Wybory pod kontrolą obywatelską!

Data: 2015-02-19 21:21:04
Autor: XL
Wybory pod kontrolą obywatelską!
"Szanowni Państwo,

dziś dotykam gorącego tematu, jakim są WYBORY. To esencja demokracji i
chyba nikt nie ma wątpliwości, jak ważna jest ich przejrzystość, uczciwe
liczenie głosów oraz podawanie wyników bez zwłoki.

Rusza Ruch Kontroli Wyborów! I rozpoczyna od petycji skierowanej do
Państwowej Komisji Wyborczej, w której - jako podpisujący - prosimy o
wprowadzenie prostej praktyki. Apelujemy o to, aby skany lub zdjęcia
protokołów wszystkich komisji obwodowych znalazły się na stronie
internetowej PKW NIEZWŁOCZNIE po zakończeniu liczenia głosów w tych
komisjach:

http://citizengo.org/pl/do-pkw-o-niezwloczna-publikacje-skanow-lub-zdjec-protokolow-wyborczych

Skoro tak wiele wątpliwości podczas ostatnich wyborów samorządowych
wzbudzają różnice w wynikach, społeczny Ruch Kontroli Wyborów proponuje
proste rozwiązanie. Każda Komisja Obwodowa w chwili sporządzenia protokołu,
powinna go zeskanować (albo zrobić czytelne zdjęcie) i przesłać go na
stronę PKW. Tą drogą każdy zainteresowany mógłby szybko podliczyć protokoły
w swoim okręgu. To rozwiązanie jest bardzo dobrym pierwszym krokiem do
uniknięcia problemów, z jakimi spotkaliśmy się jesienią zeszłego roku. Do
wprowadzenia takiej praktyki nie potrzeba zmian prawnych, gdyż taka decyzja
wypływa z kompetencji PKW.

Jak pisze pan Józef Orzeł, autor petycji reprezentujący Klub Ronina oraz
Ruch Kontroli Wyborów, "w ostatnich wyborach samorządowych było (wg PKW)
ponad 5 mln nieważnych głosów. Wyniki podane przez PKW różniły się od exit
polls (czyli od wyników sondażowych przeprowadzanych w dniu wyborów -
przyp. MK) tak, że eksperci nie umieją tego wytłumaczyć. Na Śląsku okręgowa
komisja wyborcza wysłała do PKW 2 zbiorcze protokoły z wynikami różniącymi
się o 130 tys. głosów. PKW do dziś nie opublikowała całościowych wyników
wyborów listopadowych itd. Itd."

Zachęcam Państwa do podpisów pod petycją (ja już podpisałam):
http://citizengo.org/pl/do-pkw-o-niezwloczna-publikacje-skanow-lub-zdjec-protokolow-wyborczych

Zapraszajmy naszych znajomych, aby też poparli akcję. To akcja łącząca
wszystkich, którym zależy na tym, aby głosy liczone były uczciwie, a
społeczeństwo mogło ten proces kontrolować.

Serdecznie pozdrawiam wraz z całym Zespołem CitizenGO

Magdalena Korzekwa

Campaigns Director

PS. Petycję w sprawie filmu "Ida" podpisało już 51.285 Polek i Polaków (a
film obejrzało w Polsce 100 tys. widzów). O naszej aktywności w tej sprawie
powiedziały duże, małe i ogromne media polskie i zagraniczne, nierzadko na
swoich pierwszych stronach. Dzięki petycji przypomnieliśmy światu prawdę o
naszej historii. Dziękuję autorowi petycji, panu Maciejowi Świrskiemu oraz
wszystkim Sygnatariuszom! Jeszcze można się dopisywać:
http://citizengo.org/pl/15781-w-sprawie-filmu-ida.

PS. Nie zapomnijmy podpisać się pod nową petycją dotyczącą wyborów:
http://citizengo.org/pl/do-pkw-o-niezwloczna-publikacje-skanow-lub-zdjec-protokolow-wyborczych.
I zaprosić do podpisania znajomych!"

--
XL CitizenGO jest organizacją aktywnych obywateli,którzy bronią życia
człowieka, rodziny i płynących z godności człowieka podstawowych wolności.

Data: 2015-02-19 20:25:19
Autor: masti
XL wrote:

"Szanowni Państwo,

dziś dotykam gorącego tematu,

jakim jest pisanie nie na tę grupę co trzeba

FUT: pl.soc.polityka

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-19 21:42:38
Autor: XL
Dnia Thu, 19 Feb 2015 20:25:19 +0000 (UTC), masti napisał(a):

XL wrote:

"Szanowni Państwo,

dziś dotykam gorącego tematu,

jakim jest pisanie nie na tę grupę co trzeba

FUT: pl.soc.polityka

Przecież wybory mają BEZPOŚREDNI wpływ na Twój DOM.

Data: 2015-02-19 14:59:25
Autor: Pszemol

XL wrote:

"Szanowni Państwo,

dziś dotykam gorącego tematu,

jakim jest pisanie nie na tę grupę co trzeba

FUT: pl.soc.polityka

Przecież wybory mają BEZPOŚREDNI wpływ na Twój DOM.

Jasne, tak samo jak rowery i medycyna...
Co nie znaczy że trzeba tu pisać o jednych lub drugiej.

Data: 2015-02-19 22:03:36
Autor: XL

XL wrote:

[...]

Ależ właśnie tu TRZEBA - jeśli ktoś ma choćby minimum świadomości
obywatelskiej, to wie, ze DOM to coś więcej niż cieknący kran, pompka do
kibla czy trawnik :->

Data: 2015-02-19 15:12:55
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:u20z8wmzg33l$.1nzfikitlzpxg.dlg40tude.net...
XL wrote:

[...]

Ktoś z minimum świadomości zrozumie dlaczego grupy
dyskusyjne podzielone są tematycznie i dlaczego ktoś,
kto chce o polityce czytać może sobie czytać pl.soc.polityka
a ktoś, kto nie chce o polityce czytać odbierze Twoje teksty
jak wpychanie mu w gardło czegoś czego nie chce.
Nie narzucaj się! Pisz na temat. To nie słup ogłoszeniowy.

Data: 2015-02-19 23:00:45
Autor: Jarosław Sokołowski
Pan Pszemol napisał:

[...]

O, to jest trafna uwaga. I być może świetna sposobność ku temu,
by wszcząć dyskusję na znany temat: "a w domu wszyscy zdrowi?".

Jarek

--
W związku z tym się zapytuję pana profesora,
czy tak może postępować osoba niechora.

Data: 2015-02-20 20:11:15
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-19 23:00, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
Pan Pszemol napisał:

[...]

Na medycynie cisza, więc może uznajmy, że tak...

Data: 2015-02-21 13:45:22
Autor: krys

Pan Pszemol napisał:

[...]

Albo wręcz przeciwnie...

J. ze szklanką do połowy pustą

www.kontestacja.com

Data: 2015-02-20 12:05:16
Autor: adam
W dniu 2015-02-19 o 23:09, XL pisze:
...DOM to coś więcej niż cieknący kran, pompka do kibla czy trawnik.

Masz w domu trawnik?

Data: 2015-02-20 13:08:16
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:05:16 +0100, adam napisał(a):

W dniu 2015-02-19 o 23:09, XL pisze:
...DOM to coś więcej niż cieknący kran, pompka do kibla czy trawnik.

Masz w domu trawnik?

O, jaki rezolutny chłopczyk. Ile Ty masz latek, Adasiu?
http://tiny.pl/q31x9

Data: 2015-02-20 13:04:53
Autor: Robson
Wybory pod kontrolą obywatelską!
...DOM to coś więcej niż cieknący kran, pompka do kibla czy trawnik.

