Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

Data: 2010-07-08 11:37:38
Autor: Tomek
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0b072fb0-f760-41d4-a676-64966bd40583k39g2000yqb.googlegroups.com...
Wbrew podanym wynikom, to nie Komorowski je wygra³. Wybory 2010'
zosta³y sfa³szowane. Wiadomo¶æ z najwiarygodniejszego ¼ród³a.
"Gratulacje" dla polszewickiej szajki. Tfu!

Jakie¶ szczegó³y?
Ps. U mnie w komisji obwodowej nikt nie sprawdza³ dowodów osobistych... Wystarczy³o podaæ nazwisko i adres.
Tomek

Data: 2010-07-09 09:05:23
Autor: Tomek
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3a2abe43-332c-4edc-bacb-300915ee7df5u7g2000yqm.googlegroups.com...
Jakie¶ szczegó³y?
 Ps. U mnie w komisji obwodowej nikt nie sprawdza³ dowodów
osobistych...Wystarczy³o podaæ nazwisko i adres.<

Piêknie

Antenka

Tak by³o w pierwszej, jak i drugiej turze.
T.

Data: 2010-07-08 11:59:07
Autor: PaPi
Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!
Ps. U mnie w komisji obwodowej nikt nie sprawdza³ dowodów osobistych...
Wystarczy³o podaæ nazwisko i adres.

Zasiadali moze w tej komisji Twoi znajomi z OBOPu ?

Wybory prezydenckie 2010 zosta³y sfa³szowane!