nie uwierzył.
Przy dzisiejszych ukrytych dyktafonach, kamerach i bóg wie czym jeszcze żadna komisja się nie podłoży.

Data: 2010-11-29 14:10:14
Autor: Tapatik
Użytkownik Tomy M. napisał:
[...]

Proszę bardzo:
W wyborach uczestnicz± partie A i B.
W komisji s± sympatycy partii A oraz sympatycy partii B.

Jak sobie wyobrażasz sfałszowanie wyników głosowania, skoro w sali s± cały czas sympatycy zarówno jednej i drugiej partii?
I s± podczas otwierania urny wyborczej?
I liczenia głosów?
I każdy każdemu patrzy na ręce?

WyobraĽ sobie przewodnicz±c± komisji, która zarz±dziła głosowanie nad każd± w±tpliw± kartk±! KAŻDˇ!!!
Cała komisja gapiła się na kartkę, a potem głosowała, czy ten gryzmoł można uznać za krzyżyk (i tym samym głos uznać za ważny), czy też nie.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-11-29 17:15:30
Autor: Papuso Smurfo
Órzytkownik "Tapatik" napisał :
[...]

wistarczy aby na przykład sympatycy partii B obecni przy urnach byli
przekupni, a sympatycy partii A mysponowali wymagan± sum±,

wystarczy że sympatyczy partii B byli takimi tępakaki jak ty (wiadomo, nie
każdy jest inteligentny) i nie mieli pojęcia o możliwych sztuczkach nie
uchwytnych przy liczeniu głosów:O)
a jak pokazuje praktyka, nawet jak co¶ wykryj± i zgłosz± sprzeciwy to i tak
nie ma to znaczenia, bo fszystko jest nadzorowane z moskfy i usraela a im to
na renke:O)

Data: 2010-11-21 16:57:43
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sun, 21 Nov 2010 16:44:31 +0100, D±browski napisał(a):

wrzucił do urny a podpisywać już nie muszę. Oczywi¶cie nie skorzystałem.
Czy teraz jest to normalne w czasie wyborów, że nie sprawdza się tożsamo¶ci głosuj±cych?

 Oczywi¶cie, że nie. Trafiłe¶ na jak±¶ wybitnie olewaj±c± swoje obowi±zki
komisję - nie do¶ć, że nie sprawdzaj± tożsamo¶ci głosuj±cych, to jeszcze
nie pilnuj± prawidłowego podpisywania się.

Kogo powinienem powiadomić o takim oczywistym oszustwie? Policję?

 Na pewno "oczko wyżej", czyli obwodow± komisję wyborcz±. Nie zaszkodzi
"naprostować" przewodnicz±cego komisji w lokalu, skoro nie pilnuje
podległych mu osób.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-21 17:26:13
Autor: Robert Tomasik
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Użytkownik "D±browski" <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ce93e5f$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz jeszcze czas. Powiniene¶ tę nieprawidłowo¶ć oficjalnie zgłosić komisji wyborczej. Natomiast nie można wykluczyć, że jest to po prostu jaki¶ bł±d i kto¶ się podpisał w nie tej rubryce, co trzeba jedynie.

Data: 2010-11-21 19:05:04
Autor: SDD
Wybory - ktos glosowal za mnie.

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icbhei$ic6$1inews.gazeta.pl...

Masz jeszcze czas. Powiniene¶ tę nieprawidłowo¶ć oficjalnie zgłosić komisji wyborczej. Natomiast nie można wykluczyć, że jest to po prostu jaki¶ bł±d i kto¶ się podpisał w nie tej rubryce, co trzeba jedynie.

Aczkolwiek fakt, ze padlo na goscia, ktory kilkanascie ostatnich wyborow opuscil daje do myslenia...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-21 19:25:42
Autor: Robert Tomasik
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icbn0k$scu$1news.onet.pl...

[...]