Jesteś niespełnionym belfrem, który dorwał się do internetu i próbuje być szeryfem, bo cię bachory nie słuchały.
Opis grup usenetowych:
http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.3.html

grupa pl.rec.dom        Dom - budynek i miejsce w ktorym sie zyje.

Koniec i kropka.

Data: 2015-02-20 13:25:34
Autor: XL
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:04:53 +0100, Robson napisał(a):

miejsce w ktorym sie zyje.

Dla niektorych ich "miejsce" to tylko ich 4 ściany. Dla większości jednak
Polska. I już wiadomo, co tu za grupa jest.

Data: 2015-02-20 11:25:23
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:ilmmqni4e6dy.1o1qgzz0grnj7.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:04:53 +0100, Robson napisał(a):

miejsce w ktorym sie zyje.

Dla niektorych ich "miejsce" to tylko ich 4 ściany.
Dla większości jednak Polska. I już wiadomo, co tu za grupa jest.

pl.soc.polityka? Dobrze zgadłem?

Data: 2015-02-20 20:12:40
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 18:25, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
[...]

Patrząc po niektórych to pl.s-f.polityka.

Data: 2015-02-20 16:00:49
Autor: Robson
W dniu 2015-02-20 o 13:25, XL pisze:
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:04:53 +0100, Robson napisał(a):

miejsce w ktorym sie zyje.

Dla niektorych ich "miejsce" to tylko ich 4 ściany. Dla większości jednak
Polska. I już wiadomo, co tu za grupa jest.

A czemu nie Droga Mleczna?

Data: 2015-02-20 16:05:34
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:00:49 +0100, Robson napisał(a):

[...]

Oczywiście. Ale jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz - no to dalej
pozwalaj robić ze sobą wszystko.

Data: 2015-02-20 21:45:34
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.02.2015 o 13:25, XL pisze:
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:04:53 +0100, Robson napisał(a):

miejsce w ktorym sie zyje.

Dla niektorych ich "miejsce" to tylko ich 4 ściany. Dla większości jednak
Polska. I już wiadomo, co tu za grupa jest.

Wypad z tą polityką, tępa kretynko!

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-02-20 07:37:40
Autor: Robson
Wybory pod kontrolą obywatelską!

Przecież wybory mają BEZPOŚREDNI wpływ na Twój DOM.

Tak jak na komputery, samochody i sex. Tam też napisz.

Data: 2015-02-21 13:49:42
Autor: krys
Robson wrote:

Przecież wybory mają BEZPOŚREDNI wpływ na Twój DOM.

Tak jak na komputery, samochody i sex. Tam też napisz.

"Nie życz drugiemu, co tobie niemiłe"

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-02-23 08:56:54
Autor: Robson
Wybory pod kontrolą obywatelską!

"Nie życz drugiemu, co tobie niemiłe"

W sumie racja, co mi ludzie z tych grup zawinili, żeby na nich trola nasyłać... ;)

Data: 2015-02-23 13:44:17
Autor: XL
Dnia Mon, 23 Feb 2015 08:56:54 +0100, Robson napisał(a):

"Nie życz drugiemu, co tobie niemiłe"

W sumie racja, co mi ludzie z tych grup zawinili, żeby na nich trola nasyłać... ;)

Jeśli są równie tępi, jak wielu tutejszych, to zaiste, tak, jestem trollem
- każdy, kto wkracza z wiedzą w niedoksztakcony tłum jest trollem.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-23 15:36:36
Autor: Robson
W dniu 2015-02-23 o 13:44, XL pisze:
[...]

Co ci kobieto po tej wiedzy, jeśli nie umiesz z niej skorzystać? Widać, że do szkoły niosłaś nie kaganek ale kaganiec oświaty.

Data: 2015-02-23 19:14:31
Autor: XL
Dnia Mon, 23 Feb 2015 15:36:36 +0100, Robson napisał(a):

[...]

Wprost bije od ciebie ta światłość.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-24 08:31:33
Autor: Robson
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Wprost bije od ciebie ta światłość.

Ja, na szczęście, miałem mądrych nauczycieli, nie takich jak ty. I nauczyli mnie, że jeśli grupa jest o domach, mieszkaniach i przyległościach to się jej nie zaśmieca wszystkim. Z mojej strony EOT, bo jak mówią, z idiotą się nie dyskutuje, bo sprowadza człowieka do swojego poziomu i pokonuje doświadczeniem.

Data: 2015-02-24 12:29:49
Autor: XL
Dnia Tue, 24 Feb 2015 08:31:33 +0100, Robson napisał(a):

Z mojej strony EOT, bo jak mówią, z idiotą się nie dyskutuje, bo sprowadza człowieka do swojego poziomu i pokonuje doświadczeniem.

Toteż ja z tobą nie _dyskutuję_ - jak zauważyłeś.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-19 22:18:10
Autor: Jarosław Sokołowski
masti pisze:

"Szanowni Państwo,

dziś dotykam gorącego tematu,

jakim jest pisanie nie na tę grupę co trzeba

FUT: pl.soc.polityka

E, nawet tam będzie to NTG. Jest przecież specjalna grupa
pl.soc.polityka.wybory

Jarek

PS: pl.rec.paranoja też jest.

--
Tyle dzisiaj, tyle się dzisiaj stało
Boli mnie serce, boli mnie całe ciało

Data: 2015-02-19 21:36:18
Autor: koń Fritz i jego pan dr Schultz
W dniu 2015-02-19 o 21:21, XL pisze:
  Każda Komisja Obwodowa w chwili sporządzenia protokołu,
powinna go zeskanować

Ale one są tajne i co zrobisz?

Data: 2015-02-19 21:40:48
Autor: XL
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia Thu, 19 Feb 2015 21:36:18 +0100, koń Fritz i jego pan dr Schultz
napisał(a):

W dniu 2015-02-19 o 21:21, XL pisze:
  Każda Komisja Obwodowa w chwili sporządzenia protokołu,
powinna go zeskanować

Ale one są tajne i co zrobisz?

Chodzi o PROTOKÓŁ - tajność dotyczy danych osobowych wyborców.

Data: 2015-02-19 23:54:42
Autor: koń Fritz i jego pan dr Schultz
W dniu 2015-02-19 o 21:40, XL pisze:
Chodzi o PROTOKÓŁ - tajność dotyczy danych osobowych wyborców.

Nie wiem, dostępu do kart z głosami nieważnymi jest na wniosek sądu.

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/11/psychuszki-jerzy-wasiukiewicz.jpg

Data: 2015-02-20 00:17:00
Autor: XL
Wybory pod kontrolą obywatelską!

W petycji chodzi o same protokoły.

Data: 2015-02-20 05:50:07
Autor: MarkWoydak

napisał(a):

[...]

W tyłek wsadź tą swoją "petycję". Chcesz po naszych plecach dopchać się do koryta?

MW

Data: 2015-02-20 19:46:15
Autor: u2
W dniu 2015-02-20 o 05:50, MarkWoydak pisze:
W petycji chodzi o same protokoły.

W tyłek wsadź tą swoją "petycję". Chcesz po naszych plecach dopchać się
do koryta?

XL boj sie, ubek pajdak nie chce ustapic tobie miejsca przy korycie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-20 20:03:54
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 19:46:15 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Tylko że ja tam się nie pcham - ale jego odciągnę tak czy siak :-)
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-19 21:46:23
Autor: XL
napisał(a):

W dniu 2015-02-19 o 21:21, XL pisze:
  Każda Komisja Obwodowa w chwili sporządzenia protokołu,
powinna go zeskanować

Ale one są tajne i co zrobisz?

http://www.szkolnictwo.pl/szukaj,Tajno%C5%9B%C4%87_wybor%C3%B3w

Protokoły nie są tajne - nie zawierają danych osobowych wyborców.

