Wybory vs. Konstytucja

Data: 2020-06-02 07:00:35
Autor: japanizer
Wybory vs. Konstytucja
On Tuesday, June 2, 2020 at 10:32:08 PM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
Weźcie mi chłopy powiedzcie, czy wybory 28-go czerwca mogą buć zgodne z Konstytucją. Mnie się wydaje, że nie. Dlaczego?

A od kiedy to pistargowica przejmowała się Konstytucją?

Data: 2020-06-02 16:57:12
Autor: A. Filip
Wybory vs. Konstytucja [Aktualny termin wyborów jest sprzeczny z Konstytucją?]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ależ PO powinno protestować przeciw wyborom sprzecznym z Konstytucją! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Co jedna głowa wymyśli, to druga odmyśli.   (Przysłowie polskie)

Wybory vs. Konstytucja