Czy kto¶ gromadzi informacje o tym, kto do wyborów nie przystępuje? Za dawnych czasów podobno wysyłano takie informacje do zakładów pracy, ale to opowie¶ci z lat 70-tych. Nie s±dzę, by kto¶ obecnie takie informacje gromadził.

Data: 2010-11-22 07:12:03
Autor: Johnson
SDD pisze:

Aczkolwiek fakt, ze padlo na goscia, ktory kilkanascie ostatnich wyborow opuscil daje do myslenia...

Etam.
Jak chce się sfałszować wybory to się to robi po zamknięciu lokalów ;)
Nie ważne jak się głosuje, ważne kto głosy liczy ;)

Data: 2010-11-22 00:15:22
Autor: witek
On 11/22/2010 12:12 AM, Johnson wrote:
SDD pisze:

[...]

niewazne kto głosy liczy,
ważne jak± urnę otwieraj±.

Data: 2010-11-23 14:18:41
Autor: Tapatik
SDD pisze:

[...]

Możesz rozwin±ć?
Gdy ja pracowałem w komisji wyborczej mieli¶my jedn± urnę.
I była otwierana w obecno¶ci całej komisji.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-11-21 20:08:45
Autor: Piotrek
Wybory - ktos glosowal za mnie.

Masz jeszcze czas. Powiniene&para; t&ecirc; nieprawid&sup3;owo&para;&aelig; oficjalnie zg&sup3;osi&aelig; komisji wyborczej. Natomiast nie mo&iquest;na wykluczy&aelig;, &iquest;e jest to po prostu jaki&para; b&sup3;&plusmn;d i kto&para; si&ecirc; podpisa&sup3; w nie tej rubryce, co trzeba jedynie.

Szkoda zachodu. Waldi też zagłosował nielegalnie na oczach wszystkich i członkowie komisji mieli to głęboko:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/waldemar-pawlak-zaglosowal-niezgodnie-z-
przepisami,1,3791640,wiadomosc.html

Data: 2010-11-21 20:17:15
Autor: Robert Tomasik
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6d67.000000c1.4ce96e3dnewsgate.onet.pl...

[...]

W wypadku Pawlaka był to bł±d czysto formalny, bowiem chyba nikt nie ma co do jego tożsamo¶ci w±tpliwo¶ci. Oczywi¶cie teoretycznie powinni go wylegitymować. Chyba, ze się okaże, że on tam wcze¶niej wszedł do lokalu, pobrał normalnie te karty a potem na potrzeby dziennikarzy odwalono szopkę, bo znam takie przypadki.

Data: 2010-11-21 13:57:19
Autor: witek
On 11/21/2010 1:17 PM, Robert Tomasik wrote:
[...]

czemu powinni?

wyborca okazuje dokument w celu stwierdzenia tożsamo¶ci, a nie w celu okazania.
skoro komisja nie miała w±tpliwo¶ci co to tożsamo¶ci i tożsamo¶ć została stwierdzona "organoleptycznie" to nie widzę powodu dla którego kto¶ jeszcze miałby go prosić o dowód. stwierdzenie tożsamo¶ci odbyło się bez pokazywania dowodu.

Data: 2010-11-21 21:16:35
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
W dniu 21.11.2010 20:17, Robert Tomasik pisze:
W wypadku Pawlaka był to bł±d czysto formalny, bowiem chyba nikt nie ma
co do jego tożsamo¶ci w±tpliwo¶ci.

My¶lisz?

http://gdansk.naszemiasto.pl/archiwum/1961642,kaczynscy-i-tusk-potrzebni-od-zaraz-sobowtory-zyja-swoim-i,id,t.html

,,
W ekipie był też sobowtór Waldemara Pawlaka. Był jak wykapany prezes
PSL, sztywny w zachowaniu, absolutny cyborg, jak wspomina Konjo.
Niespodziewanie znikn±ł gdzie¶ w okolicach roku 2000. ''

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-11-22 10:01:38
Autor: Misiek
Wybory - ktos glosowal za mnie.