Data: 2015-02-20 19:25:29
Autor: MarkWoydak

napisał(a):

[...]

Co ty powiesz? Spadaj agitatorze.

MW

Data: 2015-02-20 13:59:19
Autor: Budzik
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Użytkownik koń Fritz i jego pan dr Schultz "dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com ...

  Każda Komisja Obwodowa w chwili sporządzenia protokołu,
powinna go zeskanować

Ale one są tajne i co zrobisz?

Protokół z wynikami? Cos pomyliłes...

Data: 2015-02-19 21:59:28
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.02.2015 o 21:21, XL pisze:
"Szanowni Państwo,

dziś dotykam gorącego tematu, jakim są WYBORY. To esencja demokracji i

NTG, kretynko.

[ciach bełkot moherówy]

Data: 2015-02-19 22:01:41
Autor: XL
Dnia Thu, 19 Feb 2015 21:59:28 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

W dniu 19.02.2015 o 21:21, XL pisze:
"Szanowni Państwo,

dziś dotykam gorącego tematu, jakim są WYBORY. To esencja demokracji i

NTG, kretynko.

[ciach bełkot moherówy]

Kretynie, już dawno masz ciachnięte.

Data: 2015-02-20 08:20:18
Autor: u2
[...]

oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby dac motlochowi wladze:)

Data: 2015-02-20 11:53:14
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 08:20:18 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Owszem.Trzeba sie starać im utrudniać życie przynajmniej.

tworza mowe nienawisci".

100/100

Data: 2015-02-20 13:41:30
Autor: u2
W dniu 2015-02-20 o 11:53, XL pisze:
oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
dac motlochowi wladze:)
Owszem.Trzeba sie starać im utrudniać życie przynajmniej.

chyba nie znasz kasty sadowniczej w III RP, to w prostej linii spadkobierca PRL, a PKW to ich najwieksza fucha po latach sądzenia opozycji w PRL:)

Data: 2015-02-20 13:42:55
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:41:30 +0100, u2 napisał(a):

chyba nie znasz kasty sadowniczej w III RP, to w prostej linii spadkobierca PRL, a PKW to ich najwieksza fucha po latach sądzenia opozycji w PRL:)

Znam. Nowy skład PKW jest z tych.

Data: 2015-02-20 11:56:20
Autor: XL
[...]

Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na stołkach.
Warto by było nóżki podpiłować...

Data: 2015-02-20 11:08:48
Autor: masti
XL wrote:

Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na stołkach.

nie ma to jak pieprzyć bez żadnej wiedzy. Cały skład PKW podał się do
dymisji po ostatnich wyborach.

Warto by było nóżki podpiłować...

warto się douczyć zanim się otworzy usta

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 13:20:34
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 11:08:48 +0000 (UTC), masti napisał(a):

XL wrote:

[...]

No to doucz się!
http://niezalezna.pl/62060-oto-nowy-sklad-pkw

Data: 2015-02-20 12:27:07
Autor: masti

XL wrote:

[...]

Dodano: 04.12.2014 [15:13]
nadal żyjesz w PRLu?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 13:30:35
Autor: XL

XL wrote:

[...]

A co, już nieaktualny ten nowy skład? jest znowu jakiś nowy??? To dawaj,
przejrzymy.
:->

Data: 2015-02-20 12:40:46
Autor: masti

XL wrote:

[...]

w grudniu 2014 była komuna?
Może wyjdź z grajdołka i rozejrzyj się wokół

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 13:44:57
Autor: XL

XL wrote:

[...]

A co "nowi" to mianowani na sędziów niby kiedy zostali? W grudniu 2014?
To stare kozły, zasiedziałe na stołkach sędziowskich - od komuny. Albo ich
potomkowie z tego samego klanu.

Data: 2015-02-20 12:46:11
Autor: masti

XL wrote:

[...]

to powiedz od razu, ze hitlerowcy bo ich rodzice urodzili się za
hiltlera

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 14:53:37
Autor: XL

http://www.wykop.pl/ramka/1343823/komunistyczne-klany/

Data: 2015-02-20 15:40:37
Autor: masti
XL wrote:

Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:46:11 +0000 (UTC), masti napisał(a):

to powiedz od razu, ze hitlerowcy bo ich rodzice urodzili się za
hiltlera

http://www.wykop.pl/ramka/1343823/komunistyczne-klany/

kończyłaś szkołę za komuny? To jesteś komunistką

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 17:10:34
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:40:37 +0000 (UTC), masti napisał(a):

XL wrote:

[...]

Mało tego, mój Ojciec był komunistą i nie wstydzę się go - bo był jednym z
tych niewielu, którzy wierzyli w tzw Czystą Ideę, wszystko (a było tego
mnóstwo) robił dla ludzi w swpim środowisku, za cp Go do dziś wdziecznie
pamiętają.
Nigdy NICZEGO nie zyskał, ani on, ani ja. Nie pchał się do żłoba, nie dbał
o tzw powiązania, koligacje itp. I dlatego doskonale różnię się od tych, o
których jest w linku.

Data: 2015-02-20 20:15:24
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
XL wrote:

[...]

Ale są potomkami Lecha.
Nie, nie Wawelskiego.

Data: 2015-02-20 21:49:11
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.02.2015 o 13:44, XL pisze:

A co "nowi" to mianowani na sędziów niby kiedy zostali? W grudniu 2014?
To stare kozły, zasiedziałe na stołkach sędziowskich - od komuny. Albo ich
potomkowie z tego samego klanu.

Ach, czyli wszech-grupowa sklonowana owca pragnie zastosować metodę Pol Pota? Wybić wszystkich którzy mieli czelność żyć wcześniej?

PS: przepraszam owce za takie porównane... xl-ka to raczej gówno w błyszczącym dresie...

Data: 2015-02-20 13:43:02
Autor: u2
W dniu 2015-02-20 o 11:56, XL pisze:
oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
dac motlochowi wladze:)
Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na stołkach.
Warto by było nóżki podpiłować...

to naiwne myslenie, Bronek Komoruski wyznaczyl ich na to miejsce, wiec sluza mu wiernie jak te pieski:)

Data: 2015-02-20 13:46:37
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:43:02 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Teraz Komoruski boi się być drugim Narutowiczem :->
http://natemat.pl/124821,komorowski-ostrzega-przed-kwestionowaniem-wynikow-wyborow-w-1922-to-skonczylo-sie-smiercia-narutowicza

Data: 2015-02-20 12:48:21
Autor: masti
XL wrote:

[...]

a Duda drugim Eligiuszem Niewiadomskim

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 13:59:20
Autor: Budzik
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Nie bój sie - PiS znajdzie inn powód zeby sie nad soba uzalać...

Data: 2015-02-20 12:44:12
Autor: zażółcony
Wybory pod kontrolą obywatelską!
W dniu 2015-02-19 o 21:21, XL pisze:
PS. Petycję w sprawie filmu "Ida" podpisało już 51.285 Polek i Polaków (a
film obejrzało w Polsce 100 tys. widzów).

Zachodzę w głowę, jak oni policzyli, ilu widzów oglądało "Idę" ...

Data: 2015-02-20 12:09:26
Autor: masti
zażółcony wrote:

W dniu 2015-02-19 o 21:21, XL pisze:
PS. Petycję w sprawie filmu "Ida" podpisało już 51.285 Polek i Polaków (a
film obejrzało w Polsce 100 tys. widzów).

Zachodzę w głowę, jak oni policzyli, ilu widzów oglądało "Idę" ...

tak samo jak inne filmy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 13:25:59
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:09:26 +0000 (UTC), masti napisał(a):

zażółcony wrote:

[...]

