Wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane

Data: 2010-11-27 09:36:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane
Europose³ PiS (kiedy¶ ZSL. ups, przepraszam, PSL) Janusz Wojciechowski twierdzi, ¿e wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane. A ofiar± tych fa³szerstw by³ oczywi¶cie PiS. Za fa³szerstwem przemawia du¿a ilo¶æ (ok. 2 mln) g³osów niewa¿nych. Gro pomy³ek by³o w okrêgach wiejskich, a wiêc tam, gdzie ukochany PiS walczy³ z by³ym ukochanym PSLem. "Europejczyk" Wojciechowski odrzuca te¿ tezê, z któr± z kolei ja siê w 100% zgadzam, a mianowicie, ¿e tak du¿a ilo¶æ g³osów sfuszerowanych, to - delikatnie mówi±c - efekt ¶redniego rozgarniêcia tamtejszego elektoratu. Mato³y panie po¶le, te¿ ³a¿± na glosowania i to czasami stadnie.

Poza tym, skromnym moim zdaniem, wiêcej ni¿ jedna karta do g³osowania z wiêcej ni¿ dwoma nazwiskami, to dla sporego procentu wyborców (czyli rzeczonych mato³ów) powa¿ny dylemat i ³amig³ówka nie do rozwi±zania. Niestety, taka jest jednak smutna prawda, o czym pose³ pochodz±cy z Rawy Mazowieckiej doskonale powinien wiedzieæ, bo wszak do najbli¿szego miasta z prawdziwego zdarzenia, te¿ ma kawa³ek drogi. Poza tym po raz wtóry sprawdza siê stara prawda, i¿ by i¶æ na wybory i poprawnie zag³osowaæ nie wystarczy s³uchaæ Radia ze Zdeformowana Nieco Twarz±. I mo¿na o tym dyskretnie milczeæ, lub te¿ waliæ prosto z mostu i na odlew co niniejszym czyniê.

A swoj± drog± to sytuacja zdrowotna w PiSie jest niebezpieczna i wygl±da na epidemiê. Tropienie spisków, zamachów, fa³szerstw, wype³nia ju¿ ca³± aktywno¶æ ¿yciow± i zawodow± coraz wiêkszej liczby ichnich polityków. Nosiciel Kaczyñski jest dzi¶ niebezpieczniejszy od HIVa, i albo siê wynajdzie szybko jak±¶ szczepionkê, albo premierze Tusk, pierdolmy te autostrady a szybko bierzmy siê za budowê kilku dobrze chronionych szpitali dla wariatów.
sobota, 27 listopada 2010, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2010/11/2024.html

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-11-27 09:43:37
Autor: Andrzej Adam Filip
"Bogdan Idzikowski": Wybory samorządowe zostały sfałszowane
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> pisze:
Europoseł PiS (kiedyś ZSL. ups, przepraszam, PSL) Janusz Wojciechowski
twierdzi, że wybory samorządowe zostały sfałszowane. A ofiarą tych
fałszerstw był oczywiście PiS. Za fałszerstwem przemawia duża ilość
(ok. 2 mln) głosów nieważnych. Gro pomyłek było w okręgach wiejskich,
a więc tam, gdzie ukochany PiS walczył z byłym ukochanym
PSLem. "Europejczyk" Wojciechowski odrzuca też tezę, z którą z kolei
ja się w 100% zgadzam, a mianowicie, że tak duża ilość głosów
sfuszerowanych, to - delikatnie mówiąc - efekt średniego rozgarnięcia
tamtejszego elektoratu. Matoły panie pośle, też łażą na glosowania i
to czasami stadnie.
[...]
sobota, 27 listopada 2010, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2010/11/2024.html

Czy wasze możliwości umysłowe znacznie przekracza porównanie ilości
nieważnych głosów teraz i z poprzednich wyborów lokalnych?
Byłoby "interesujące" gdyby elektorat "aż tak zgłupiał" za rządów PO ;-)

Jak *cepie* zarzucasz masowo głupotę to przynajmniej rób to inteligentnie.