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icbre8$o48$1inews.gazeta.pl...
[...]

A Pawlak nie ma sobowtorow?
:-)

Data: 2010-11-22 12:05:56
Autor: niusy.pl
Wybory - ktos glosowal za mnie.

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl>

[...]

ROTFL

Data: 2010-11-21 21:14:55
Autor: max441
Wybory - ktos glosowal za mnie.
In article <4ce93e5f$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>, niespamowi_rdabrowski@autograf.pl says...

Gdy zwróciłem na to uwagę, kto¶ z komisji poradził mi abym wzi±ł karty do głosowania, skre¶lił swoich kandydatów i karty wrzucił do urny a podpisywać już nie muszę.

Dobre. Ciekawe co zrobili z kartami które im zostały.

Czy teraz jest to normalne w czasie wyborów, że nie sprawdza się tożsamo¶ci głosuj±cych?

To nie jest normalne.

Kogo powinienem powiadomić o takim oczywistym oszustwie? Policję?

Państwow± Komisję Wyborcz±.

P.

Data: 2010-11-22 14:43:44
Autor: MW
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Kto¶ m±dry powiedział.
Jakby wybory miały cos zmienić to politycy już dawno by je zlikwidowali.

p,M

Data: 2010-11-22 15:11:36
Autor: Maddy
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 22-11-2010 14:43, MW pisze:
Ktoś mądry powiedział.
Jakby wybory miały cos zmienić to politycy już dawno by je zlikwidowali.

W kwestii formalne:

Jeżeli nie wiesz kto to powiedział, to skąd wiesz, że była to osoba mądra?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-11-22 15:14:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-22 15:11, Maddy pisze:
[...]

   SkÄ…d zaĹ‚oĹĽenie, ĹĽe nie wie?

--
Liwiusz

Data: 2010-11-22 15:30:04
Autor: Maddy
W dniu 22-11-2010 15:14, Liwiusz pisze:
[...]

mÄ…dra?

Skąd założenie, że nie wie?

Z uĹĽycia zaimka "ktoĹ›"?
W końcu jakby wiedział, to by chyba napisał, kto to powiedział, nie jesteśmy w przedszkolu.

A tak albo nie wie, albo ten ktoś nie jest powszechni uwazany za osobę szczególnie mądrą i koledze głupio się na taki "autorytet" powoływać.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-11-22 15:34:22
Autor: Liwiusz
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 2010-11-22 15:30, Maddy pisze:

Skąd założenie, że nie wie?

Z uĹĽycia zaimka "ktoĹ›"?

A, z fałszywych przesłanek możesz sobie wyciągać dowolne wnioski.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-22 15:39:23
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:icdv1i$jv9$1news.onet.pl...

Skąd założenie, że nie wie?
Z uĹĽycia zaimka "ktoĹ›"?
A, z fałszywych przesłanek możesz sobie wyciągać dowolne wnioski.

Poczekajmy na wypowiedź twórcy wątku, tym nie mniej ja mam podobne skojarzenie, jak Maddy, że użycie słowa "ktoś" świadczy, że nie wie on, kto to jest. No bo skąd niby miałby wiedzieć, komu omyłkowo wydano te karty do głosowania?

Data: 2010-11-22 15:44:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-22 15:39, Robert Tomasik pisze:
[...]

Poczekajmy na wypowiedĹş twĂłrcy wÄ…tku, tym nie mniej ja mam podobne

Data: 2010-11-22 15:46:33
Autor: Maddy
W dniu 22-11-2010 15:34, Liwiusz pisze:
W dniu 2010-11-22 15:30, Maddy pisze:

Skąd założenie, że nie wie?

Z uĹĽycia zaimka "ktoĹ›"?

A, z fałszywych przesłanek możesz sobie wyciągać dowolne wnioski.

