"Wybory" w Wałbrzychu

Data: 2011-04-29 07:51:48
Autor: matador
"Wybory" w Wałbrzychu
Świadek twierdził, że dosyłano mu kasę w miarę "potrzeb".
Jakież to pełowskie....

matdor.

Data: 2011-04-29 16:53:20
Autor: u2
"Wybory" w Wałbrzychu
W dniu 2011-04-29 16:51, matador pisze:
Świadek twierdził, że dosyłano mu kasę w miarę "potrzeb".
Jakież to pełowskie....

By żyło się lepiej. Wszystkim :)

Data: 2011-04-29 08:18:23
Autor: matador
"Wybory" w Wałbrzychu
On 29 Kwi, 16:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-04-29 16:51, matador pisze:

By żyło się lepiej. Wszystkim :)

Coraz dłuższa lista tych "wszystkich" Misiaków, Chlebowskich,
Drzewieckich.... aż mi wstyd, że mieszkam we Wrocławiu...

matador.

Data: 2011-04-29 17:55:44
Autor: u2
"Wybory" w Wałbrzychu
W dniu 2011-04-29 17:18, matador pisze:
By żyło się lepiej. Wszystkim :)
Coraz dłuższa lista tych "wszystkich" Misiaków, Chlebowskich,
Drzewieckich.... aż mi wstyd, że mieszkam we Wrocławiu...

Wrocław, piękne miasto, pamiętam z lat 80-tych. A w latach 90-tych ub.
wieku porażały mnie ogromne korki jak przejeżdżałem przez nie :)

Teraz dzięki płatnej obwodnicy nadal pewnie będą korki :)

Data: 2011-04-29 09:10:08
Autor: matador
"Wybory" w Wałbrzychu
On 29 Kwi, 17:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Teraz dzięki płatnej obwodnicy nadal pewnie będą korki :)

Słuszną linię ma "nasza" partia :-(

matador.

Data: 2011-04-29 19:53:13
Autor: wekon
"Wybory" w Wałbrzychu
"matador"  wrote in message news:9f9041f8-5ab9-4586-a484-7c42f614c95ddn9g2000vbb.googlegroups.com...

Świadek twierdził, że dosyłano mu kasę w miarę "potrzeb".
Jakież to pełowskie....

matdor.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

chyba jedyna dziedzina w której peło zachowuje płynność finansową

wekon

Data: 2011-04-29 23:04:32
Autor: pluton
"Wybory" w Wałbrzychu

chyba jedyna dziedzina w której peło zachowuje płynność finansową

Przynajmniej jakis konkret. Jak ten pisdzielczyk co to nie pamietam
jak sie nazywal, poszedl przekupywac kurwikową (te od Leppera)
to obiecywal tylko gruszki na wierzbie.

Nullification

Data: 2011-04-29 23:24:10
Autor: u2
"Wybory" w Wałbrzychu
W dniu 2011-04-29 23:04, pluton pisze:

chyba jedyna dziedzina w której pe³o zachowuje p³ynnoœÌ finansow¹

Przynajmniej jakis konkret. Jak ten pisdzielczyk co to nie pamietam
jak sie nazywal, poszedl przekupywac kurwikowÂą (te od Leppera)
to obiecywal tylko gruszki na wierzbie.

Czyli nie przekupywal, ale namawial do przejscia do pisu w zamian za
gruszki na wierzbie, czyli nic konkretnego :)

"Wybory" w Wałbrzychu