Nawet kaczej kości nie złamie.
  -- PrzysÅ‚owie jakuckie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-11-27 01:09:01
Autor: dexth
"Bogdan Idzikowski": Wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane
On 27 Lis, 09:43, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

[...........]

Czy wasze mo¿liwo¶ci umys³owe znacznie przekracza porównanie ilo¶ci
niewa¿nych g³osów teraz i z poprzednich wyborów lokalnych?
By³oby "interesuj±ce" gdyby elektorat "a¿ tak zg³upia³" za rz±dów PO ;-)

Jak *cepie* zarzucasz masowo g³upotê to przynajmniej rób to inteligentnie.

Niekoniecznie elektorat zg³upia³, ale wybory g³osowanie by³o dla
niektórych osób trochê skomplikowane. Z naszego obwodu do sejmiku
wojewódzkiego wchodzi³o 7 osób a na karcie nale¿a³o wskazaæ tylko
jedn±, do rady powiatu 6 osób z listy a wskazaæ nale¿a³o tez tylko
jedn±. Niektóre osoby nie czytaj± co na dole na karcie pisa³o i
wskazywali wiêcej ni¿ jedn± osobê. Na tych kartach by³o ok 10% g³osów
niewa¿nych.
Zastanów siê czemu Janusz Wojciechowski akurat PSL oskar¿a o
fa³szowanie wyników wyborów?

pozdr dexth

Data: 2010-11-27 11:25:55
Autor: CeSaR
"Bogdan Idzikowski": Wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane
Jak *cepie* zarzucasz masowo g³upotê to przynajmniej rób to inteligentnie.

A w komisjach pewnie samo PO siedzia³o......

Data: 2010-11-27 14:16:56
Autor:
CeSaR <adres@mail.com> napisa³(a):
A w komisjach pewnie samo PO siedzia³o...

Wystarczy³o, ¿e siedzia³o PO z PIS i nawet SLD i dogada³o siê co do g³osów na
kandydatów, którzy nie mieli przedstawicieli w obwodowej komisji.
Kto¶ powie, ¿e PO i PIS nie mog³oby siê dogadaæ, ale przecie¿ na szczeblu
lokalnym dogaduj± siê ¶wietnie - nie raz o tym w mediach ogolnopolskich by³o.
Zreszt± poza obiektywem mediów te¿ wojenek nie ma ;)

Dodatkowo, karta do g³osowania zabezpieczona jest tylko 2 pieczêciami. Takie
zabezpieczenia by³y dobre za czasów Ericka von Hollsteina, nie w XXI wieku.
Karty, choæ dok³adnie liczone, nie s± numerowane (aby nie naruszyæ 'tajno¶ci'
g³osowania ;). Poza tym dowozoli do niektórych obwodowych komisji dodatkowe
urny (bo tyle by³o g³osów, ¿e do 1 siê nie mie¶ci³y). Kto wie, czy te
dowiezione by³y puste :)
Prace komisji wyborczych nie s± rejestrowane na wideo A SZKODA.
Obszarów do manipulacji - bardzo du¿o.

BTW: PO i PIS mogliby siê w koñcu po³±czyæ w Sojusz Prawicy Socjalistycznej i
przestaæ udawaæ inny nurt ;) i sztucznie dzieliæ Polaków.

Data: 2010-11-27 10:29:54
Autor: .he®sk
Wybory samorz±dowe zostały sfałszowane
On Sat, 27 Nov 2010 09:36:14 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 oto co robi z wyksztalconego czlowieka zadawanie sie z prezesem PiS.
 durnia... zalosnego durnia.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-11-27 12:32:23
Autor: Azor jest peda³em
Wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisa³

Europose³ PiS (kiedy¶ ZSL. ups, przepraszam, PSL) Janusz Wojciechowski twierdzi, ¿e wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane.