A co tutaj jest fałszywa przesłanką?
Oświeć mnie, o mistrzu logiki.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-11-22 15:49:52
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-22 15:46, Maddy pisze:
[...]

Musisz zmienić swój algorytm w programie udającym logikę ;) ponieważ "ktoś" nie zawsze oznacza, że nie wiemy o kim mówimy, zresztą sama potem o tym pisałaś.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-22 15:56:51
Autor: Maddy
W dniu 22-11-2010 15:49, Liwiusz pisze:
[...]

"ktoĹ›" nie zawsze oznacza, ĹĽe nie wiemy o kim mĂłwimy, zresztÄ… sama potem
o tym pisałaś.

Podałam dwie możliwości. Czemu nie dopiszesz trzeciej i czwartej?

Albo kolega nie wie, albo się wstydzi powiedzieć kto to, bo to nikt specjalnie mądry albo ktoś szczególnie niemiły, np. Hitler.

Oczywiście zawsze pozostaje opcja, że mamy do czynienia z przedszkolakiem, który nie powie "bo nieeee".

A jakie Ty widzisz inne wyjaśnienia?
Tzn. o ile zniżyłeś się, żeby zaprzątnąć swój cenny rozum taką bagatelką. Ale zniżyłeś się, żeby wygłosić nic nie wnoszące zdanie, wiec widać, że masz czas.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-11-23 11:05:02
Autor: niusy.pl
Wybory - ktos glosowal za mnie.

UĹĽytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl>

Albo kolega nie wie, albo się wstydzi powiedzieć kto to, bo to nikt specjalnie mądry albo ktoś szczególnie niemiły, np. Hitler.

Ja pierniczÄ™, moĹĽe ma mÄ…drÄ… babciÄ™. Co Ty masz za problem ???

Data: 2010-11-24 07:59:18
Autor: Tomasz Chmielewski
On 22.11.2010 15:56, Maddy wrote:
[...]

Prawo Godwina, wyjatkowo szybko w tym watku.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-11-24 08:20:51
Autor: niusy.pl
Wybory - ktos glosowal za mnie.

UĹĽytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org>

Albo kolega nie wie, albo się wstydzi powiedzieć kto to, bo to nikt
specjalnie mądry albo ktoś szczególnie niemiły, np. Hitler.

Prawo Godwina, wyjatkowo szybko w tym watku.

Powinienem wiedzieć kto/co to Godwin ?

Data: 2010-11-24 08:45:51
Autor: spp
W dniu 2010-11-24 08:20, niusy.pl pisze:

Prawo Godwina, wyjatkowo szybko w tym watku.

Powinienem wiedzieć kto/co to Godwin ?

Jeżeli chcesz poznać powód przegranej w dyskusji ... ;)

--
spp

Data: 2010-11-26 12:24:42
Autor: Smok Eustachy
Dnia Wed, 24 Nov 2010 08:45:51 +0100, spp napisał(a):

W dniu 2010-11-24 08:20, niusy.pl pisze:

Prawo Godwina, wyjatkowo szybko w tym watku.

Powinienem wiedzieć kto/co to Godwin ?

Jeżeli chcesz poznać powód przegranej w dyskusji ... ;)

A skąd wiadomo, że ten Godwin mądry był?

Data: 2010-11-24 09:01:29
Autor: Tomasz Chmielewski
On 24.11.2010 08:20, niusy.pl wrote:

[...]

Cenzury nie ma, zachecam do wpisania w google ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-11-24 12:37:42
Autor: niusy.pl
[...]

Sądzisz, że gdybym chciał "wpisać w google" to bym pytał tutaj ?

Data: 2010-11-23 11:02:40
Autor: niusy.pl
[...]

Kto wie, kto wie ... :-)

Data: 2010-11-23 14:38:05
Autor: Dominik & Co
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 22-11-2010 15:30, Maddy rzecze:

A tak albo nie wie, albo ten ktoĹ› nie jest powszechni uwazany za osobÄ™
szczególnie mądrą i koledze głupio się na taki "autorytet" powoływać.