Ludzie chodzą do kina i PŁACĄ za bilety - proste.

Data: 2015-02-20 12:51:16
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:44:12 +0100, zażółcony napisał(a):

W dniu 2015-02-19 o 21:21, XL pisze:
PS. Petycję w sprawie filmu "Ida" podpisało już 51.285 Polek i Polaków (a
film obejrzało w Polsce 100 tys. widzów).

Zachodzę w głowę, jak oni policzyli, ilu widzów oglądało "Idę" ...

Może z GWna?
http://wyborcza.pl/1,75475,15536230,200_tys__widzow__Idy__we_Francji__Dwa_razy_wiecej.html?piano_t=1
:->

Data: 2015-02-20 17:59:18
Autor: Budzik
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

_K_I_N_O_ debilu

Hmm, przeciez mozna było na canal+ obejrzeć.
Tego nie uwzględnili...?

Data: 2015-02-20 19:49:04
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA447C09598C6Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

_K_I_N_O_ debilu

Hmm, przeciez mozna było na canal+ obejrzeć.
Tego nie uwzględnili...?

No nie, bo nie wyszło by in 100tys.

Data: 2015-02-20 20:02:17
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 18:59, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

_K_I_N_O_ debilu

Hmm, przeciez mozna było na canal+ obejrzeć.
Tego nie uwzględnili...?

Ikselki zapytaj, ona jest ekspertem od wszelakich porównań.

Data: 2015-02-20 18:30:25
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 18:19:23 +0100, Ghost napisał(a):

[...]

EMOTKA debilu.

--
XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 15:54:13
Autor: uzytkownik
Wybory pod kontrolą obywatelską!
In news:1df5ppnkqdd6$.1rsi8nfx04bbb$.dlg40tude.net,
*XL* <ikselk@gazeta.pl> typed:
"Szanowni Państwo,

dziś dotykam gorącego tematu, jakim są WYBORY.
/.../

Spadaj kretynko!

Data: 2015-02-20 15:59:57
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:54:13 +0100, uzytkownik napisał(a):

[...]

O, "uzytkownik" się znalazł. A won mi stąd.

Data: 2015-02-20 18:13:44
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-19 21:21, obywatel XL uprzejmie donosi:

PS. Petycję w sprawie filmu "Ida" podpisało już 51.285 Polek i Polaków (a
film obejrzało w Polsce 100 tys. widzów).

A te dwie liczby to się jakoś do siebie mają?
Bo średnio widzę sens ich zestawiania ze sobą...

Data: 2015-02-20 18:33:26
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 18:13:44 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

A to sobie z matmy o proporcji przypomnij.

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 11:50:08
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:og467pc5prhj.1caixl0zmuwdr$.dlg40tude.net...
[...]

Qrczakowi chodziło zapewne o brak sensu zestawiania
razem liczebności dwu RÓŻNYCH zbiorów...
Bo jak sama wiesz na swoim przykładzie, petycję
podpisują również ludzie, którzy filmu nigdy nie obejrzeli.

Data: 2015-02-20 18:57:35
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 18:50, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
[...]

Nie. Chodzi coś zupełnie innego, w jednym i drugim przypadku chodzi oczywiście o "luty"... hłe hłe

Data: 2015-02-20 20:57:50
Autor: FEniks
W dniu 2015-02-20 o 18:57, Qrczak pisze:
[...]

Luty zeszłego roku, dodajmy dla jasności, hłe hłe.

Ewa

Data: 2015-02-20 17:48:25
Autor: masti
XL wrote:

[...]

jadą dwa tramwaje. jeden zielony a drugi też w trampkach.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 17:59:17
Autor: Budzik
[...]

Ale przecież nawet na grupie były oswiadczenia ze ktos podpisał, ale filmu nie widział... BTW skąd wiedzą ile osób film oglądało?

Data: 2015-02-20 12:34:09
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA447C07EC1010budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nawet od osoby z którą właśnie wymieniłeś parę słów: XL oświadczała że nie oglądała i podpisała.

BTW skąd wiedzą ile osób film oglądało?

Chyba wiedzą ile biletów na film sprzedano?
Pirackich kopii pewnie nie liczyli... więc obejrzało pewnie więcej liczba tych, co bilety kupili.

Data: 2015-02-20 19:58:51
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 19:34, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
[...]

Dodaj sobie jeszcze tych, co Galę (czy inną Panią Domu) w ubiegłym roku sobie kupili za jedyne 9,99, bo dvd dodali. O ile kupili nie dlatego, by mieć świecący "wafel" pod piwny kufel.

Data: 2015-02-20 13:10:15
Autor: Pszemol
"Qrczak" <qr@qrnik.pl> wrote in message news:54e783e8$0$2209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiedziałem o takich dystrybucjach.
Widać liczba widzów jest dużo, dużo większa.

Data: 2015-02-20 20:16:31
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:10:15 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

"Gala" i "Pani domu"? - to ci publika, nie ma się co dziwić opiniom o
"wspaniałości" tego filmu 33333-|
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 13:25:50
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:s5kyxib3clux.tumu5r2ej607$.dlg40tude.net...
[...]

Czy zechciałabyś przybliżyć grupie swoją opinię na temat czytelnika "Gala" czy "Pani Domu"?

Czy sama miałaś z tymi publikacjami bezpośredni kontakt?

Data: 2015-02-20 20:33:15
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:25:50 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Z CZYTELNICZKAMI 3-]]]
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 13:42:32
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:snq1haffu5y9$.xe07ci8igqve$.dlg40tude.net...
[...]

Odpowiesz na pytania?

Data: 2015-02-20 21:08:54
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:42:32 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Odpowiedziałam jednym słowem na oba razem. Tu uszczegółowię: czytelnik "Gali" oraz "Pani Domu" to niewykształcony (ani
humanistycznie, ani ogólnie) Polak, kulturalnie nieobyty (nie czytający
literatury, nie znający nawet lektur szkolnych), niezorientowany w sytuacji
politycznej ani w żadnym innym aspekcie nie interesujący się własnym krajem
(w tym jego kulturą) - dlatego pozbawiony punktów odniesienia do oceny
faktycznych wartości filmu "Ida".

"Gala" i "Pani Domu" to czasopisma (a nie publikacje) o charakterze tzw
brukowców - dla porównania ich odpowiednikami w necie są strony typu
"Pudelek" i "Kozaczek" oraz zaiste "przeambitna" strona córki Donalda
Tuska, gdzie traktuje się o tym, co panna Tuskówna założyła pod spódniczkę
na imprezę (nawet można było swego czasu samemu dopasować skład bielizny
panny Tusk ubierając laleczkę-wycinankę o jej postaci).

Tak, miewam styczność z tymi czasopismami raz na miesiąc. Ciągle leżą u
fryzjera. Zażywam tej "kultury", kiedy dwie godziny muszę tam wysiedzieć
:->
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 14:36:08
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1tz855zwtx13v.v5jqo8bcloij.dlg40tude.net...
[...]

Chyba pisząc użyłaś niewidzialnego atramentu... bo nigdzie powyżej
nie widziałem odpowiedzi ani na pierwsze ani na drugie pytanie...
Dopiero teraz nam obszernie o sobie napisałaś:

[...]

Ilu takich czytelniczek miałaś okazję poznać osobiście że zdołałaś sobie
wyrobić na podstawie tej próbki tak doskonale szczegółową opinie na
temat grupy kilkuset tysięcy ludzi?

"Gala" i "Pani Domu" to czasopisma (a nie publikacje)

A to ciekawe. Czym się Twoim zdaniem od publikacji różnią? :-)
Bo dla mnie "czasopismo" to szczególny rodzaj ogólniejszego
pojęcia "publikacja". Coś tak jak jabłko to szczególny rodzaj owoca.

