Wybory - ktos glosowal za mnie.

Data: 2010-11-21 16:48:12
Autor: Liwiusz
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 2010-11-21 16:44, D±browski pisze:
Witam
Zacznę od tego, że w kilkunastu ostatnich wyborach nie uczestniczyłem.
Teraz jednak postanowiłem wzi±ć udział w samorz±dowych. Po wej¶ciu do
lokalu wyborczego przygotowałem dowód osobisty do pokazania dla członków
komisji, żeby udowodnić że ja to ja. Ku memu zdziwieniu nikt o pokazanie
tego dokumentu mnie nie poprosił. Zapytano tylko o ulicę i nazwisko.
Jeszcze większe było moje zdziwienie gdy okazało się, że już kto¶ za
mnie zagłosował. W rubryce podpis wpisany był jaki¶ zygzak, ale na pewno
nie ja to pisałem. Gdy zwróciłem na to uwagę, kto¶ z komisji poradził mi
abym wzi±ł karty do głosowania, skre¶lił swoich kandydatów i karty
wrzucił do urny a podpisywać już nie muszę. Oczywi¶cie nie skorzystałem.
Czy teraz jest to normalne w czasie wyborów, że nie sprawdza się
tożsamo¶ci głosuj±cych? Kogo powinienem powiadomić o takim oczywistym
oszustwie? Policję?

   Warto choćby z uwagi na podrobienie podpisu.

   O tym, że oszustwa w polskich wyborach s± norm±, ¶wiadczy chociażby fakt, że w wyborach prezydenckich w drugiej turze były nowe listy wyborców (głosuj±cy w II turze nie mógł zobaczyć, czy w I kto¶ się za niego nie podpisał). Wcze¶niej listy wyborcze były ł±czne.

   Taka to bananowo-SBcka demokracja dla naiwnych.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-21 17:01:17
Autor: Dysiek
[...]

G*** prawda. Siedzialem wtedy w komisji i mielismy listy z I tury.

Dysiek

Data: 2010-11-21 17:44:04
Autor: neoniusz
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 10-11-21 17:01, Dysiek pisze:
   O tym, Âże oszustwa w polskich wyborach s± norm±, ¶wiadczy chociaÂżby
fakt, Âże w wyborach prezydenckich w drugiej turze byÂły nowe listy wyborcĂłw
(g³osuj±cy w II turze nie móg³ zobaczyæ, czy w I kto¶ siê za niego nie
podpisaÂł).

G*** prawda. Siedzialem wtedy w komisji i mielismy listy z I tury.

Ja tez siedzialem i byly nowe listy.

Data: 2010-11-21 17:51:34
Autor: Dysiek
Wybory - ktos glosowal za mnie.

G*** prawda. Siedzialem wtedy w komisji i mielismy listy z I tury.

Ja tez siedzialem i byly nowe listy.

No to nie wiem, jestem pewny, ze u nas byly stare na sto% bo jeden koles sie zle podpisal (nie byl na I turze i na II podpisal sie w I) i musielismy sie tlumaczyc.

Dysiek

Data: 2010-11-21 18:54:20
Autor: Maciek
Wybory - ktos glosowal za mnie.
begin o nicku Liwiusz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
   O tym, ĹĽe oszustwa w polskich wyborach sÄ… normÄ…, Ĺ›wiadczy chociaĹĽby
fakt, że w wyborach prezydenckich w drugiej turze były nowe listy
wyborców (głosujący w II turze nie mógł zobaczyć, czy w I ktoś się za
niego nie podpisał). Wcześniej listy wyborcze były łączne.

   Taka to bananowo-SBcka demokracja dla naiwnych.
Właśnie! Wybory prezydenckie były sfałszowane i uzurpator wygrał przez
pomyłkę. Prezes to jasno powiedział. --
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-11-21 19:01:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-21 18:54, Maciek pisze:
[...]

   Szeremietiewa uniewinnili, kiedyĹ› Komorowski obiecywaĹ‚, ĹĽe jeĹ›li tak bÄ™dzie, wycofa siÄ™ z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest czĹ‚owiekiem honorowym. Ma teraz okazjÄ™ udowodnić czy speĹ‚nia swoje obietnice, czy jest po prostu ... ech, szkoda sĹ‚Ăłw.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-21 12:36:08
Autor: witek
Wybory - ktos glosowal za mnie.
On 11/21/2010 12:01 PM, Liwiusz wrote:

będzie, wycofa się z polityki.

polityka sie wycofała, wiec on juz nie musi.

Data: 2010-11-21 19:25:56
Autor: Maciek
[...]

będzie, wycofa się z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest człowiekiem
honorowym. Ma teraz okazję udowodnić czy spełnia swoje obietnice, czy
jest po prostu ... ech, szkoda słów.
Kosy na sztorc i hajda! Tylko Powstanie Narodowe może uratować wolną Polskę!
Niech ĹĽyje prezes i Chrystus w Ĺšwiebodzinie!