Niektórzy nie uważają wypowiedzi za mądrą, bo wypowiedział ją
"autorytet", ale ze względu na sensowną (mądrą, głęboką) treść.
Ciekawe, prawda? I wtedy naprawdę nie muszą zaprzątać
sobie głowy, kto akurat tę wypowiedź oryginalnie sformułował,
żeby się na tej osoby "autorytet" powoływać...

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2010-11-23 15:22:43
Autor: Maddy
W dniu 23-11-2010 14:38, Dominik & Co pisze:
[...]

Mnie tam gila co powiedział. Chciałabym wiedzieć, skąd wiadomo że powiedział to ktoś mądry?
Każdy kto zna teorię tysiąc małp wie, że nawet jeżeli uznamy to zdanie za szczególnie mądre, to mógł je wypowiedzieć skończony idiota.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-11-24 07:20:57
Autor: Dominik & Co
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 23-11-2010 15:22, Maddy rzecze:

Mnie tam gila co powiedział. Chciałabym wiedzieć, skąd wiadomo że
powiedział to ktoś mądry?

Tak, założenie, że ktoś jest mądry na podstawie jego wypowiedzi
jest mocno ryzykowne ;-) Przecież, czy człowiek jest mądry
świadczy stosowna liczba liter przed nazwiskiem. A jak jest
prof. zwycz. lub chociaĹĽ dr hab filozofii*, to dopiero mÄ…drala :-)

Każdy kto zna teorię tysiąc małp wie, że nawet jeżeli uznamy to zdanie

Tą o stadzie małp stukających na maszynach do pisania? Ten wie,
ĹĽe to wierutna bzdura, przytaczana jako "argument" przeciw
teorii, ktĂłrej siÄ™ nie rozumie (a konkretnie teorii ewolucji).

za szczególnie mądre, to mógł je wypowiedzieć skończony idiota.

Wypowiedzieć mógł. Powtarzając za kimś na przykład. Mógł też
oczywiście sformułować je kompletny idiota całkowicie przez
przypadek, ale to znacznie mniej prawdopodobne.

* dlaczego akurat filozofii? Polecam sprawdzić etymologię tego słowa :-)

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2010-11-24 10:11:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-24 07:20, Dominik & Co pisze:
[...]

  Maddy nie rozumie prawdopodobieĹ„stwa. Wydaje jej siÄ™, ĹĽe jeĹ›li ktoĹ› powiedziaĹ‚ coĹ› mÄ…drego i mamy do wyboru dwie opcje

1. zrobił tak, ponieważ jest mądry - prawdopodobieństwo załóżmy 1:2
2. Zrobił tak, bo trafił 1 : 1000000000000000000000 w teorii przypadkowo dukających małp

Liwiusz

Data: 2010-11-24 23:33:46
Autor: poreba
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Dnia Wed, 24 Nov 2010 07:20:57 +0100, Dominik & Co napisał(a):

Każdy kto zna teorię tysi±c małp wie, że nawet jeżeli uznamy to zdanie
T± o stadzie małp stukaj±cych na maszynach do pisania? Ten wie,
że to wierutna bzdura, przytaczana jako "argument" przeciw
teorii, której się nie rozumie (a konkretnie teorii ewolucji).
Do tej pory, widocznie mylnie, bylem przekonany że to powiedzonko przede
wszystkim tycz±ce się prawdopodobieństwa. Ale autor znanego mi powiedzenia
pisał o nieskończonej liczbie małp, no i był matematykiem. Ty widocznie o
innym powiedzonku...

--
pozdro
poreba

Data: 2010-11-25 10:40:59
Autor: Dominik & Co
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 24-11-2010 23:33, poreba rzecze:

Do tej pory, widocznie mylnie, bylem przekonany ĹĽe to powiedzonko przede
wszystkim tyczące się prawdopodobieństwa. Ale autor znanego mi powiedzenia
pisał o nieskończonej liczbie małp, no i był matematykiem. Ty widocznie o
innym powiedzonku...