Tak, miewam styczność z tymi czasopismami raz na miesiąc. Ciągle leżą u
fryzjera. Zażywam tej "kultury", kiedy dwie godziny muszę tam wysiedzieć
:->

Zastanawiam się teraz dlaczego sama będąc takim "niewykształconym,
kulturalnie nieobytym, niezorientowanym w sytuacji politycznej ani
w żadnym innym aspekcie nie interesującym się własnym krajem,
pozbawiony punktów odniesienia do oceny faktycznych wartości filmu
"Ida" czytelnikiem brukowców podpisałaś petycję na temat tego filmu...
Dziwna to, zaprawdę, niekonsekwencja.

Data: 2015-02-20 22:20:22
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 14:36:08 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

A bo Ty "Galę" tylko czytasz - a tam jest wszytsko kawa na ławę :-]

[...]

Nie jestem czytelnikiem "Gali". RECENZENTEM.

Ilu takich czytelniczek miałaś okazję poznać

ILE. W tym momencie poznaję następnego.

osobiście że zdołałaś sobie
wyrobić na podstawie tej próbki tak doskonale szczegółową opinie na
temat grupy kilkuset tysięcy ludzi?

Prawie wszystkie nauczycielki, urzędniczki, sprzątaczki czytają tego typu
"publikacje". Tych pań znam dużo z samych bytności u fryzjera (tam się
dosyć dobrze ludzi poznaje, choćby tylko słuchając, co i jak mówią),
jakieś... 4*12*30=1440
CBOS robi badania na podobnych liczebnie grupach, a jakoś nie zgłaszasz
pretensji co do liczbowej reprezentatywności tych grup :-]

"Gala" i "Pani Domu" to czasopisma (a nie publikacje)

A to ciekawe. Czym się Twoim zdaniem od publikacji różnią? :-)

Publiką 3-)

Bo dla mnie

Dla Ciebie.

"czasopismo" to szczególny rodzaj ogólniejszego
pojęcia "publikacja". Coś tak jak jabłko to szczególny rodzaj owoca.

OWOCU. Czytelnik "Gali", prawda?
:-PPP

[...]

Przeczytałam, żeby móc zrecenzować. Powinno się wiedzieć, co jest jakie,
żeby to recenzować. I nie jest się z tego powodu zaraz "czytelnikiem".

podpisałaś petycję na temat tego filmu...
Dziwna to, zaprawdę, niekonsekwencja.

Gdzie tu widzisz niekonsekwencję? - nie odróżniasz petycji od recenzji? Po
to właśnie są recenzje, żeby się na nich można było oprzeć podpisując
petycję.  Czy obecnego prezydenta znają OSOBIŚCIE wszyscy jego wyborcy? - no popatrz,
a podoba im się.  :->
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 15:56:48
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:12b2z62jr234g.1wamg74qm5mze$.dlg40tude.net...
[...]

Acha :-)))

Ilu takich czytelniczek miałaś okazję poznać

ILE. W tym momencie poznaję następnego.

W przeciwieństwie do Ciebie, o istnieniu obu tytułów dowiedziałem
się dzisiaj. Do fryzjera wybieram się dopiero za tydzień, więc nie
sądzę abyśmy mogli się wymieniać opiniami o treści zawartej w tych
publikacjach conajmniej do tego czasu :-))

Prawie wszystkie nauczycielki, urzędniczki,
sprzątaczki czytają tego typu "publikacje".

A po czym poznajesz, że są czytelniczkami a nie recenzentkami? :-)
Może u tego samego fryzjera wzięły brukowca do ręki z tego
samego powodu co Ty go bierzesz ZA KAŻDYM RAZEM ?

O, już oswoiłaś się widzę ze słowem "publikacja".
Czyżbyś sprawdziła znaczenie tego słowa
i już mnie nie będziesz niesłusznie poprawiać?
Mogłabyś przeprosić za swoją pomyłkę...

[...]

Widzę, że pomyliłaś małą grupkę ludzi skoncentrowaną w Twojej
okolicy chodzących do tego samego fryzjera pewnie w podobnej
grupie wiekowej zbieraną na przestrzeni 30 lat, być może z wieloma
powtórzeniami tych samych osób liczonych wielokrotnie z badaniami
CBOSu gdzie dobiera się próbkę być może równieliczebną ale
składającą się z ludzi różniących się płcią, statusem społecznym,
wykształceniem, wiekiem i poziomem kultury :-) Dobre!

[...]

Dla mnie recenzent to szczególny rodzaj czytelnika, zwłaszcza
jeśli czyta się publikację regularnie, jak to sama opisałaś...
A więc będąc recenzentem jesteś dla mnie również czytelnikiem.
Czy tego chcesz czy nie chcesz...

[...]

Rozumiem, że do podpisania petycji na temat filmu nie jest potrzebne
wiedzieć jaki jest ten film i co w nim było jak przedstawione?

Data: 2015-02-20 23:15:44
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:56:48 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Aha.

[...]

A kto się chce wymieniać?

Prawie wszystkie nauczycielki, urzędniczki,
sprzątaczki czytają tego typu "publikacje".

A po czym poznajesz, że są czytelniczkami a nie recenzentkami? :-)

Ponieważ je systematycznie kupują i święcie wierzą w to, co tam napisano.

Może u tego samego fryzjera wzięły brukowca do ręki z tego
samego powodu co Ty go bierzesz ZA KAŻDYM RAZEM ?

A gdzie napisałam "za każdym razem"? - znowu brak cytatu?

O, już oswoiłaś się widzę ze słowem "publikacja".

Tak, z "publikacją" na pewno.

Czyżbyś sprawdziła znaczenie tego słowa
i już mnie nie będziesz niesłusznie poprawiać?
Mogłabyś przeprosić za swoją pomyłkę...

Ty za swoje nie przeprosiłeś.

[...]

W ciągu 30 lat ta sama okolica, ten sam fryzjer i te same spotykane tam
osoby? Raczysz żartować. U KAŻDEGO fryzjera ZAWSZE i WSZĘDZIE leżą tylko i wyłącznie czasopisma
z/dla tej najbardziej reprezentatywnej grupy  - jakoś nie spotkałam tam
nigdy czasopism kulturalnych ani naukowych. Jeżeli więc osoby takie jak ja
sięgają tam po nie, to tylko z chęci dowiedzenia się, co czyta tzw gmin.Bo
to też wiedzieć warto.

[...]

SZCZEGÓLNYM RODZAJEM.

[...]

Byłeś na Księżycu?
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 16:26:31
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:z20xzzy79lf6$.o0se35efi2cc.dlg40tude.net...
[...]

Mówimy wciąż o tych (średnio) 4 osobach które spotykasz
raz na miesiąc u fryzjera? Czy coś się zmieniło?

Czyli fakt kupowania dla Ciebie jest determinującym czynnikiem
odróżniającym recenzenta od czytelnika?

Może u tego samego fryzjera wzięły brukowca do ręki z tego
samego powodu co Ty go bierzesz ZA KAŻDYM RAZEM ?

A gdzie napisałam "za każdym razem"? - znowu brak cytatu?

Sugerujesz że nie za każdym razem bierzesz brukowca do ręki
aby zrobić recenzję? Czasem bierzesz go dla rozrywki? :-)

O, już oswoiłaś się widzę ze słowem "publikacja".

Tak, z "publikacją" na pewno.

To fajowo.

Czyżbyś sprawdziła znaczenie tego słowa
i już mnie nie będziesz niesłusznie poprawiać?
Mogłabyś przeprosić za swoją pomyłkę...

Ty za swoje nie przeprosiłeś.

Oj, może nie zauważyłem swojej pomyłki?
Czy poprawiłem Cię gdzieś niesłusznie?

