Wybory po naszemu

Data: 2014-11-24 22:23:17
Autor: T.
Wybory po naszemu
W normalnych krajach jest taka procedura:

Wybory -> liczenie wyników -> ogłoszenie wyników.

U nas jest tak:

Wybory -> liczenie wyników -> korygowanie wyników -> ogłoszenie skorygowanych wyników

Nawet TVN musiał na stronę swojej Telegazety wstawić tytuł: "Skorygowane oficjalne wyniki wyborów..." :-)

Ciekaw jestem co na to Bronisław i święta Monika :-)

T.

Data: 2014-11-24 20:05:12
Autor: Stachu Chebel
Wybory po naszemu
W dniu poniedzia³ek, 24 listopada 2014 22:23:20 UTC+1 u¿ytkownik T. napisa³:
W normalnych krajach jest taka procedura:

Wybory -> liczenie wyników -> og³oszenie wyników.

U nas jest tak:

Wybory -> liczenie wyników -> korygowanie wyników -> og³oszenie skorygowanych wyników

Nawet TVN musia³ na stronê swojej Telegazety wstawiæ tytu³: "Skorygowane oficjalne wyniki wyborów..." :-)

Jeste¶my awangard± w EU-ko³chozie!!  Tak sie to robi ...wa Panowie !!
I z ca³ym szacunkiem do wyborców spod znaku "K¯Y¯A", bêdziecie najprawdopodobniej w kolejnych wyborach mieli kolejne utrudnienie. Zamiast "k¿y¿yka", trza bêdzie zrobiæ tzw. "ptaszka" w kratce na "TAK". To takie "V", ino ciuta pokrzywione. "K¯Y¯" bedzie uznany jako g³os niewa¿ny, ale za to ¶rodowiska k¿y¿olubne bêd± mia³y podstawy do marszów, preczów z komun±, i takie tam..

Ciekaw jestem co na to Bronis³aw i ¶wiêta Monika :-)

Gupi¶ cyco?! Nic !!

Data: 2014-11-25 15:29:26
Autor: Mark Woydak
Wybory po naszemu

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:5473a1c6$0$18074$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wyniki wyborów sa wtedy i tylko wtedy prawdziwe jeżeli wygrywa je PiS, a ponieważ ÓSMY raz PiS przeypał to wszystkie ostatnie wybory zostały sfałszowane.

MW

Wybory po naszemu