Data: 2010-11-21 23:51:45
Autor: p 47

Użytkownik "Maciek" <maciek@emti.one.nospam.pl> napisał w wiadomości news:4ce96434$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To są prymitywne demagogiczne chwyty, które nie zmieniają faktu, ze gajowy Bronek wciaskał kit i nie jest człowiekiem, który szanuje swoje słowo, a takze że rzucał potwarze na innych. Przypominam, ze to działo się w okresie najwiekszych przetargów w wojsku i po wyslizganiu Szeremietewa to Bronek przejął decydowanie o przyznaniu zamówien (na F16, Rosomaki i Spiki). A jak mawia Michalkiewicz, tylko z kurzu przy przeliczaniu tych dziesiątków miliardów powstać mogło wiele starych fortun;-))

Data: 2010-11-22 06:16:11
Autor: spp
W dniu 2010-11-21 23:51, p 47 pisze:

A jak mawia Michalkiewicz, tylko z kurzu przy
przeliczaniu tych dziesiątków miliardów powstać mogło wiele starych
fortun;-))

Ten Michalkiewicz wyglÄ…da mi na kaprala Jedziniaka. :)

--
spp

Data: 2010-11-22 19:31:21
Autor: Hades
Wybory - ktos glosowal za mnie.
Użytkownik "spp"
[...]

Jesli ten kapral to od dziadka Poszepszynskiego to byl to zdecydowanie
kapral Idziniak.
AM

Data: 2010-11-22 20:09:04
Autor: spp
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 2010-11-22 19:31, Hades pisze:

Ten Michalkiewicz wygl�da mi na kaprala Jedziniaka. :)
spp

Jesli ten kapral to od dziadka Poszepszynskiego to byl to zdecydowanie
kapral Idziniak.

Upieram się przy swoim, aczkolwiek rzeczywiście to nazwisko trzeba umieć wypowiadać. :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzina_Poszepszyńskich

--
spp

Data: 2010-11-22 07:09:51
Autor: Johnson
Liwiusz pisze:

  Szeremietiewa uniewinnili, kiedyĹ? Komorowski obiecywaĹ?, ĹĽe jeĹ?li tak bÄ?dzie, wycofa siÄ? z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest czĹ?owiekiem honorowym.

Polityk i człowiek honorowy to dwie sprzeczno¶ci. Nie b±dĽ naiwny.

--
@2010 Johnson
Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

Data: 2010-11-22 14:31:33
Autor: Przemek
Wybory - ktos glosowal za mnie.

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icbmpv$qp3$1news.onet.pl...
begin o nicku Liwiusz napisał(a) na pl.soc.prawo następuj±ce bzdety:

[...]

Wła¶nie! Wybory prezydenckie były sfałszowane i uzurpator wygrał przez
pomyłkę. Prezes to jasno powiedział.

  Szeremietiewa uniewinnili, kiedy¶ Komorowski obiecywał, że je¶li tak będzie, wycofa się z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest człowiekiem honorowym. Ma teraz okazję udowodnić czy spełnia swoje obietnice, czy jest po prostu ... ech, szkoda słów.

-- Liwiusz

Kiedys Korwin mowil ze w jakichs wyborach ludzie glosowali na niego lub na UPR i goscie zrobili zdjecie swych kart komrka- przychodza rano zobaczyc liste wynikow i sie okazalo ze nikt nie glosowal na UPR  lub niego (nie pamietam dokladnie o ktore wybory chodzilo).

Przemek

Data: 2010-11-22 14:39:35
Autor: MW
W dniu 2010-11-22 14:31, Przemek pisze:

[...]

KojarzÄ™ to,
Podopisywano krzyżyki tworząc głos nieważny.

p,M

Data: 2010-11-22 14:42:07
Autor: spp
W dniu 2010-11-22 14:39, MW pisze:

[...]

Tak? Ale to mówił Korwin Mikke - polityk. A wszyscy politycy kłamią. :)

--
spp

Data: 2010-11-22 15:13:16
Autor: MW
Wybory - ktos glosowal za mnie.
W dniu 2010-11-22 14:42, spp pisze:
[ciach]
A wszyscy politycy kłamią. :)

Trudno się nie zgodzić.

http://rozliczplatforme.pl/
http://www.skubi.net/obiecanki2-a6.html

p,M

Data: 2010-11-24 09:22:58
Autor: Massai
Przemek wrote:

> [...]
rano zobaczyc liste wynikow i sie okazalo ze nikt nie glosowal na UPR
lub niego (nie pamietam dokladnie o ktore wybory chodzilo).

Nie wiem jak tam z korwinem było, ale w czasie studiów sam zagłosowałem
na jednego kandydata i ze zdziwieniem się po wyborach dowiedziałem że w
tym okręgu NIKT na niego nie zagłosował.

Przy czym był to okręg mocno studencki (osiedle PrzyjaĽń na Jelonkach),
a ten kandydat miał duże poparcie studentów...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-24 10:30:53
Autor: Henry(k)
Dnia Wed, 24 Nov 2010 09:22:58 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Nie wiem jak tam z korwinem było, ale w czasie studiów sam zagłosowałem
na jednego kandydata i ze zdziwieniem się po wyborach dowiedziałem że w
tym okręgu NIKT na niego nie zagłosował.