Poza tym, dlaczego swoje standardy kultury obniżasz z mojego powodu?
Trzymaj klasę! Bądź wielką damą jaką jesteś, bez względu z kim piszesz...

[...]

Czy źle zinterpretowałem Twoje rachunki 4*12*30?

[...]

Tak czy inaczej - jesteś czytelnikiem, więc stosując TWOJĄ WŁASNĄ
charakterystykę czytelnika możemy wiele o Tobie wywnioskować :-)

[...]

Obejrzałaś film "Ida" czy oparłaś się tylko na recenzjach?

Data: 2015-02-20 23:40:31
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:26:31 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Sugeruję, że czasem WCALE go nie biorę.

[...]

Ba.

Czy poprawiłem Cię gdzieś niesłusznie?

Pierwszy i jedyny raz słusznie - przy "publikacjach".

?

[...]

Ba, wręcz idiotycznie. Na tłumaczenie tego szkoda słów.

[...]

Nie pasuje ona do "szczególnych rodzajów" czytelnika 3-]

[...]

Nie znasz życiorysu Mickiewicza, a dyskutowałeś o nim.
:->
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 23:18:04
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 22:56, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
[...]

Tyle naklepane literek a ty wciąż jeszcze nie wiesz, że recenzent to nie jest oglądający, ech...

Data: 2015-02-20 23:25:24
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:18:04 +0100, Qrczak napisał(a):

Tyle naklepane literek a ty wciąż jeszcze nie wiesz, że recenzent to nie jest oglądający, ech...

Ależ recenzenci _na pewno_ oglądali "Idę", szczerze w to wierzę - inaczej
nie można byłoby sie oprzeć na ich recenzjach 3-]
A ślepi/głusi to już w ogóle won od wydawania wszelkich opinii!

PS. Idzie Ci coraz lepiej to "udawanie"... Ciekawe, do czego to prowadzi
3-]
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 21:22:59
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 21:08, obywatel XL uprzejmie donosi:
[...]

Ciekawa analiza. Z głęboką puentą.
Ja się nie umiem aż tak bardzo poświęcać. Do fryzjera chodzę z własną gazetą... lub czasopismem.

Data: 2015-02-20 14:44:00
Autor: Pszemol
"Qrczak" <qr@qrnik.pl> wrote in message news:54e7979f$0$2191$65785112news.neostrada.pl...
Ciekawa analiza. Z głęboką puentą.
Ja się nie umiem aż tak bardzo poświęcać.
Do fryzjera chodzę z własną gazetą... lub czasopismem.

Qra, przyznaj się, znasz kogoś kto przyznaje się że czyta
brukowce bo kupił je dla siebie? Bo ja nie znam...

Wszyscy co czytują takie gazetki znają je tylko i wyłącznie:
1. albo kartkując je w pośpiechu w kolejce do kasy w supersamie
2. albo czekając 2 godziny do fryzjera/lekarza/manicurzystki (niepotrzebne skreślić).

Ale w sumie nie ma to znaczenia GDZIE się czyta ani to
czy się ją osobiście kupiło - jeśli się je czyta, zwłaszcza REGULARNIE
to się jest czytelnikiem, a więc tworzy się grupę "CZYTELNICZEK 3333-]"

Data: 2015-02-20 22:05:39
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 21:44, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
[...]

Znam. I z premedytacją tę znajomość wykorzystuję.

[...]

Podobnie jak Pudelki i Kozaczki i inne Daily Maile.
Ale przynajmniej potem piszę o tym, co SAMA widziałam.

Data: 2015-02-20 21:33:23
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 21:22:59 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Na dwie-trzy godziny ile ich wziąć? Uprzedzajac - nie, książek nie noszę do fryzjera, bo się zniszczą.

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 22:03:49
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 21:33, obywatel XL uprzejmie donosi:
[...]

Taczkę.

Uprzedzajac - nie, książek nie noszę do fryzjera, bo się zniszczą.

Czytaniem też je nadużywasz.

Data: 2015-02-20 22:56:18
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 22:03:49 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

No właśnie.

Uprzedzajac - nie, książek nie noszę do fryzjera, bo się zniszczą.

Czytaniem też je nadużywasz.

A tego to Ty nie wiesz, czy nad-.

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 23:19:54
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 22:56, obywatel XL uprzejmie donosi:

Czyż nie wystarczy, że zrecenzuję?

Data: 2015-02-20 23:27:12
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:19:54 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Myślę, że niektórym nawet całkowicie - sporo osób tu się na Twych
"recenzjach" opiera 3-]

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 21:41:18
Autor: FEniks
W dniu 2015-02-20 o 21:22, Qrczak pisze:

Ciekawa analiza. Z głęboką puentą.
Ja się nie umiem aż tak bardzo poświęcać. Do fryzjera chodzę z własną
gazetą... lub czasopismem.

Całe szczęście są czytniki. Można iść z całą biblioteką. I się nie zniszczy!

Ewa

Data: 2015-02-20 20:18:30
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 20:16, obywatel XL uprzejmie donosi:
[...]

Jakby dodali do Niedzieli, płyta ani chybi zostałaby waflem.

Data: 2015-02-20 20:23:01
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 20:18:30 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Argument typu "żeby nie te zęby, to by była d... z gęby".

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 20:53:36
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 20:23, obywatel XL uprzejmie donosi:

Zrób z tego petycję.

Data: 2015-02-20 21:09:37
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 20:53:36 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Nie udawaj głupszej niż jesteś, OK?

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 21:16:54
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 21:09, obywatel XL uprzejmie donosi:

Ja przynajmniej muszę udawać.

Data: 2015-02-20 14:51:10
Autor: Pszemol
"Qrczak" <qr@qrnik.pl> wrote in message news:54e79633$0$2191$65785112news.neostrada.pl...
Dnia 2015-02-20 21:09, obywatel XL uprzejmie donosi:
Nie udawaj głupszej niż jesteś, OK?

Ja przynajmniej muszę udawać.

Ałć! To musiało bardzo zaboleć... O ile zrozumiała.

Data: 2015-02-20 23:00:25
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 21:16:54 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Świetnie Ci idzie, coraz lepiej, powiedziałabym...

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 20:24:30
Autor: Ghost

Użytkownik "XL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s5kyxib3clux.tumu5r2ej607$.dlg@40tude.net...

[...]

Swego czasu kupowałem, właśnie dla filmów nie papieru. I było nas więcej.

Data: 2015-02-20 21:01:10
Autor: FEniks
W dniu 2015-02-20 o 20:24, Ghost pisze:

[...]

A ja to już nawet nie pamiętam, do czego tę płytę kupiłam.

Ewa

Data: 2015-02-20 21:14:33
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 21:01:10 +0100, FEniks napisał(a):

[...]

Ani chybi do "GW" dodawali :-|

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 20:59:45
Autor: FEniks
W dniu 2015-02-20 o 19:58, Qrczak pisze:

Dodaj sobie jeszcze tych, co Galę (czy inną Panią Domu) w ubiegłym roku
sobie kupili za jedyne 9,99, bo dvd dodali. O ile kupili nie dlatego, by
mieć świecący "wafel" pod piwny kufel.

Osobiście znam nawet takich, którzy nie kupili, a też z DVD obejrzeli, hi hi.

Ewa

Data: 2015-02-20 21:14:02
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 20:59:45 +0100, FEniks napisał(a):

[...]

Nic śmiesznego - niezłe towarzystwo, pirackie kopie oglądające; czyli
wszystko tak jak pisałam.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 14:47:34
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:hmjkltmnwtoa$.1bao99q7sbd2e$.dlg40tude.net...
[...]

