Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

Data: 2010-07-07 23:15:00
Autor: Antenka
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!
Wbrew podanym wynikom, to nie Komorowski je wygra³. Wybory 2010'
zosta³y sfa³szowane. Wiadomo¶æ z najwiarygodniejszego ¼ród³a.
"Gratulacje" dla polszewickiej szajki. Tfu!

Antenka

Data: 2010-07-08 00:36:37
Autor: J-23
On 8 Lip, 08:15, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Wbrew podanym wynikom, to nie Komorowski je wygra³. Wybory 2010'
zosta³y sfa³szowane. Wiadomo¶æ z najwiarygodniejszego ¼ród³a.
"Gratulacje" dla polszewickiej szajki. Tfu!

Antenka

To pewne zrodlo to Radio Erewan, czy Radio Maryja?

Data: 2010-07-08 00:54:59
Autor: Antenka
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!
To pewne zrodlo to Radio Erewan, czy Radio Maryja?

Pud³o! I tu siê mylisz. To nie jest wiadomo¶æ z ¿adnego radia.

Antenka

Data: 2010-07-08 03:25:34
Autor: J-23
On 8 Lip, 09:54, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> To pewne zrodlo to Radio Erewan, czy Radio Maryja?

Pud³o! I tu siê mylisz. To nie jest wiadomo¶æ z ¿adnego radia.

Antenka

aha, ksiunc powiedziol

Data: 2010-07-08 11:00:17
Autor: Krzysztof
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

To pewne zrodlo to Radio Erewan, czy Radio Maryja?
Pud³o! I tu siê mylisz. To nie jest wiadomo¶æ z ¿adnego radia.
Antenka
To tylko wymysl twojego chorego mózgu  - znowu zapomnialas leków?

K.

Data: 2010-07-08 08:18:53
Autor: mka³rwan jest debilem
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

U¿ytkownik "Ka³tenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³

Wbrew podanym wynikom, to nie Komorowski je wygra³. Wybory 2010'
zosta³y sfa³szowane. Wiadomo¶æ z najwiarygodniejszego ¼ród³a.
"Gratulacje" dla polszewickiej szajki. Tfu!

Wracasz z Torunia pedrylu?

Przemys³aw Warzywny

--

"Sk±d jednak wzi±³ siê ten autentyczny tragizm Kaczyñskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "¿oliborski konserwatysta", chcia³ byæ przywódc± polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego sta³ siê ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-08 08:23:14
Autor: cytryna
[...]

W sposób jednoznaczny udokumentowano oszustwo wyborcze w ostatnim numerze GP,
ch³opcy "id± na chama" bo maja ¶wiadomo¶æ co ich czeka. Tylko zakulisowe dzia³ania agentury wp³ywu (KGB, BDN i Mosadu) w wpo³±czeniu z si³ami UB, WSI mog± t± szajkê uratowaæ od spo³ecznego linczu.

Data: 2010-07-08 00:10:37
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 8, 1:23 am, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

dzia³ania agentury wp³ywu (KGB, BDN i Mosadu) w wpo³±czeniu z si³ami UB, WSI
mog± t± szajkê uratowaæ od spo³ecznego linczu.

Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Jak by³o naprawdê?

Wszystko by³o ukartkowane z góry.

Jeszcze w listopadzie odby³o siê tajne spotkanie na Kremlu w którym
bra³ udzia³ Putin, Konowa³ow, Tusk i Kaczyñski. Uchwalonio ¿e
prezydentem Polski nie mo¿e byæ Lech Kaczyñski. Nastêpnie wyznaczono
na to stanowisko Komorowskiego. Plan wykonano. Zamach na prezydenta
siê uda³, wybory sfa³szowano bo tak naprawdê Jaros³aw Kaczyñski
odniós³ druzgoc±ce zwyciestwo - 80% Polaków g³osowa³o na niego. Tak mi
mówi³ ksi±dz Walenty a on wie najlepiej.

Data: 2010-07-08 00:31:33
Autor: Antenka
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

Spieprzaj Kupecki!

Antenka

Data: 2010-07-08 02:30:15
Autor: zbig
wrote:

> [...]

bra³ udzia³ Putin, Konowa³ow, Tusk i Kaczyñski. Uchwalonio ¿e
prezydentem Polski nie mo¿e byæ Lech Kaczyñski

Kaczyñski nie zgodzi³ siê na Kaczyñskiego??? To by t³umaczy³o,
dlaczego zamachn±³ sie na siebie. Tak, to wszystko wyja¶nia!!!

Data: 2010-07-08 09:16:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

U¿ytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:2dc01d17-7e5a-4d40-946b-796bd7ef2362k39g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A Obamy nie by³o?
Masz chujowe informacje!

Data: 2010-07-08 00:19:37
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 8, 2:16 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U¿ytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosio...@gmail.com> napisa³ w
[...]

Nie, Obamy nie by³o.

