Wybory pod kontrolą obywatelską!

Data: 2015-02-20 08:20:18
Autor: u2
Wybory pod kontrolą obywatelską!
W dniu 2015-02-19 o 21:21, XL pisze:
dziś dotykam gorącego tematu, jakim są WYBORY. To esencja demokracji i
chyba nikt nie ma wątpliwości, jak ważna jest ich przejrzystość, uczciwe
liczenie głosów oraz podawanie wyników bez zwłoki.

oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby dac motlochowi wladze:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-20 11:53:14
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 08:20:18 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Owszem.Trzeba sie starać im utrudniać życie przynajmniej.

tworza mowe nienawisci".

100/100

Data: 2015-02-20 13:41:30
Autor: u2
W dniu 2015-02-20 o 11:53, XL pisze:
oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
dac motlochowi wladze:)
Owszem.Trzeba sie starać im utrudniać życie przynajmniej.

chyba nie znasz kasty sadowniczej w III RP, to w prostej linii spadkobierca PRL, a PKW to ich najwieksza fucha po latach sądzenia opozycji w PRL:)

Data: 2015-02-20 13:42:55
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:41:30 +0100, u2 napisał(a):

chyba nie znasz kasty sadowniczej w III RP, to w prostej linii spadkobierca PRL, a PKW to ich najwieksza fucha po latach sądzenia opozycji w PRL:)

Znam. Nowy skład PKW jest z tych.

Data: 2015-02-20 11:56:20
Autor: XL
[...]

Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na stołkach.
Warto by było nóżki podpiłować...

Data: 2015-02-20 11:08:48
Autor: masti
XL wrote:

Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na stołkach.

nie ma to jak pieprzyć bez żadnej wiedzy. Cały skład PKW podał się do
dymisji po ostatnich wyborach.

Warto by było nóżki podpiłować...

warto się douczyć zanim się otworzy usta

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 13:20:34
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 11:08:48 +0000 (UTC), masti napisał(a):

XL wrote:

[...]

No to doucz się!
http://niezalezna.pl/62060-oto-nowy-sklad-pkw

Data: 2015-02-20 12:27:07
Autor: masti

XL wrote:

[...]

Dodano: 04.12.2014 [15:13]
nadal żyjesz w PRLu?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 13:30:35
Autor: XL

XL wrote:

[...]

A co, już nieaktualny ten nowy skład? jest znowu jakiś nowy??? To dawaj,
przejrzymy.
:->

Data: 2015-02-20 12:40:46
Autor: masti

XL wrote:

[...]

w grudniu 2014 była komuna?
Może wyjdź z grajdołka i rozejrzyj się wokół

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 13:44:57
Autor: XL

XL wrote:

[...]

A co "nowi" to mianowani na sędziów niby kiedy zostali? W grudniu 2014?
To stare kozły, zasiedziałe na stołkach sędziowskich - od komuny. Albo ich
potomkowie z tego samego klanu.

Data: 2015-02-20 12:46:11
Autor: masti

XL wrote:

[...]

to powiedz od razu, ze hitlerowcy bo ich rodzice urodzili się za
hiltlera

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 14:53:37
Autor: XL

http://www.wykop.pl/ramka/1343823/komunistyczne-klany/

Data: 2015-02-20 15:40:37
Autor: masti
XL wrote:

Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:46:11 +0000 (UTC), masti napisał(a):

to powiedz od razu, ze hitlerowcy bo ich rodzice urodzili się za
hiltlera

http://www.wykop.pl/ramka/1343823/komunistyczne-klany/

kończyłaś szkołę za komuny? To jesteś komunistką

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 17:10:34
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:40:37 +0000 (UTC), masti napisał(a):

XL wrote:

[...]

Mało tego, mój Ojciec był komunistą i nie wstydzę się go - bo był jednym z
tych niewielu, którzy wierzyli w tzw Czystą Ideę, wszystko (a było tego
mnóstwo) robił dla ludzi w swpim środowisku, za cp Go do dziś wdziecznie
pamiętają.
Nigdy NICZEGO nie zyskał, ani on, ani ja. Nie pchał się do żłoba, nie dbał
o tzw powiązania, koligacje itp. I dlatego doskonale różnię się od tych, o
których jest w linku.

Data: 2015-02-20 20:15:24
Autor: Qrczak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
XL wrote:

[...]

Ale są potomkami Lecha.
Nie, nie Wawelskiego.

Data: 2015-02-20 21:49:11
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.02.2015 o 13:44, XL pisze:

A co "nowi" to mianowani na sędziów niby kiedy zostali? W grudniu 2014?
To stare kozły, zasiedziałe na stołkach sędziowskich - od komuny. Albo ich
potomkowie z tego samego klanu.

Ach, czyli wszech-grupowa sklonowana owca pragnie zastosować metodę Pol Pota? Wybić wszystkich którzy mieli czelność żyć wcześniej?

PS: przepraszam owce za takie porównane... xl-ka to raczej gówno w błyszczącym dresie...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-02-20 13:43:02
Autor: u2
W dniu 2015-02-20 o 11:56, XL pisze:
oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
dac motlochowi wladze:)
Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na stołkach.
Warto by było nóżki podpiłować...

to naiwne myslenie, Bronek Komoruski wyznaczyl ich na to miejsce, wiec sluza mu wiernie jak te pieski:)

Data: 2015-02-20 13:46:37
Autor: XL
Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:43:02 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Teraz Komoruski boi się być drugim Narutowiczem :->
http://natemat.pl/124821,komorowski-ostrzega-przed-kwestionowaniem-wynikow-wyborow-w-1922-to-skonczylo-sie-smiercia-narutowicza

Data: 2015-02-20 12:48:21
Autor: masti
XL wrote:

[...]

a Duda drugim Eligiuszem Niewiadomskim

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-02-20 13:59:20
Autor: Budzik
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Nie bój sie - PiS znajdzie inn powód zeby sie nad soba uzalać...

Wybory pod kontrolą obywatelską!