No a konkretnie kogo uwaĹĽasz za autora tegoĹĽ? Bo mĂłwimy o tym?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Twierdzenie_o_niesko%C5%84czonej_liczbie_ma%C5%82p

Uściślając:
Twierdzenie mówiące o "nieskończonej liczbie małp" lub "nieskończonym
czasie" jest bez wątpienia prawdziwe, zakładając oczywiście,
że małpa nie jest małpą, ale "małpą" (tzn. losowym generatorem znaków). Prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest niezerowe i przy czasie (lub liczbie "małp") dążącym do nieskończoności prawdopodobieństwo dąży do 1.

Ale warto podkreślić: nieskończoności. To nie jest "praktyka
dnia codziennego" i ani dla realnych małp ani realnego czasu
(powiedzmy: rzędu wieku Ziemi) można spokojnie przyjąć takie
zdarzenie za niemoĹĽliwe.

Żonglując nieskończonością można dojść do wielu
ciekawych wnioskĂłw, jak hotel Hilberta chociaĹĽby.
Ale jakoś nikt nie przekłada wniosków z tegoż do realnych
problemĂłw mieszkaniowych... ;-)

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2010-11-24 09:17:55
Autor: Nostradamus
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Użytkownik "D±browski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4ce93e5f$0$20998$65785112@news.neostrada.pl...

..Gdy zwróciłem na to uwagę, kto¶ z komisji poradził mi
abym wzi±ł karty do głosowania, skre¶lił swoich kandydatów i karty
wrzucił do urny a podpisywać już nie muszę. Oczywi¶cie nie skorzystałem.

Więc po co szedłe¶ na wybory??? Aby wykryć "oszustwo" (choć ja uważam, że to kto¶ poniżej/powyżej na li¶cie się pomylił i podpisał nie tam gdzie trzeba) czy aby oddać swój głos na swojego kandydata ( "z czego nie skorzystałe¶") ?
Skonsultuj to z lekarzem lub farmaceut± ;))

Data: 2010-11-30 16:45:42
Autor: D±browski
W dniu 2010-11-24 09:17, Nostradamus pisze:

[...]

Nie skorzystałem z okazji do oszustwa. Czy ilo¶ć wrzuconych do urny kart nie musi zgadzać się z ilo¶ci± podpisów na listach? Kto¶ zagłosował za mnie to ja powinienem był zagłosować za kogo¶? A za kogo konkretnie? Przy jakim nazwisku powinienem był się podpisać?
Zawiadomienie o nieprawidłowo¶ci zostało zgłoszone. Póki co, to odpowiedzi nie dostałem.

Data: 2010-11-30 19:09:03
Autor: WAM
Wybory - ktos glosowal za mnie.
On Tue, 30 Nov 2010 16:45:42 +0100, D±browski
<niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> wrote:

Czy ilo¶ć wrzuconych do urny kart nie musi zgadzać się z ilo¶ci± podpisów na listach?
Ilosc kart wyjetych z urny musi byc mniejsza (karte mozna
wyniesc/podrzec cokolwiek z nia zrobic ale nie wrzucic) lub rowna
ilosci wydanych kart (ilosci podpisow) - oczywiscie w kazdym z
rodzajow kart (wyborow).

WAM

Data: 2010-12-01 09:07:59
Autor: Nostradamus
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Użytkownik "D±browski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4cf51c29$0$27030$65785112@news.neostrada.pl...

Nie skorzystałem z okazji do oszustwa.

Nie skorzystałe¶ ze swego prawa wyborczego. Tylko tyle. Kombinujesz jak koń pod górkę. Kto¶ podpisał się za ciebie a nie za siebie. Ty bez podpisywania w innym miejscu wrzuciłby¶ kartę, czyli oddał gło¶.

Wybory - ktos glosowal za mnie.