Wypraszam sobie wulgarne s³owa.

magdavera

Data: 2010-07-08 09:32:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

U¿ytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a80e7e74-db2d-48f9-80de-7c1abafa910dz10g2000yqb.googlegroups.com...
A Obamy nie by³o?
Masz chujowe informacje!

Nie, Obamy nie by³o.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A mo¿e by³a Merkel. Przecie¿ bez niej nic by siê nie uda³o.
I czy by³ lekarz prowadz±cy?

Data: 2010-07-08 10:03:39
Autor: CeSaR
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!
A Obamy nie by³o?
Masz chujowe informacje!

By³ ale w przebraniu Majkela Dzeksona. Dla zmylenia przeciwnika.
Bo chodzi³o o gaz ³upkowy.

Data: 2010-07-08 00:40:39
Autor: Antenka
On 8 Lip, 08:23, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

dzia³ania agentury wp³ywu (KGB, BDN i Mosadu) w wpo³±czeniu z si³ami UB, WSI
mog± t± szajkê uratowaæ od spo³ecznego linczu.

Cytrynko, Tobie powiem. Wiadomo¶æ pochodzi od  Króla Polski :-). Ona
tylko potwierdza to mega oszustwo z wydaniem po 20 za¶wiadczeñ na 1
POlszewika, dosypywaniem kart do g³osowania ze skre¶lonym bobrem i
uniewa¿nianiem tych kart, na których skre¶lony by³ Prezes PiS dr
Jaros³aw Kaczyñski.

Antenka

Antenka

Data: 2010-07-08 00:47:09
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 8, 2:40 am, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

POlszewika, dosypywaniem kart do g³osowania ze skre¶lonym bobrem i
uniewa¿nianiem tych kart, na których skre¶lony by³ Prezes PiS dr

Królem Polski jest Jezus Chrystus a Królow± Maryja.
Dziewica oczywi¶cie.
magdavera

Data: 2010-07-08 00:53:27
Autor: Antenka
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!
Królem Polski jest Jezus Chrystus a Królow± Maryja.
 Dziewica oczywi¶cie.<

 magdavera

Brawo Magda! :-)

Antenka

Data: 2010-07-08 09:50:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

U¿ytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:58541198-72f7-4f6c-903b-920b387f26ffb35g2000yqi.googlegroups.com...

Królem Polski jest Jezus Chrystus a Królow± Maryja.
Dziewica oczywi¶cie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A gdyby nie by³a dziewic±?

Data: 2010-07-08 02:26:32
Autor: zbig
On 8 Lip, 09:40, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

POlszewika, dosypywaniem kart do g³osowania ze skre¶lonym bobrem i
uniewa¿nianiem tych kart, na których skre¶lony by³ Prezes PiS dr

Jadrys . Jak bedziesz mia³ kolejn± randkê z t± jebniêt±, to mam gorac±
pro¶bê. Namów swoj± dziewczynê na jaki¶ po¿yteczny zabieg, lobotomie ,
na przyk³ad. mo¿e przestanie w koñcu knociæ na tej li¶cie.

Data: 2010-07-08 09:30:12
Autor: CeSaR
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!
Wiadomo¶æ z najwiarygodniejszego ¼ród³a.

A to najwiarygodniejsze ¼ród³o musi siê teraz ukrywaæ i ukrywa siê. Bieszczadzkie pustkowia? A mo¿e mazurskie lasy?
Ja pierdzielê, co siê dzieje w tym kraju. Mo¿e niech Jaro utworzy rz±d na uchod¼stwie?

Data: 2010-07-08 10:01:18
Autor: matusm
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0b072fb0-f760-41d4-a676-64966bd40583k39g2000yqb.googlegroups.com...
Wbrew podanym wynikom, to nie Komorowski je wygra³. Wybory 2010'
zosta³y sfa³szowane. Wiadomo¶æ z najwiarygodniejszego ¼ród³a.
"Gratulacje" dla polszewickiej szajki. Tfu!

--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

Data: 2010-07-08 11:34:29
Autor: Zahir
[...]

http://humor.myiooi.com/content/community/83/humor.html

Zahir

Data: 2010-07-08 11:37:38
Autor: Tomek
[...]

Jakie¶ szczegó³y?
Ps. U mnie w komisji obwodowej nikt nie sprawdza³ dowodów osobistych... Wystarczy³o podaæ nazwisko i adres.
Tomek

Data: 2010-07-09 09:05:23
Autor: Tomek
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3a2abe43-332c-4edc-bacb-300915ee7df5u7g2000yqm.googlegroups.com...
Jakie¶ szczegó³y?
 Ps. U mnie w komisji obwodowej nikt nie sprawdza³ dowodów
osobistych...Wystarczy³o podaæ nazwisko i adres.<

Piêknie

Antenka

Tak by³o w pierwszej, jak i drugiej turze.
T.

Data: 2010-07-08 11:59:07
Autor: PaPi
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!
Ps. U mnie w komisji obwodowej nikt nie sprawdza³ dowodów osobistych...
Wystarczy³o podaæ nazwisko i adres.

Zasiadali moze w tej komisji Twoi znajomi z OBOPu ?

Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!