I co z tym zrobiłe¶?

Henry

Data: 2010-11-24 10:46:38
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-24 10:30, Henry(k) pisze:
[...]

   A co można było zrobić? Takich sygnałów było wiele, z wielu wyborów i z wielu lokali wyborczych.

   Ale jak były pomysły, aby wła¶nie fotografować karty wyborcze itp., to już "o¶wieceni" przypinali takim osobom łatkę teorii spiskowych i oszołomów. Taka to nasza polska bantukracja.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-24 11:31:20
Autor: Tomasz Chmielewski
On 24.11.2010 10:22, Massai wrote:

[...]

Zupelnie nikt, zadnego glosu?

To juz nawet w bananowych republikach staraja sie, aby oponent dostal chociaz kilka glosow.

A tu zupelnie zero, gdzie kandydat cieszyl sie duzym poparciem :)) Strasznie pewni siebie musza byc ci, ktorzy dokonuja takich falszerstw, i do tego taka konspiracja :))

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-11-24 11:54:28
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
W dniu 24.11.2010 11:31, Tomasz Chmielewski pisze:

A tu zupelnie zero, gdzie kandydat cieszyl sie duzym poparciem :))
Strasznie pewni siebie musza byc ci, ktorzy dokonuja takich falszerstw,
i do tego taka konspiracja :))

Internet przyjmie wszystko.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-11-24 17:55:46
Autor: Massai
Tomasz Chmielewski wrote:

> [...]

Strasznie pewni siebie musza byc ci, ktorzy dokonuja takich
falszerstw, i do tego taka konspiracja :))

Autentycznie, nikt. Chodziło o wybory w 1995, i z tego co słyszałem
-wielu studentów się wybierało zagłosować na Zielińskiego.
Sam na niego głosowałem.
A tu kuĽwa - na wywieszonej kartce zero głosów.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-23 14:13:49
Autor: Tapatik
Użytkownik Liwiusz napisał:

[...]

Swojego czasu uczestniczyłem w pracach w komisji wyborczej.
Moim zdaniem to co piszesz to jaki¶ ewenement, bo musieli by być w to zamieszani wszyscy członkowie komisji.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-11-24 23:52:41
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-23 14:13, Tapatik pisze:

Swojego czasu uczestniczyłem w pracach w komisji wyborczej.
Moim zdaniem to co piszesz to jaki¶ ewenement, bo musieli by być w to
zamieszani wszyscy członkowie komisji.

A jaki to problem w małym mie¶cie czy dzielnicy?

--

Tomy M.

Data: 2010-11-24 17:13:17
Autor: witek
On 11/24/2010 4:52 PM, Tomy M. wrote:
[...]

taki sam jak w duzym.
w komisji zwykle s± przedstawiciele róznych grup i wcale nie maj± ochoty nadstawić własnego karku dla sprawy innych.

Cieżko jest pojedynczego policjanta namówić na łapówkę, a dwóch to już szczególnie, bo kazdy się boi, a tym mówisz o namówieniu sporej grupy osób. realne, ale mało prawdopodobne. 15 lat temu bardziej. można było zrobić sobie jaja bo i tak nikt by jednemu protestuj±cemu ludĽkowi nie uwierzył.
Przy dzisiejszych ukrytych dyktafonach, kamerach i bóg wie czym jeszcze żadna komisja się nie podłoży.

Data: 2010-11-29 14:10:14
Autor: Tapatik
Użytkownik Tomy M. napisał:
[...]

Proszę bardzo:
W wyborach uczestnicz± partie A i B.
W komisji s± sympatycy partii A oraz sympatycy partii B.

Jak sobie wyobrażasz sfałszowanie wyników głosowania, skoro w sali s± cały czas sympatycy zarówno jednej i drugiej partii?
I s± podczas otwierania urny wyborczej?
I liczenia głosów?
I każdy każdemu patrzy na ręce?

WyobraĽ sobie przewodnicz±c± komisji, która zarz±dziła głosowanie nad każd± w±tpliw± kartk±! KAŻDˇ!!!
Cała komisja gapiła się na kartkę, a potem głosowała, czy ten gryzmoł można uznać za krzyżyk (i tym samym głos uznać za ważny), czy też nie.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-11-29 17:15:30
Autor: Papuso Smurfo
Órzytkownik "Tapatik" napisał :
[...]

wistarczy aby na przykład sympatycy partii B obecni przy urnach byli
przekupni, a sympatycy partii A mysponowali wymagan± sum±,

wystarczy że sympatyczy partii B byli takimi tępakaki jak ty (wiadomo, nie
każdy jest inteligentny) i nie mieli pojęcia o możliwych sztuczkach nie
uchwytnych przy liczeniu głosów:O)
a jak pokazuje praktyka, nawet jak co¶ wykryj± i zgłosz± sprzeciwy to i tak
nie ma to znaczenia, bo fszystko jest nadzorowane z moskfy i usraela a im to
na renke:O)

Wybory - ktos glosowal za mnie.