Skąd Ty, wszechwiedząca, wywnioskowałaś że Ewa coś SKOPIOWAŁA?
W szczególności skopiowała coś w piracki sposób?
Przecież ktoś inny mógł gazetę kupić i dać jej DVD do obejrzenia...
Co w tym pirackiego widzisz?

Data: 2015-02-20 22:12:52
Autor: FEniks
W dniu 2015-02-20 o 21:47, Pszemol pisze:

Przecież ktoś inny mógł gazetę kupić i dać jej DVD do obejrzenia...

A mogło być nawet odwrotnie!

Ewa

Data: 2015-02-20 15:58:56
Autor: Pszemol
"FEniks" <xxx@poczta.fm> wrote in message news:mc880g$eqk$1news.icm.edu.pl...
W dniu 2015-02-20 o 21:47, Pszemol pisze:

Przecież ktoś inny mógł gazetę kupić i dać jej DVD do obejrzenia...

A mogło być nawet odwrotnie!

Mogło, jak najbardziej :-)

A jesteś recenzentką czy tylko czytelniczką? :-)))

Data: 2015-02-20 22:54:19
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 14:47:34 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

A gdzie ja pisałam o EWIE? - przecież pisała o "takich, którzy". Znowu
przeinaczasz?

W szczególności skopiowała coś w piracki sposób?
Przecież ktoś inny mógł gazetę kupić i dać jej DVD do obejrzenia...
Co w tym pirackiego widzisz?

J.w.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 16:12:49
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1g6yyfdbidmme.17wz0b2dys0om$.dlg40tude.net...
[...]

Powiem Ci tak.. zabawna jestes... przykuwasz uwagę.

Niestety dzieje się to na takiej zasadzie na jakiej również
przykuwa uwagę cyrk który przyjeżdza do miasta ze swoim
freak show... i pokazuje ludziom karłów, baby z brodą
czy też dziewczynki które mogą wywinąć fikołka zawijając
się przy tym w ciasny węzeł. Ale niestety szybko się to nudzi...

Ja już jestem na tym etapie że czekam aż cyrk pojedzie dalej
i będzie można wreszcie posprzątać i wrócić do normalności...

Nie wybierasz się gdzieś przypadkiem na jakieś wczasy?
Chcielibyśmy trochę odpocząć...

Data: 2015-02-20 23:19:36
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:12:49 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Wiem, że Cię męczę. Ale jest na to prosty sposób - przestań być wiernym
czytelnikiem. Tylko jednego czytelnika mniej, a jaka to będzie ulga (dla
Ciebie) 3-]
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 23:51:40
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:50:15 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Biorę to za pożegnanie.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 21:24:12
Autor: Qrczak
[...]

Powinni biletować każdy fotel. Także rattanowy.

Data: 2015-02-20 21:34:32
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 21:24:12 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Uhmmm, najlepiej wilczo. Za piractwo.

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 21:42:27
Autor: FEniks
W dniu 2015-02-20 o 21:24, Qrczak pisze:
[...]

No niestety, nie było o tym na okładce płyty.

Ewa

Data: 2015-02-20 21:44:00
Autor: FEniks
W dniu 2015-02-20 o 21:42, FEniks pisze:
[...]

Ale może wino jako bilet policzyć??

Ewa

Data: 2015-02-20 22:02:19
Autor: Qrczak
[...]

Twoja wina, Twoja wina, Twoja bardzo wielka wina.

Data: 2015-02-20 20:02:53
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:34:09 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

A gdzie "oświadczałam, ze nie oglądałam"?
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 13:09:28
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:9lilghjz8odq$.oqkgp1e3a9h2$.dlg40tude.net...
[...]

W usenecie.

p.s. Tnij proszę niepotrzebne fragmenty cytatów, zgodnie z tradycją...

Data: 2015-02-20 20:13:38
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:09:28 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Cytat dawaj albo spadaj.

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 13:26:43
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:15ayx1cqzqywu.1a3sfilag09rf$.dlg40tude.net...
[...]

Takim tonem mało osiągniesz...
A jak grzecznie poprosisz to może dostaniesz.

Data: 2015-02-20 20:33:58
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:26:43 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

No więc jeśli NIE MASZ cytatu, to gdzie w tej chwili można sobie wsadzić
Twoje zdanie?
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 13:43:11
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:fewkebki1vri.1v6xp094c76uj.dlg40tude.net...
[...]

Zacytuj mi gdzie napisałem że nie mam cytatu?

Data: 2015-02-20 20:47:12
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:43:11 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

JEŚLI nie masz.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 14:21:25
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1mlabsvnkyewx$.guso4q2h1t9e$.dlg40tude.net...
[...]

Aby skończyć tą infantylną przepychankę zapytam wprost:
Czy obejrzałaś film "Ida" zanim podpisałaś petycję na jego temat?

Data: 2015-02-20 21:27:43
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 14:21:25 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Masz w cytacie.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 14:49:55
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:14e2wif6qinkk$.14sugy42cf4bv.dlg40tude.net...
Aby skończyć tą infantylną przepychankę zapytam wprost:
Czy obejrzałaś film "Ida" zanim podpisałaś petycję na jego temat?

Masz w cytacie.

Masz coś do ukrycia że tak strasznie uparcie wymigujesz się od odpowiedzi?

Data: 2015-02-20 22:54:41
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 14:49:55 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Nie - przecież cały czas czekam na cytat.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 23:08:04
Autor: ikka
W dniu 2015-02-20 o 20:33, XL pisze:
[...]

ten może być?

"są to trzy inteligentne osoby, których
zdanie absolutnie uznaję, jakbym sama tam była."

:)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-20 23:43:40
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:08:04 +0100, ikka napisał(a):

[...]

I to jest równoważne "oświadczeniu o nieoglądaniu "Idy""??? Ty normalna
jesteś?

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 17:16:23
Autor: Pszemol
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:ckwxtxp405j4$.1133zppz9z577$.dlg40tude.net...
[...]

Właśnie w tym rzecz, że dla normalnie inteligentnych
(czytaj IQ > 80) jest to równoważne: gdybyś oglądała
osobiście to nie musiałabyś nas przekonywać że dostałaś 3, tak
dobre  recenzje że czułaś się jakbyś sama tam w kinie była.

Ale to już nie pierwszy raz sama nie rozumiesz jakie wnioski
płyną z tego co piszesz... Na to właśnie ludzie narzekają,
między innymi, jak mówią że trudno się z Tobą rozmawia.

Data: 2015-02-20 23:51:43
Autor: ikka
W dniu 2015-02-20 o 23:43, XL pisze:
[...]

już ustaliłyśmy, że ja tak. i że ty cierpisz na megalomanię :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-20 23:54:12
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:51:43 +0100, ikka napisał(a):

[...]

Unikasz odpowiedzi na PIERWSZE pytanie.

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 23:57:16
Autor: ikka
W dniu 2015-02-20 o 23:54, XL pisze:
[...]

powinnaś całe zdanie napisać z capsem. byłoby ważniejsze :)
a propos uników - ty jesteś najlepsza, wiesz przecież, jak we
wszystkim, bidulko...

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-21 00:02:36
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:57:16 +0100, ikka napisał(a):

[...]

Na litość czas będzie później (i to niekoniecznie Twoją). Na razie na
próżno czekam na odpowiedź, czy zdanie "Są to trzy inteligentne osoby,
których zdanie absolutnie uznaję, jakbym sama tam była" jest oświadczeniem
o nieoglądaniu danego filmu.

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-21 00:08:34
Autor: ikka
W dniu 2015-02-21 o 00:02, XL pisze:
[...]

hm, chyba ty tu winna jesteś najpierw kilku odpowiedzi. zanim zaczniesz
żądać czegoś dla siebie...
wielokrotnie zadano ci pytanie - czy widziałaś film. Ale nie możesz na
nie odpowiedzieć, bo go po prostu nie widziałaś.
"jakbym sama tam była" jest oświadczeniem :) szczególnie w kontekście.
doczytaj sobie, może zmęczona byłaś i nie pamiętasz?