Powinien to udowodniæ, a je¶li nie potrafi, ponie¶æ odpowiedzialno¶æ karn±.

Przemys³aw Warzywny

--

"Donald Tusk po trwaj±cej przez ca³e piêæ lat twardej walce politycznej rzuci³ na kolana najgro¼niejszego konkurenta, Jaros³awa Kaczyñskiego. Odebra³ mu ca³± w³adzê i pozbawia w³a¶nie ostatnich medialnych okienek na ¶wiat."

Data: 2010-11-27 15:18:14
Autor: pluton
> [...]
> twierdzi, ¿e wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane.

Powinien to udowodniæ, a je¶li nie potrafi, ponie¶æ odpowiedzialno¶æ

To nie jest jego zadanie. Za to je¿eli wie o przestepstwie to
powinien z³o¿yæ doniesienie do prokuratury.

Je¿eli tego nie zrobi, to powinien poniesc konsekwencje.

Nullification

Data: 2010-11-27 17:06:02
Autor: Azor jest peda³em
Wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:icr4o7$fom$1inews.gazeta.pl...
> [...]

powinien z³o¿yæ doniesienie do prokuratury.

Je¿eli tego nie zrobi, to powinien poniesc konsekwencje.

Rzecz w tym, ¿e on pomówi³ konkretnych ludzi, sugerowa³ kto móg³ sfa³szowaæ wybory. Je¶li tego nie jest w stanie wykazaæ powinien ponie¶æ odpowiedzialno¶æ.

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-11-27 20:13:29
Autor: pluton
> [...]

sfa³szowaæ
wybory. Je¶li tego nie jest w stanie wykazaæ powinien ponie¶æ

Tylko je¿eli pomówieni skieruj± sprawê do s±du. Z urzêdu siê nie ¶ciga.

Nullification

Data: 2010-11-27 21:00:22
Autor: rAzor
Wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane
Darz bór! U¿ytkownik... he he - pluton raczy³ napisaæ:

A skieruj±? ;-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-27 23:06:00
Autor: pluton
> [...]
> Wojciechowski

> sfa³szowaæ
>>

> Tylko je¿eli pomówieni skieruj± sprawê do s±du. Z urzêdu siê nie ¶ciga.

Je¿eli bêd± mieli chocia¿ cieñ podejrzenia, ¿e kto¶ w Polsce
uwa¿a tego Wojciechowskiego za kogo¶ innego, ni¿ pisowskiego durnia, to
mo¿e...

Nullification

Data: 2010-11-28 09:19:03
Autor: cyc
> [...]

powinien z³o¿yæ doniesienie do prokuratury.

Je¿eli tego nie zrobi, to powinien poniesc konsekwencje.

-- pozdrawiam
Nullification

Slusznie !.
Wojciechowski jakby nie popatrzec powinien stanac przed sadem !!.
Albo za to , ze swiadomie oczernia i sieje defetystyczne , szkalujace Polske wiadomosci , albo , jesli orawda jest falszowanie wyborow za to , ze wiedzac o przestepstwie nie zlozyl doniesienia do prokuratury , tylko opowiada o nich w mediach .
Gdzie jest Macierewicz ? , nie widzi przestepczej dzialnosci przedstawiciela jego ugrupowania ? .Dlaczego nie zglosil w prokuraturze przestepstwa  ? .

cyc

Data: 2010-11-28 12:52:43
Autor: .he®sk
Wybory samorz±dowe zosta³y sfa³szowane
On Sat, 27 Nov 2010 12:32:23 +0100, Azor jest peda³em <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Powinien to udowodniæ, a je¶li nie potrafi, ponie¶æ odpowiedzialno¶æ karn±.

 kto zwracalby uwage na brednie wygadywane przez  przegranego czlowieka. zalosny facet. wdepnal w g.