Wybory, powódź, co jeszcze wymyśli katabas, by tablica się nie pojawiła?

Data: 2010-06-18 08:12:06
Autor: precz z gnomem
Wybory, powódź, co jeszcze wymyśli katabas, by tablica się nie pojawiła?
Na Wawelu, obok sarkofagu pary prezydenckiej, miała pojawić się w 61. rocznicę urodzin braci Kaczyńskich. Ale o tablicy z nazwiskami ofiar smoleńskiej katastrofy wszyscy zapomnieli.
Według proboszcza katedry wawelskiej, ks. Zdzisława, to nienajlepszy moment na zamontowanie tablicy. - To końcówka kampanii prezydenckiej, a wybory są takim wydarzeniem, że nie powinno być wokół żadnych okolicznościowych prac, którymi można by się posłużyć w kampanii wyborczej - tłumaczy w rozmowie z TOK FM.

Według księdza, odsunięcie pomysłu w czasie było naturalne także przez powódź. - Mieliśmy wielkie zagrożenie i wszystkie siły i całe zainteresowanie było na tym skupione - twierdzi.

Władze katedry obiecują wrócić do pomysłu za kilka miesięcy.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8030385,KRAKOW__Ciagle_nie_ma_tablicy_z_nazwiskami_ofiar_Smolenska.html

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-18 12:58:36
Autor: cyc

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hvf2no$p0s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zbieraja oplaty za wejscie do prezydenckiej krypty , czy nie ? .
Gdziesz czytalem , ze zbieraja ale wierzyc mi sie nie chce w koncu publicznie deklarowali , ze wstep bedzie zawsze wolny .

cyc

Data: 2010-06-18 13:45:30
Autor: precz z gnomem
Wybory, powódź, co jeszcze wymyśli katabas, by tablica się nie pojawiła?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Zbieraja oplaty za wejscie do prezydenckiej krypty , czy nie ? .
Gdziesz czytalem , ze zbieraja ale wierzyc mi sie nie chce w koncu publicznie deklarowali , ze wstep bedzie zawsze wolny .

Nie wiem, ale nie zdziwiłbym się gdyby zbierali. Oni nie przepuszczą żadnej okazji do zarobku.

--

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-18 13:53:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hvfm8s$60c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jeśli nie wiesz, to po co zabierasz głos?

Data: 2010-06-18 14:01:36
Autor: precz z gnomem
Wybory, powódź, co jeszcze wymyśli katabas, by tablica się nie pojawiła?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Jeśli nie wiesz, to po co zabierasz głos?

Jeśli ci przeszkadza, to nie czytaj.

--

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-18 14:07:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hvfn72$9g0$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Jeśli nie wiesz, to po co zabierasz głos?

Jeśli ci przeszkadza, to nie czytaj.

-- Przemysław Warzywny

Nie mogę nie czytać, bo czasami masz interesujące mnie wypowiedzi.

Wybory, powódź, co jeszcze wymyśli katabas, by tablica się nie pojawiła?