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-21 00:16:39
Autor: XL
Dnia Sat, 21 Feb 2015 00:08:34 +0100, ikka napisał(a):

[...]

:-D

[...]

Jest oświadczeniem! -  o _absolutnym_ poleganiu na czyjejś _opinii_ o
filmie "Ida". --

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-21 00:19:13
Autor: ikka
W dniu 2015-02-21 o 00:16, XL pisze:
[...]

widzę, że magalomania to najmniejszy twój problem.
przykro mi, naprawdę.

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-20 17:26:39
Autor: Pszemol
"ikka" <ikka@nospam.pl> wrote in message news:mc8fdf$eio$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wszyscy dobrze wiemy że XL to właśnie dokładnie napisała.
Ona też dokładnie wie, że filmu nie oglądała i *dlatego* to napisała.

To co się teraz dzieje to taka nudna gra, przekomarzanki,
infantylne (nawet nie z LO tylko z podstawówki) i wymigiwanie
się od odpowiedzialności za swoje słowa.

Bardzo, bardzo nie chce się przyznać że nie oglądała filmu...
Tylko nie wiem czemu, skoro tak święcie jest przekonana
że nie trzeba go oglądać aby podpisać petycję...

Myślę, że nie ma sensu więcej na ten temat tracić czasu.
Jak myślisz?

Data: 2015-02-21 00:31:24
Autor: ikka
W dniu 2015-02-21 o 00:26, Pszemol pisze:
[...]

w sumie to po to tu zaglądam, żeby potracić trochę czasu :) nieczęsto
mam go aż tyle, ale xl niezmiennie mnie bawi :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-20 17:38:37
Autor: Pszemol
"ikka" <ikka@nospam.pl> wrote in message news:mc8g4a$eio$3node1.news.atman.pl...
[...]

Ach, no tak - chyba że tak - to w takim razie
pozdrawiam serdecznie i już nie przeszkadzam w zabawie :-))

Data: 2015-02-21 01:18:35
Autor: XL
Dnia Sat, 21 Feb 2015 00:31:24 +0100, ikka napisał(a):

w sumie to po to tu zaglądam, żeby potracić trochę czasu :) nieczęsto
mam go aż tyle, ale xl niezmiennie mnie bawi :)

To się cieszę, bo bawiąc SIĘ, bawię i Ciebie. Tylko taka zabawa jest
PRAWDZIWĄ zabawą.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-21 00:33:24
Autor: XL
Dnia Sat, 21 Feb 2015 00:19:13 +0100, ikka napisał(a):

[...]

Jeśli masz na myśli mEgalomanię, to rzeczywiście jest maleńka - ale z tym
problemem to zdecydowanie przesadzasz, bardzo lubię swoją miniunią
megalomanię 3-]

przykro mi, naprawdę.

No to straszna biedulka z Ciebie. //mówiłam, że przyjdzie czas na litość

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-21 00:36:31
Autor: ikka
W dniu 2015-02-21 o 00:33, XL pisze:
[...]

jest mi kompletnie obojętne, co lubisz i jak to określasz. ja tylko
stwierdzam fakt.

przykro mi, naprawdę.

No to straszna biedulka z Ciebie. //mówiłam, że przyjdzie czas na litość

wzruszające :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-21 00:54:57
Autor: XL
Dnia Sat, 21 Feb 2015 00:36:31 +0100, ikka napisał(a):

[...]

Recenzujesz. A oglądałaś chociaż?
3-]

przykro mi, naprawdę.

No to straszna biedulka z Ciebie. //mówiłam, że przyjdzie czas na litość

wzruszające :)

Atam. Qra ciągle coś tam udaje, to i ja mogę fkącu.

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 23:57:25
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:54:12 +0100, XL napisał(a):

[...]

Srasznie długo to trwa.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 23:58:24
Autor: ikka
W dniu 2015-02-20 o 23:57, XL pisze:
[...]

nie mogłaś się doczekać? :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-20 23:04:16
Autor: ikka
W dniu 2015-02-20 o 20:02, XL pisze:
[...]

oj było było :) coś w ten deseń, że nie musisz oglądać, bo twoje
autorytety ci opowiedziały. Więc radośnie podpisałaś. pewnie nawet nie
wiesz co podpisałaś. Dobrze, że tym razem była to tylko petycja :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-20 16:29:06
Autor: Pszemol
"ikka" <ikka@nospam.pl> wrote in message news:mc8b0u$9o6$2node1.news.atman.pl...
[...]

I do tego nie mamy pewności, że te trzy autorytety obejrzały film.
Przecież również mogły tylko usłyszeć o filmie od swoich "autorytetów".

Data: 2015-02-20 23:34:46
Autor: ikka
W dniu 2015-02-20 o 23:29, Pszemol pisze:
[...]

mogło im się też przyśnić :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Data: 2015-02-20 16:50:56
Autor: Pszemol
"ikka" <ikka@nospam.pl> wrote in message news:mc8cq4$brq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Albo poczytać tylko o filmie w poczekalni u fryzjera...

Data: 2015-02-20 23:41:35
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:29:06 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

To czekam na "oświadczenie o nieoglądaniu".
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 18:53:44
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 18:33, obywatel XL uprzejmie donosi:

A ty na kalendarz zerknij.

Data: 2015-02-20 19:08:09
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 18:53:44 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Niom, patrzę - 2014. Wtedy grali. Ale niezbyt intensywnie, żtp. To gdzieś
JESZCZE grają? Nie? - no widzisz, widać im analitycy wytłumaczyli, żeby nie
ma co w POLSCE liczyć na sensowną (finansowo) oglądalność, bo Polacy nie
gęsi i swój... rozum mają 3-)

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 20:00:42
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 19:08, obywatel XL uprzejmie donosi:
[...]

Czasem rozbrajasz swą dziecięcą wiarą w masowe Polaków oglądanie filmów w kinie.

Data: 2015-02-20 20:04:48
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 20:00:42 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

U nas kina pełne.

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-26 15:15:00
Autor: zażółcony
Wybory pod kontrolą obywatelską!
W dniu 2015-02-20 o 20:04, XL pisze:

U nas kina pełne.

Może drogi internet macie.
Albo może brak konkurencji.
A może w Twoim rejonie jest
powszechna mutacja w genie KIN-0.

Data: 2015-02-26 18:07:03
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Feb 2015 15:15:00 +0100, zażółcony napisał(a):

W dniu 2015-02-20 o 20:04, XL pisze:

U nas kina pełne.

Może drogi internet macie.
Albo może brak konkurencji.
A może w Twoim rejonie jest
powszechna mutacja w genie KIN-0.

Nie, po prostu jest tradycja chodzenia do kina.
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-20 18:37:41
Autor: zażółcony
W dniu 2015-02-20 o 18:13, Qrczak pisze:
[...]

.... sprawiają wrażenie, że większość Prawdziwych Polaków uznała
film za ...

Data: 2015-02-20 18:55:29
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Dnia 2015-02-20 18:37, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

To wiem.

Q, farbowana

Data: 2015-02-20 19:25:24
Autor: MarkWoydak
[...]

W tyłek wsadż te swoje "odezwy do narodu". Kolejny krętacz.

MW

Data: 2015-02-20 20:00:39
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 19:25:24 +0100, MarkWoydak napisał(a):

[...]

To nie jest "moja" odezwa. I jak widać na pewno nie do ciebie skierowana,
to czego szczekasz.

--

XL
pewni siebie.